Helpostihan se käy

fakegigolo

Mielestäni paras iskutapa on ehdottomasti tämä: "Meille vai teille?" Jos nainen on vetävännäköinen, tai edes siedettävä, niin kyllähän se kertakäyttöliha kelpaa ilman sen kummempia mietintöjä. Tärkeä on vain muistaa, että seksin jälkeen ei parane nukahtaa. Kaikenlaisia iskijöitä on nimittäin liikkeellä. Itsekin kerran yhytin yhdenillanlihani penkomassa lompakkoani. Sitten on näitä golddiggereitä. Ne jatkuvat vihjailevat utelut varakkuudesta, omaisuudesta, ammatista jne. Eräälle yhdenillanlihalleni valehtelin olevani erään kansainvälisen yrityksen markkinointipäällikkö. Kerroin pyöreästi palkkatasostani, eduista ja mitä materiaalista hyötyä tällaisesta ökyelämästä on. Kiinnostus oli valtavaa, mutta oletettua statustani ja varakkuuttani kohtaan. Oikeasti siis olin melko tukalassa tilanteessa. Auton omistamiseenkaan ei ollut varaa. Muutama tonni ulosotossa. yms. Mutta tämä juuri naisissa harmittaa. He etsii materiaalista turvaa enemmäin kuin itse miestä. Ts. mies on yhtä merkityksellinen, kuin naisen hänestä saama hyöty. Työttömän ja varattoman statuksella en nimittäin koskaan, siis KOSKAAN, ole saanut naista viereeni. Sori yleistys, mutta omassa naishistoriassani tämä on yleinen seikka. Ja ei. En ole lyhyt, tukeva, pienimunainen, itsekkäästi käyttäytyvä, leuhka, pelottava yms. Näiden asioiden suhteen olen kyllä sivistynyttä tasoa. Tämän vuoksi kuitenkin luottamukseni naisiin on heikko ja kaikesta tästä johtuu myös se, että pidän naisia lähinnä käyttötavarana. Useimmiten kertakäyttötavarana. Eihän sille mitään voi, että jos naisia minä en kiinnosta sellaisenaan, niin se on hyväksyttävä. En kuitenkaan ikinä voisi miettiä, että hioisin itselleni sen todellisen statuksen ja varakkuuden, jotta saisin vakituisen kumppanin. Sori naiset. Elämä on joskus tällaista, enkä tällaista koskaan ole halunnut. Mutta tervetuloa iskemään minut, tämän roolihahmon, josta varmasti kiinnostut ;)

0

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        88
        1567
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        12
        1440
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        98
        1390
      4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        69
        1250
      5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        116
        1150
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        93
        1114
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        69
        961
      8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        256
        958
      9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        18
        925
      10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        37
        897
      Aihe