Löysimme toisemme ja mies olikin varattu, nyt eroo mun takia. Hänellä on neljä lasta jotka muuttavat meidän luokse ja musta tulee äiti heille. On kiva kun eivät ole enää vauvoja joten ei tarvi ressaa, ja kun kyllästymme he joutavat äitisnä luokse, otamme heidät silalossalon kun siltä tuntuu jos ei niin emme ota.
On kiva kun mies eroo mun takia niin teitää että hän todellakin rakastaa mua, muuten ei eroaisi.
Olemme onnellisia, mie oon työtön ja teen kotihommia ja mies käy töissä. On kiva olla äiti. Yhtäkkiä on perheellinen ja isojen lasten äiti. Sitä oon oottanu ja nyt sain perheen.
Varattu mies eroo
äitipuolisaiperheen
5
85
Vastaukset
- Oksettavaa
Olet perheen rikkoja!!!
- Salaapannenvaanopeta
Kyllä sinun kirjoituksesta näkee että olet nuori vielä. Mahtavan äitipuolen saavatkin. Joudat kyllä koska työtönkin olet. Opeta nyt noille lapsillekin miten tuo salapano hoidetaan. Samalla se ettei periaatteet ole mistään kotoisin. Samalla kun hoidat tuota penikkalaumaa voi tuo mies ottaa uuden panon ja käydä nauttimassa. Niin katsos kun voihan se uusikin pano olla sitä rakkautta. Jos sekin vois hoitaa sitten noita penskoja.
- eiuskokokoaloitusta
tää on provo, ei kukaan nainen niin tyhmä ole
- Skunkkix
Miehet ovat perseestä
Vaadimme parempia trolleja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229