Missä teihin törmää? Asun treen lähellä mutta silti tuntuu että kaikki hukkunu jonnekin 😉 vai enkö vaan enää tunnista teitä? Kaipaan naisen kosketusta, naisen tuoksua ja hellyyttä. Missä olisi nainen joka veisi jalat altani...
bi naisia yli 30 v naiselle
2
162
Vastaukset
- Smitsh
Laita viestiä voisi tutustua kik: satmir
- mikolatk
Oletko kuulut erogeenisistä alueista voimme kosketella niitä hellyyttä paljon sukoja ja muuta mikä tuntuu hyvälle,
Ajatele itsesi selälleen minä helin sinua takaapäin olemme alasti anan pusuja työnän kieltäni toisin kohdin ja helliä pusuja ,niska kahtapuolen,kädet sormet,miten itse haluat että etenen,selkä,pakarat on suuren moista päästä tälle alueelle ,jalat,jalkoväli aina nikoihin asti,vai haluatko varpaisiin asti.Siten on toinen puoli viellä vatsanpuoli.Mutta jätämmeko se seuraavaan kertaan?
Yksi syy on häpeä pelkäämme ,että paljastumme miten ihmiset suhtautuu minuun sen jälkeen ,kun paljastun bi-seksi.
Niitä voi olla muitakin syitä joko tai ei.
Mulla on pripaid liitymä näitä asioita varten.Voit nimetömänä ottaa yhteyttä ja kertoa asiastasi juurta jaksaen niinpaljon ,kuin pystyt.Aloitetaan näin voin tulla luoksesi myöhemin ,kuin meille sopii.Tex.0449249887.bi-nainen
Mulle kävi kömähdys kirjoitin kahdessa osassa alku meni usiksi.Toinen kappale alkaa yksi syy on häpeä pekäämme häpeää.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738