vähäämpä olitte tyytyväisiä, kuopio muistaa teitä kunnon veroilla, kaikki tuplaantuu, muutan etelään. thaimaa kutsuu.
kävelytiee
6
128
Vastaukset
- jormaseisoo
Minäki ku suan velat maksettua ni myön lehmät,traktorit ja pellot huis vittuun ja lähen vonkaamaan hyvännäköisiä eukkoja taimaahan ja elän kui herrat
- taimaakutsuu
sama täällä, tää viljeliän ammatti, on tätä, eläin lääkäriä, seminologia ,agrolokia. tunti palkat, satoja euroja, nyt loppu.
- uusiokäyttöö
miksi eko piste on mennyt kiinni, mihin sai viedä, lasia ja metallia, missä lähin, mihin saa viedä.
- saavituo
Minä olen vienyt varkauteen
- bensaasäästyy
siilinjärvi on likempänä.
- kävelkääsillä
Kuopioon suunnitteilla satojen miljoonien projektit joitten maksajaksi on nyt saatu rikkaat Maaninkalaiset maajussit. Pysykää lestissänne ja unohtakaa tuollaiset Thaimaapuheet. Kun nyt saitte hienon kävelytienkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337