Afrikkalainen poppamies Seydou Kouanda toimi pääopettajanani ja opetti minulle voodoocam-insesti hoidot aivan täydellisesti ihan pienimpiä yksityiskohtia myöten.
Olen myös ollut Pauliina Aarvan oppilaana pääaineena voodoocam.
Nyt olen saanut molemmilta diplomin ja olen täysinopponut voodoocam-insesti hoitaja.
Hoito sopii sekä miehille, että maisille ja parantaa kaikki taudit sekä antaa rauhallisen ja seesteisen mielen.
Tulkaa voodoocam-insesti hoitoihoni.
Maksaa vain 200 euroo tunti.
Täydellinen THL:n antama hoitosuositus- ja takuu.
HÄPYKARVALAKKI HOITAA
7
51
Vastaukset
- tietomiehet
Kyllä sitä voodoo-CAM opetusta saa lähempääkin, Tamperen yliopistosta.
- kiinnostunutoppilas
Sinä olet siis voodoo-CAM opettaja.
Koska on seuraava kurssisi ja mitä maksaa?
- kyltyyripasaapsykia
Oppisopimuksella kävi opiskelemassa kahden päivän ajan myös psykiatri Hannu Lauerma kansanparannusta! Sopimus tehtiin kirjaston kanssa. Nyt hän on Suomen paras kansanparantaja! Oikeudessakin kansanparannuksen asiantuntijana esiintyvä Lauerma osaa kaiken kaikesta huuhaasta ja vqarsinkin energiahoidoista. Myös kylttyyristä! Hän sanookin, että viisaus syventää kyltyyrillistä kokemista! Kirjassaan Hyvän kääntöpuoli.
Hakekaa siis energiahoitoja Lauermalta! Joudutte hypnoosiin! HUPS!- TarkkailijaKainuusta
Etkö tiedä, että idiootti skeposet johtavat maailmaa?
Siksi maaimassa on niin paljon sotia ja pahuutta, koska idiootti skeposet ovat kaikissa johtotehtävissä. - tietomie
Aivan, hänhän on myös käynyt tuon Aarvan voodoo-CAM kurssin.
- ApuaInsestiuhrille
Häpykarvalakkiiii!!!
Hoidatko minunkin häväistyn insesti häpyni naimiskuntoon eli immeksi takasin, sillä menen naimisiin zAbdullahin kanssa ja minun pitää olla neitsyt eli koskematon!- asiantuntijaksi
Tässähän ei tarvita mitään vaihtoehtoista hoitomuotoa, se immenkalvo kuulemma kasvaa takaisin ja ihan muutamassa vuodessa! Näin muistaakseni todisti ASIANTUNTIJA oikeudessa Auerin lapsien kohdalla, kun heillä oli immenkalvot paikoillaan... Odottele siis rauhassa, niin sinusta tulee taas impi kaunokainen. Näin sanoo TIEDE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491