Hei! Olen teini-iässä oleva tyttö ja ja olen hetero ollut tähän asti ainakin... Vähän aikaa sitten tämä asia alkoi vaivaamaan minua , ja en osannut ajatella , että olisin bi. Tykkään yhestä pojasta tälläkin hetkellä , mutta olen huomannut , että minua alkaa yleensä "kiihottamaan" vain jos näen naisen esimerkiksi telkkarissa. Miehet eivät kiihota yhtä paljon kuin naiset. Mutta silti luen vain hetero *****tarinoita. En iki ole tuntenut rakkautta tai muutakaan vetoa tyttöihin/naisiin. Jos näen alusvaatemainoksen puolialastomasta naisesta , en kiihotu , pikemminkin minua alkaa ällöttämään. Siis , olenko täyshetero? Mielestäni kyllä , mutta haluan kysyä teidänkin mieleipidettä :) . Kiitos :) !
täyshetero?
tämävaivaaminua
1
110
Vastaukset
- tämävaivaaminua
Ja siis kun kirjotin , että" kiihotun " naisista. Niin , en ala unelmoimaan seksistä naisen kanssa tai muutenkaan nauti siitä. Tunnun vain kostuvani silloin ja se ärsyttää minua
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220