Pokemon Kortti arvio ?

TurboKarhu

Pitäisi saada selvillä yhden pokemon kortin oikea hinta ? Olen netistä yrittänyt etsiä mutta hinta pyörii 12,000$ - 2$ niin en oikeen nyt tiedä, että mihin noista pitäisi luottaa. Jos joku viisas/asiantuntia osaisi sanoa jonkinlaisen hinta-arvion niin olisi suuri apu, että laitaako edes korttia myyntiin vai pitääkö tallessa.

6

482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurboKarhu
    • uteliasuunovaa

Onko nuo pokemonkortit muka jotenki erikoisia arvoltaan? Meillä on niitä vaikka kuinka paljon, kun muksut niitä keräili silloin ku oli karmea keräilyaalto menossa. Telkkaristaki tuli silloin Pokemoneja ja silloin myytiin myös näitä Pokemonpalloja.

• Tähänhintaanmyön

Noin 0,30 euroa/kpl.

• Eikannatta

No sen verran itse tiedän, että useimmat holo kortit ovat 5 - 100 euroon, eikä tarvitse olla hirveän ainutlaatuinen. Esimerkiksi omistan "Ho-Oh - 149/144 Holo" niin arvo on 60 - 200e. Mutta en osaa laittaa hintaa millekkään muulle kortille, koska hinnat ovat 12,000$ - 2$, mutta jos teillä löytyy paljon kortteja niin kannattaa katsoa niiden arvo.
      Kirjottaa vaan google pokemonin nimen ja tuon numerokoodin oikeasta alakulmasta (esim. 47/144).

Ja tuosta oli jotain apua, että ei tarvitse avain kaikkia kortteja googlettaa.

http://www.wikihow.com/Value-Your-Pokemon-Cards

• Pokemon-Tietäjä

Pokemon Base Unlimited #8/102 Holo Machamp kortin hinta-arvio noin 4€ - 5€ ja 1st Edition versiona 8€ - 10€.
      Nuo satasten ja tuhansien dollarien hintapyynnit ko kortista ovat ihan hatusta vedettyjä hintoja.

• roopevankka

Minäpää sannoisin et ne 1200000 tai jottai sinnepäi on parhait kosk ne oj halpeiB) t roopevankka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe