Uusi kirppari savonkadulla

Jokomyymään

Oletteko huomanneet että entisen sepon kalusteen/makuunin paikalle on tullut uusi kippis?
20€ pöytä tarjous näyttää olevan.
Tohtiiko tuon ottaa, joko sinne on porukka löytänyt tiensä ostamaan?

50

2655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ebiini

Meidän myynti kyllä yllätti iseni. Lasten vaatteet meni melkein kaikki kaupaksi. Potti ei isoksi kertynyt, koska en hirveitä hintoja laittanut. Pääasia että sain ne pois käsistäni. Suosittelen kyllä! Aivan mahtava henkilökunta!

• Raksaroobert

Vaimolla oli yksi rekki vuokrattuna viikoksi 10e hintaan ja 320 euroa siitä tuli.

• Uteliassss

Paljoko pitää tuon 20e päälle maksaa tarroista? Entäs onko heillä hinnoittelijaa lainata? Ja paljonko se maksaa? Onkos siellä vitriiniä ja paljoko se maksaa?

• marjatta-58

Minä vein tavarat oli hyvää tavaraa ja myynti 3 viikolta 720e. Oli hyviä vaatteita aikuisten. Keräilytavaraa ym minkä tietää immeisiä kiinnostavan. Monipuolista tavarata. Piän tuota myyntiä erittäin hyvänä. Kun vertaan mitä sai erään kerran muualla.
        Rankkaa on lyödä hintoja ja näpräillä . Yhden sanon kannattaa viedä tavaroita mitkä ovat puhtaita.
        Jos muistan vitriini maksoi 3e. Jokkainen haluaa tehdä löytöjä joten sillä periaatteella kannattaa katsoa mitä myy. Ja vitriinistä menee kallis tavara jos on harvinainen.

• Kallenkakkonen

Kallen kirppis ei rahasta moisilla turhuuksilla. Kaikki kuuluu hintaan. Paras kirppis ikinä.

• Killenkarppis
        Kallenkakkonen kirjoitti:

Kallen kirppis ei rahasta moisilla turhuuksilla. Kaikki kuuluu hintaan. Paras kirppis ikinä.

Lisäyksenä vielä että kallen kirppis ei käytä tarralappuja, onneksi!!!

• marja-58

Tuo on hyvä ettei ole tarralappuja. Kun ostaa haluaa että näkee ettei tuotteessa ole vikaa. Usein on niin että se liimataan siihen kohtaan mistä löytyy vikoja.

• 5435wetrstr

Kiitos Kalle mainostamisesta täällä Suomi24 foorumilla.

• Mielenköyhyyttäkö

Jos joku kysyy niin miksi oletat heti kysyjän olevan yrittäjä itse?

• eisykähdyttänytenempää

Aika paljon tyhjiä myyntipaikkoja, sitä samaa länttänä kenkää ja nukkaista vaatetta mitä muillakin kirppiksillä tarjolla. Kassoilla ei ollut jonoja ainakaan tänään päivällä, muutama asiakas kierteli käytävillä.

• väänäsantti

Meinaat että Täälä riittää jonoiksi asti immeisiä päivällä vaeltamaan kirpputorilla?
        Täällä ei ole jonoa päivällä kuin apteekissa.

• Kiilu_kynsi

Aivan mahtava paikka! Kolmas vuokra jakso alkaa muutaman päivän päästä jo siellä. Tosi hyvin olen varastoni saanut tyhjennettyä. Ainut miinus on ettei heillä ole miesten vessaa! Sanoin asiasta kassalla niin sain avaimen vessaan! Hinnasta sen verran kun sitäkin täällä on kyselty. Vitriini, hintalaput ja lappujen kiinnitystarvikkeet kuuluu tuohon 20e hintaan. Siivouksen voi ostaa lisänä muuta ei.

• Enkääennee

En pitänyt paikasta, tavarakin nuhjuista.

• retuvaari

Yleisesti tavara Kuopiossa on nuhjuista usein joka kirpputorilla. Tavaran laatu on heikkoa.Citypörssissä tavara samaa luokkaa kuin 70-luvun osto ja myyntiliikkeissä. Tavara ei liiku ja mitään ei löydy. Alpakka lusikkaa myydään ja muuta seisonutta, vitriinissä saman jobbarin muumimukit, kermakkoa sokerikkoa. Ja hinnat ovat liikkeen hintoja. Nuutajärven tusina maljakoissa. Luulisi omistajan haluavan näyttävän paikkansa erilaiselta. Sehän on osto ja myyntiliike, vain muutamilla pöydillä on ns tavallinen paikan vuokraaja. Kannattaisi ainakin omistajan viedä kaatopaikalle ne vialliset kannut ja maljakot kipot paraati paikalta.

