Varmaan kateelliset työtoverit paljastivat minut, sillä olen sotamitallilla palkittu vaihtoehtojoukkojen kouluttaja.
Parempi nyt kertoa kaikki, kun paljastuin.
Niin olen sotaopiston käynyt luutnantti ja toimin Keuruun prikaatissa alokaskouluttajana vsihtoehtokomppaniassa. Koulutan skinejä, hörhöjä ja kaikkia vaihtohtoilijoita kunnon kansalaisiksi ja sotilaiksi! Minun koulutuksessani nämä huligaanit eivät ehdi ajatella mitään pahaa tai hörhöilyjä, sillä pidän heidät vauhdissa ja koulutuksessa yötäpäivää, niin että konnuudet unohtuvat ja koulutan heistä kunnollisia ensiluokkaisia sotureita.
On surullista, että joudun tekemään tätä sivistystyötä nälkäpalkalla!
Esittelen teille mielelläni Keuruun Prikaatia koska vain haluatte, tulkaa vain Keuruun prikaatin sotilaskotiin ja kysykää "nälkäpalkkasoturia" niin ilmestyn paikalle ja esittelen Keuruun prikaatin hienon toiminnan teille.
P.s. Toivon, että esittelyn jälkeen annatte kunnon palkkion kolehtihaaviini, sillä koskenkorva on kallista upseerikerholla ja kyllä se ruokakin siellä maksaa!
Tapaamisia odotellen nälkäpalkkasoturi!
Minut, nälkäpalkkasoturi, on nyt paljastettu!
6
79
Vastaukset
- vaarauhkaaidästä
Taiat olla KGB:n salainen agentti , jok on valeasussa värväytynyt suomen inttiin.
- ExSotamies
Ei, vaan se on salainen skeptikko-agentti, joka on päässyt kapitulantiksi, kun hänen fiksu kaverinsa kävi hänen puolestaan näissä pääsykokeissa.
Mutta luonnostaan hölmö skeptikko sopeutuu hyvin noihin armeijan oloihin ja muihin samantasoisiin hölmöihin kapiaisiin.
Onks mitään hölömömpää touhuu, kuin toi intin käynti!
Kertokaa , jos tiedätte.
- nokivasara
Haluan tutustua Keuruun prikaatiin jonakin päivänä.
Riittääkö, jos tuon ison kossupullon kolehtihaaviisi? - mitallinen.funktio
"mitallilla"
- oho.opetin.vahingos5a
Aloittaja taitaa olla sama runoilija joka "osaa" kirjoittaa sanan 'näinpä'.
- Kekkonevits
Hullu mikä hullu, Kaikkee tuo tautisi teettää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481