Gothia siirsi parin sadan saatavansa käräjäoikeuteen. Haasteessa oli ilmoitus, että voin laatia vastineen. Soittelin asia, sta sinne, ja kyselin, että josko häviän tämän casen, onko minulla aikaa maksaa tuo saatava ennen siirtymistä luottotietoihin. En oikein saanut kunnolla selvyyttä asiaan. Jos siis en maksa ja teen vastineen (täysin kohtuuttomista koroista) ja häviän jutun, menee merkintä heti luottotietorekisteriin. Jos maksan ennen käräjäoikeutta, olen hyväksynyt kohtuuttomat korot. En tajua. Tässäkö on nyt tämä lakiuudistus ja missä on kuluttajansuoja? Neuvokaahan viisaammat minua
Käräjäoikeuteen
7
89
Vastaukset
- hgddhdfgh
Maksa pois velkasi, äläkä nillitä.
- sipilänsensaatiomuutos
samaa mielta ettei tähän päivään mennessä maksamatta jättäminen ilman seurauksia ole onnistunut. Ehkä ensi vuonna lakiuudistus suojelee vippaajaa siten ettei tarvitse enää maksaa, mikäs sen mukavempaa kun rahantarpeeseen vaan vippaa.
- Hyvä.hyvä
Minä vippaan sossussta eikä tarvi maksa takas .
- zx11
Merkintä tulee kun vastineesi on käsitelty ja vastapuoli(velkoja) on katsottu olevan oikeutettu korvaukseen eli olet hävinnyt oikeuden päätöksellä. Yleensähän se näissä asioissa näin menee eli velka kuin velka on maksettava. Jos pystyt maksamaan velan ja käräjöintikulut(vaikka itse käräjöintiä ei ole vielä suoritettukaan) ennen vastineajan päättymistä(14 vrk) aina parempi ja merkintää ei siis tule. Joskus kannattaa maksaa paitsi jos OLET TÄYSIN VARMA noista kohtuuttomista kuluista....
- kannattaamaksaa
Olen vienyt gothian saatavaa hovioukeuteen. Hävisin. Maksoin velka ulosoton kautta. Merkinnän en saannut, oli varmaan virhe. Muista hakea oikeusapua. Pieni paperi maksoi mulle 400 €
- jore19
pitäisi tietää perintäkulut...eli mee kuluttajaviraston sivuille..sieltä löytyy lisää infoa
- jorma29
ei millään jaksais mennä niille sivuille... auttakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846