• dadsdsdsdsds23

Juuri näin, nujuista ja huonoa tavaraa myynnissä.
        Pimeä pytinki, jotenkin huonot valot, ahtaat käytävät.

• Pyyhilinssit

Hyvänhä tuolla on nähty ostaa huonekaluja ja videoitakin vuosikausia, mikspä ei rytkyjäkin.

• kävelykeskusta_hah

Niin, keskusta vaan täyteen kirpputoreja. Muuthan siellä ei kannata kun on älyttömät parkkimaksut ja hyperinnokkaat lappuliisat.

• nykyaikaa

Jos on varaa hankkia auto ja luultavasti jollain tasolla vielä älyissään kun on ajokorttikin, luulisi osaavan hinnoittaa ajan jonka auto on parkissa.

On järjen köyhyyttä syyttää pysäköintivalvojia.

Täällä näitä jurveloita muutama on. Parkkimaksut Kuopiossa on edulliset.
        Parkkitilat ovat keskustassa loistavat. Toriparkki on ykkönen.

Voi rähmä.

• porisma

Kävin Kallella iltapäivällä ja porukkaa oli. Ja vastaan käveli henkilö joka oli tosiaan tehnyt löydön. Sanoin että kannatti hänen poiketa. Itse olen myös löytöjä sieltä tehnyt. Löydöt ovat jostain syystä harvinaista herkkua tänä päivänä.

• Hajujen.mualima

Tuskin sillä kirpputoriyrittäjyydellä hirveesti pääsöö rikastummaan, en alkas vaikka sais maaliman kaikki starttirahat ym avustukset.

• sepallus

Jos yrittämisen aloittaa vain rikastuminen mielessä, todennäköisesti yrittäjän tie katkeaa nopeasti. Kyllä se vaatii kovaa työtä pitkiä päiviä. Nopeeta rahaa on harvoin tiedossa.
        Onhan niitä yrittäjiä monenlaisia, yritetään niin kovaa että jätetään verot maksamatta ja sitten häkki heilahtaa.

• mari8

Hyvät ja valoisat tilat on uudella kirppiskellä Savonkadulla. Paikkamaksu on tosi halpa verrattuna muihin kirpputoreihin. Kaipaisin hälyttimiä, silloin ihmiset jättäisivät myös parempaa tavaraa myytiin ja parempi tavara toisi lisää kirpputorille asiakasvirtaa. Kierrätys kiinnostaa monia ihmisiä ja hyville tavaroille löytyy ostajia.

• Eiauta

Hälyt ei estä ketään varastamasta, harmillista kuin se onkin. Toisilta kirppareilta häviää kamaa pöydistä vaikka olisi hälyt ja kamerat ja kaikki.

• tuhositte.Anttilankin

Really... alkaa näyttää siltä että Kuopion yleisimmät yritysten toimialat ovat joko ravintoloita eli juottoloita tai kirpputoreja. Kannattaisiko porukan vähentää sitä ryyppäämistä niin jäisi rahaa ostaa joskus uusiakin tuotteita...

• Pisteet_kallelle

Tyhjää on aika reilusti siellä. Voi kyllä johtua siittä etteivät täytä omilla tavaroillaan pöytiä heti kun on hiljasempi hetki. Oon huomannu muilla kirppiksillä että siellä ei koskaan mennä tyhjäksi kun on niin paljon omia tavaroita myynnissä. Huippua etteivä yritä luoda mitään "david copperfield"-illusiota hiljasina aikoina. Ehkä tämä kirppis tulee näyttämään ettei muilla kirppiksillä ole muuta kuin omaa ja trokarien ylihintaisia esineitä myynnissä.

• kypsätyttö

Hyvin kirjoitettu. Kyllä se ihmetyttää kun samat tavarat on kuukausi tolkulla hyllyssä. Ns vakio myyjillä. Ikkunarivistössä tämä tulloo selkeästi essiin.
        Luulisi jobbarin vaihtavan tavaroita ja hintoja mutta ei. Ikkuna paikat ei ole tavalliselle savolaiselle tarkoitettu. Se on nähty viimesen 3 vuoden aikana.

• siistikirppis

Kävin pitkästä aikaa kirppiksellä ja oli aika tyhjää. Ihmiset odottavat joulunalusaikaa kai ja vuokraavat sitten joulun alla pöytiä.
        Kallen kirppis on siisti ja valoisa paikka siitä pisteet, aikä jobbareiden pöytii näy, siitä myös pisteet.

• wertyqqq

Mainos on paras: "Tule Kallen kakkoseen, siistimispalvelu kaupan päälle!"

• Siistimätön

Juuri tuo mainos sai minut tänään pöytää vuokraamaan.

