Tarviin oikeesti apua! Mä en saa ainakaan 4 viimistä merkkiä kerättyä mitenkään niin pääsenkö mä rippileirille?
Apua! Kokeneet auttakaa
8
125
Vastaukset
- Poikapäivi
En tiiä :D
- okiouinuun
Olet jo niin järjetön että toivoa on!
- Hämmästynyt.äiti
Miksi haluat saastutta aivosi, menemällä rippikouluun?
- isonenx4
Varmaankin pääset. Loput merkinnät voit kerätä myöhemmin. Mukavaa riparia!
- mjnhbgvfgv
H....vetin portilla viimeiset vai?
- riparipappikin
Yli sadalla riparilla olleena ehdotan, että kysypä ripariopeltasi, voisitko esim radiosta tai tv:sta tehdä kotitehtävänä raportteja hartauksista tai jumiksesta. Keinoja löytyy, kun pannaan hyvä mielikuvitus töihin.---Ja sitten huolettomana leirille.
- kijuhybtvtvt
Keneltä sinulla on työlupa?
Jumala ja Jeesus ei ole papistolle virkoja jakanut vaan sen tekee rikollisuus itse!
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Kerro vastauksessasi totuus ja vaihda vaippas jos sinussa on ihmisyyttä! - jhnyvtvrrcr
jk
kirjoitit:
"...voisitko esim radiosta tai tv:sta tehdä kotitehtävänä raportteja hartauksista tai jumiksesta. "
eiköhän sitä suomalaisiakin turmelevaa rikollisuuden sopaskaa tule jo liikaa muutenkin, pitäskö sille rikollisuudelle kaikkivaltiaan asema antaa IHMISYYDEN turmelemiseksi kokonaan!
Tutki rikollisuudenne historia ja yritä ihmistyä JOS se on edes enään osaltasi mahdollista! Tiedät, että olet rikollisuuden asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229