mikä pikku kylä tää oikei on?? huoooh
pyhäjärvi on perseestä
42
497
Vastaukset
- nostalginen
Älä nyt täällähän asuu pelkkiä legendoja!Job"kylä tunnetaan turkishaalareista ja on maailman parhaat "letut"taustalla porukka nauraa ihan simona!!
- Anonyymi
. , , on potut letut ja vitut. ( vanha pyhäjärvinen sananlasku ) ammoisista ajista lähtien kun hiisi kahlas munijaan myöten järvessä .,
- make..van
On myös tyhjänpuhuja tyhjäpäinen make..van
- kullimunni
Pyhäjärvi on kyllä perseestä,mutta naiset ei kyllä täällä persettä anna.Pillua pitää säännöllisesti saada,kun sitä lääkäri määräsi masennuksen hoitoon.
- Katopeiliin
Se on miehestä kii huutaako tyttö hii...
- kullimunni
Luuletko että en pillua saa.Kysy itse postista!
- make..van
Älä sinä vötkylä kommentoi mene tuohimehtään siitä haisemaan!!
- kullimunni
Jaha kommentaattori Kimmo Sarkkinen taas hereillä.
- kullimunni
kullimunni kirjoitti:
Kommentaattori kullimunni tykkää vastailla itselleen suosittelen köyhät myös teille avautua itselleen!!
- Anonyymi
kullimunni kirjoitti:
. . . . eikä tässä kaikki , ratkaisemattomat rikoksetkin on lakaistu " maton alle " ketkä tai kutka rosmos kaivosmiesten palakka rahat . . polliisilaitos kuulemma samassa rakennuksessa , , ei mulla muuta. ?
- T.Armo.Manni
En nyt sanoisi koko pitäjän perseestä olevan, tosin itselleen vastaileva make, kullimunni, nostalginen ja seiukkeli. Kysele äitiltäs persettä...vaan. varo silti valkeita rusakoita.
- kokkonenn
nolojen paikka , en ymmärrä miten joku täällä kehaa asua. onneks ite olen hieman fiksumpi teitä pyhisläisiä
- Oikeapyhäkäs
Tyhmä TAAVI Taas Asijalla
- Anonyymi
Ainahan voi lähteä Pyhäjärveltä , , , mutta Pyhäjärvi ei lähe teistä .
- Kyyläkylältä
Vajukki narkomaanilla taas korkki auki!
- Lettuja
Pienet aivot 😎
- Camarokalle
Oliko se sport-autoilija sieltpäin
- Camarokalle
Ei muuten, gallupit tyystin loppuneet.
- Vötkyläkö
Mitä sitä Valmista odottaa mene töihin siitä juuttaan laiska,yhteiskunta ei laiskoja elätä..
- pikkukylissäasiatonok
KYLLÄ, ei missään kaupungissa hyysätä ja pidetä yhtä hyvin huolta tyhjäntoimittajista, ja " keppaheikeistä" kuin täällä. Asunnot, ja kelatuet annetaan. Kukaan ei asu "veneenalla" Miettikääpä?? Tätä.
- Anonyymi
Ootako aatellu millaista ois asua " veneen alla " tuskimpa olis hauskaa vaihtasitteko paikkoja kyseisten polisten kanssa ? Tuskinpa vain , , , sitten on asija erikseen nämä huutelijat , mikähän heitäkin risoo , , eivät ole tyytyväisiä mihinkään , , yhteiskunnan elätit.
- HelppoMatti
Mielenterveys potilaat saa kaiken..
- make..van
Minä eturivissä.Kyllä sossu pitää huolen omistaan.
- Nahkaremmiä
No eipä se ole oma vika jos työpaikkoja ei o!e eikä välttämättä kiinnosta lähteä orja palkoilla muualle kylästä.
- kokkonenn
vammasia joka toinen täällä asuvista. mikä sekottaa teidän päät? heittäkää ne huumeet roskiin .. siis iiiiiiiiik. taitaa olla pimperon puutetta
- Vah.nko
Kuihtuva kylä. Näin on.
- kullimunni
Pitkällä naisella on pillu korkealla.
- kullimunni
Sinä mittään tajua pillun ja puolukan päälle!!
- kullimunni
Älä sitä varasta minun nimimerkkiä.Hommaa kusiainen oma nimimerkkiä.Ai niin sitä olet se matkija kommentaattori.
Oon käyny usein Pyhiksellä.
Mukava paikka.
Uimahalli ihan ok.
Tosin elkää yrittäkö hukuttaa mua!- toosa
Niillä Mulkku-Einareilla tahtoo olla aina hukkumisvaara uimahallissa.Kouluaikaan pidin yhtä Suurmiestä pinnanalla.Näin tahtoo käydä Kyrpälöille uimahallissa.Tätä taktiikkaa on käyttänyt muutkin.Käyttäykää uimahallissa kunnolla,niin hengitysilmaa riittää vanhemmallakin iällä!Tämä tarina on tosi!
toosa kirjoitti:
Niillä Mulkku-Einareilla tahtoo olla aina hukkumisvaara uimahallissa.Kouluaikaan pidin yhtä Suurmiestä pinnanalla.Näin tahtoo käydä Kyrpälöille uimahallissa.Tätä taktiikkaa on käyttänyt muutkin.Käyttäykää uimahallissa kunnolla,niin hengitysilmaa riittää vanhemmallakin iällä!Tämä tarina on tosi!
Hohhoh hauskaa huumoria illan ratoksi.
- Isäntämie
Kaikki lapsellisia kommentteja,kukaan ei tiedä tyttösistä yhtään mitää,puheilla yritetään korostaa miehuuttaan.
- navetasta
Kyyti oli hyvää,,
- TotuuttaSilmiin2
Melankolinen aloitus...
- Melamela
Pökiö keksinyt uuden sanan?
- tervettämenoatoivoohän
Kun tuntuu oikein pahalta, tämä paikkakunta, joka kuitenkin sinut elättää. Pyydä sossusta, niiltä naisilta, vain menolippua. Oikeaan " ONNELAAN" Jossa kaikki on hyvin. Toivottavasti lähdet oikeesti.
- ostopalvelujavoikäytää
Kun naisesta, seksistä on puute. Kannattaa säästää satanen, niistä tukirahoista. Sen jälkeen, voi mennä "maksullisten" naisten puheille. Kyllä ne lohduttaa.
- asukaat
Välillä olen kanssasi samaa mieltä....
- Anonyymi
Niin tuntuu olevan.
Eikä kun tarkoitin sanoa siis että
perätöntä
jauhantaa ainakin siellä asuvilla toisista
jotka eivät asu edes siellä.
Eikä käyneet edes siellä koskaan. - Anonyymi
Aloittaja onko 💩 housussa
- Anonyymi
Aloittaja tiedätkö että sinulla nauretaan hiidenkylän suunnalla 🤣💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728