• Ikionnessaan

Oli erittäin halpaa ja hyvää tavaraa. Little pet shoppeja vain 3e kpl! Aivan naurettavan halpaa! Kyllä tyttöni oli iloinen kun niitä löydettiin. Siisti ja hyvät valot ettei tarvii tihrustaa.

• näineilenkin

Eilen kävin illalla ja porukkaa oli. Ja aina jotain järkevää tulee ostettua.
        Tavaraa hyllyissä ja se vaihtuu.

• Peskääräpylät

Pöpöt levii kirppiksillä.

• taistullakonkurssi

Ei sitten kauan kannattanut Kallen kakkonen, nyt on jo puoti kokonaan kiinni. Ei kyllä ainakaan minua yllättänyt että loppui, sen verran tyhjää tuolla on koko ajan ollut.

• Eetuuikävä

Jopa joutikin.

• Näenseon

Arvasin että ee tule pitkään tuo pulju menestymmään. Ylimielistä toohua ja nimi oli kyllä kaksmielinen. Tuli mieleen putiikin pitäjän paska-aakko.

• resus

Hyvä oli kirpputori. Yhdellä kertaa kaksi Paavo Tynellin pöytävalaisinta.
        Hinta yhteensä 45e.
        Yhteisarvo noin 5000 e tämän päivän huutokauppahinnoilla.
        Jättimäinen tuuri,oikea kunnon potti.
        Tietää jo ettei osu toiste kohdalle samanlaista tuuria.
        Hieman oli sivussa paikka mutta se koitu onnekseni.

• jkson
        resus kirjoitti:

Hyvä oli kirpputori. Yhdellä kertaa kaksi Paavo Tynellin pöytävalaisinta.
        Hinta yhteensä 45e.
        Yhteisarvo noin 5000 e tämän päivän huutokauppahinnoilla.
        Jättimäinen tuuri,oikea kunnon potti.
        Tietää jo ettei osu toiste kohdalle samanlaista tuuria.
        Hieman oli sivussa paikka mutta se koitu onnekseni.

Aikamoisia unia se sulla yöllä näyttää

• louvooriittää
        jkson kirjoitti:

Aikamoisia unia se sulla yöllä näyttää

Tätähän se on. Sinulla unia minulla kaksi messinki valaisinta.
        Näet unia kateellisena.
        Kallea haukuttiin mutta kannatti kahdesti käydä päivässä.
        22e sain Tapio Wirkkalaa arvo noin 1200e.
        Plus kaikki muu mitä sain 4kk aikana.
        Hyvän tilin tulen tekemään kun huvittaa alkaa myymään. Ei kiirusta.
        Enhän minä pyöri kirpparilla muumimukien perässä ja muun massa tuotteen.
        Sesonkitorilta ei mitään löydä kun omistajat ostavat hyllystä heti kaiken järkevän. Ja roikottavat jotain Anttilan lamppua 90 luvulta ikkunassa.

• eimeneläpi
        louvooriittää kirjoitti:

Tätähän se on. Sinulla unia minulla kaksi messinki valaisinta.
        Näet unia kateellisena.
        Kallea haukuttiin mutta kannatti kahdesti käydä päivässä.
        22e sain Tapio Wirkkalaa arvo noin 1200e.
        Plus kaikki muu mitä sain 4kk aikana.
        Hyvän tilin tulen tekemään kun huvittaa alkaa myymään. Ei kiirusta.
        Enhän minä pyöri kirpparilla muumimukien perässä ja muun massa tuotteen.
        Sesonkitorilta ei mitään löydä kun omistajat ostavat hyllystä heti kaiken järkevän. Ja roikottavat jotain Anttilan lamppua 90 luvulta ikkunassa.

Ihan varmasti. Uskoo ken haluaa.

• Kirppisvani

Harmi juttu, ettei porukka ottanut omakseen Kallen kirppistä. Eilen kun kävelin ohi, niin vain lappu oli ovella ja ovi lukossa. Citypörssissä sen sijaan talo täynnä väkeä, vaikka puolet pöydistä ammattijobbareiden toisten pöydistä haalimaa ylihinnoiteltua roinaa tai uutta sekundakrääsää.

Ihmeen hiljaiseksi on mennyt ihan viime viikkoina myös kauppakeskus Hermannin kirppis. En tiedä sitten, vaikuttivatko ihmisten joulu- ja muut lomakiireet siihen, ettei pöytien täyttäjiä näytä olevan tällä hetkellä mitenkään ruuhkaksi asti.

• Kupru1313

Kiva kun on tavaraa sisällä siellä, eikä mitään tietoa siitä, milloin ne sieltä voi hakea. Ei vaivaudu tämä kusipää yrittäjä vastaamaan... kunnon kupru.

• perkeless

Pitää alkaa tosiaan boikotoimaan Citypörssiä! Alan käymään Iisalmessa asti Kallen kirppiksellä!

• kulahtaneet.esillä

Vuoden vaihteessa on yleensä kaikilla kirppareilla hiljaista ja pöydät tyhjinä. Niin on muillakin paikkakunnilla, näin kun olen käynyt. Joulun ja uuden vuoden välissä kävin city-pörssissä, niin suurin osa pöydistä oli lastattu "talon/yrittäjän" kamoilla. Se selvisi, kun viitsi tutkia hintalappujen pöytänumeroita ( joita ei käytännössä ole) jne... myös kulahtaneet tavarat paljasti. Eli tuotteet ovat/olivat niitä, joita varmana jää paljon noutamatta pöytämyyjiltä, kun vuokraus loppuu. Katsokaa jatkossakin tarkemmin? Kävijälle jätetään harhaluulo, että täällähän riittää myyjiä ja tavaraa, kun tyhjät pöydät lastataan "omilla tuotteilla".

• Kaksk

Ale myynnit sotkee paljon Kohta pitäisi vilkastua kirppari touhu ihmiset ostaa turhaa niin kohta ne on kirpparilla! Kallen kirpparilla Kuopiossa oli hyvää tavaraa mutta parkkitila oli surkea vähän turhan pimennossa toivotaan että Iisalmessa pysyisi ettei sitäkin lopeteta

• resusta

Hyvä oli Kallen mesta. Kaks Tynelliä toi asuntooni valon joka kirkastaa kummasti mieltä.
      Uskallan väittää ettei koskaan ole aiemin kirpputorilta Kuopiossa noita valaisimia löytynyt.
      Tuossa ne nyt kasvavat korkoa ja messinki loistaa.

• kirpputorikeisari

Itse olen myös tienannut kymmeniä tuhansia euroja tehtyäni löytöjä kirpputoreilta. On se kumma että ihmiset ei viitsi selvittää tavaroitten todellista arvoa. Kyllä Kuopion kirpputorimyyjät ovat harvinaisen tyhmää porukkaa kun antavat halvalla.

• nähty_on
        kirpputorikeisari kirjoitti:

Itse olen myös tienannut kymmeniä tuhansia euroja tehtyäni löytöjä kirpputoreilta. On se kumma että ihmiset ei viitsi selvittää tavaroitten todellista arvoa. Kyllä Kuopion kirpputorimyyjät ovat harvinaisen tyhmää porukkaa kun antavat halvalla.

Toista se on Jyväskylässä. Pitävät esimerkiksi Muumimukeja ylihinnalla myynnissä vuosia =D

• köyhä-keisari
        kirpputorikeisari kirjoitti:

Kt.keisari puhuu nyt omiaan, kerropa mistä kymppitonnien voitot ovat tulleet!

• Menisivätoikeisiintöihin
        köyhä-keisari kirjoitti:

Kt.keisari puhuu nyt omiaan, kerropa mistä kymppitonnien voitot ovat tulleet!

Kyllä minä uskon, että se on täysin mahdollista, mutta edellyttää vuosikymmenten jobbaamista ja trokaamista, ja lähes aamusta iltaan kirpputoreilla notkumista. Ja näitäkinhän Kuopiossa riittää. Tietyt naamat näkyy kirpputoreilla AINA, menipä sinne minä päivänä tai mihin aikaan tahansa. Mistään suurista pikavoitoista on tuolla tavalla turha kuitenkaan haaveilla, vaan uskoisin, että tulot karttuu lähinnä siitä, että päästään myymään joku jonkun toisen alun perin vitosella myymä muumimuki tai kahvipannu kymppiä tai max paria kalliimmalla. Taidelasilla ja antiikkiesineillähän sitä isoa tiliä yritetään useimmiten tehdä, mutta se tavara liikkuu yleensä melko huonosti, koska pistävät sille ahneuksissaan liian kovat hinnat. Osa jobbareista jobbaa myös ihan tavallista taloustavaraakin, vaatteita, kenkiä ja niin edelleen. Puhumattakaan näistä, joilla riittää vuodesta toiseen vakipöytiinsä kaupattavaksi käytettyjä työkaluja ja kalastusvälineitä. Väkisinkin tulee mieleen, että mistähän työmailta ja kesämökeiltä nuokin on pöllitty?

• Anonyymi

Millaisia kokemuksia on Kuopion alueen kirppareista ja second hand myymälöistä; missä kauppa käy? Kannattaako viedä tavaraa esim. Komeroon, saako hyvästä vaatteesta asiallisen korvauksen ostoseteleinä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe