pyhäjärvi on perseestä

seijukkeli

mikä pikku kylä tää oikei on?? huoooh

42

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostalginen

Älä nyt täällähän asuu pelkkiä legendoja!Job"kylä tunnetaan turkishaalareista ja on maailman parhaat "letut"taustalla porukka nauraa ihan simona!!

• Anonyymi

. , , on potut letut ja vitut. ( vanha pyhäjärvinen sananlasku ) ammoisista ajista lähtien kun hiisi kahlas munijaan myöten järvessä .,

• make..van

On myös tyhjänpuhuja tyhjäpäinen make..van

• kullimunni

Pyhäjärvi on kyllä perseestä,mutta naiset ei kyllä täällä persettä anna.Pillua pitää säännöllisesti saada,kun sitä lääkäri määräsi masennuksen hoitoon.

• Katopeiliin

Se on miehestä kii huutaako tyttö hii...

• kullimunni

Luuletko että en pillua saa.Kysy itse postista!

• make..van

Älä sinä vötkylä kommentoi mene tuohimehtään siitä haisemaan!!

• kullimunni

Jaha kommentaattori Kimmo Sarkkinen taas hereillä.

• kullimunni
        kullimunni kirjoitti:

Kommentaattori kullimunni tykkää vastailla itselleen suosittelen köyhät myös teille avautua itselleen!!

• Anonyymi
        kullimunni kirjoitti:

. . . . eikä tässä kaikki , ratkaisemattomat rikoksetkin on lakaistu " maton alle " ketkä tai kutka rosmos kaivosmiesten palakka rahat . . polliisilaitos kuulemma samassa rakennuksessa , , ei mulla muuta. ?

• T.Armo.Manni

En nyt sanoisi koko pitäjän perseestä olevan, tosin itselleen vastaileva make, kullimunni, nostalginen ja seiukkeli. Kysele äitiltäs persettä...vaan. varo silti valkeita rusakoita.

• kokkonenn

nolojen paikka , en ymmärrä miten joku täällä kehaa asua. onneks ite olen hieman fiksumpi teitä pyhisläisiä

• Oikeapyhäkäs

Tyhmä TAAVI Taas Asijalla

• Anonyymi

Ainahan voi lähteä Pyhäjärveltä , , , mutta Pyhäjärvi ei lähe teistä .

• Kyyläkylältä

Vajukki narkomaanilla taas korkki auki!

• Lettuja

Pienet aivot 😎

• Camarokalle

Oliko se sport-autoilija sieltpäin

• Camarokalle

Ei muuten, gallupit tyystin loppuneet.

• Vötkyläkö

Mitä sitä Valmista odottaa mene töihin siitä juuttaan laiska,yhteiskunta ei laiskoja elätä..

• pikkukylissäasiatonok

KYLLÄ, ei missään kaupungissa hyysätä ja pidetä yhtä hyvin huolta tyhjäntoimittajista, ja " keppaheikeistä" kuin täällä. Asunnot, ja kelatuet annetaan. Kukaan ei asu "veneenalla" Miettikääpä?? Tätä.

• Anonyymi

Ootako aatellu millaista ois asua " veneen alla " tuskimpa olis hauskaa vaihtasitteko paikkoja kyseisten polisten kanssa ? Tuskinpa vain , , , sitten on asija erikseen nämä huutelijat , mikähän heitäkin risoo , , eivät ole tyytyväisiä mihinkään , , yhteiskunnan elätit.

• HelppoMatti

Mielenterveys potilaat saa kaiken..

• make..van

Minä eturivissä.Kyllä sossu pitää huolen omistaan.

• Nahkaremmiä

No eipä se ole oma vika jos työpaikkoja ei o!e eikä välttämättä kiinnosta lähteä orja palkoilla muualle kylästä.

• kokkonenn

vammasia joka toinen täällä asuvista. mikä sekottaa teidän päät? heittäkää ne huumeet roskiin .. siis iiiiiiiiik. taitaa olla pimperon puutetta

• Vah.nko

Kuihtuva kylä. Näin on.

• kullimunni

Pitkällä naisella on pillu korkealla.

• kullimunni

Sinä mittään tajua pillun ja puolukan päälle!!

• kullimunni

Älä sitä varasta minun nimimerkkiä.Hommaa kusiainen oma nimimerkkiä.Ai niin sitä olet se matkija kommentaattori.

• Oon käyny usein Pyhiksellä.
      Mukava paikka.
      Uimahalli ihan ok.
      Tosin elkää yrittäkö hukuttaa mua!

• toosa

Niillä Mulkku-Einareilla tahtoo olla aina hukkumisvaara uimahallissa.Kouluaikaan pidin yhtä Suurmiestä pinnanalla.Näin tahtoo käydä Kyrpälöille uimahallissa.Tätä taktiikkaa on käyttänyt muutkin.Käyttäykää uimahallissa kunnolla,niin hengitysilmaa riittää vanhemmallakin iällä!Tämä tarina on tosi!

• toosa kirjoitti:

Niillä Mulkku-Einareilla tahtoo olla aina hukkumisvaara uimahallissa.Kouluaikaan pidin yhtä Suurmiestä pinnanalla.Näin tahtoo käydä Kyrpälöille uimahallissa.Tätä taktiikkaa on käyttänyt muutkin.Käyttäykää uimahallissa kunnolla,niin hengitysilmaa riittää vanhemmallakin iällä!Tämä tarina on tosi!

Hohhoh hauskaa huumoria illan ratoksi.

• Isäntämie

Kaikki lapsellisia kommentteja,kukaan ei tiedä tyttösistä yhtään mitää,puheilla yritetään korostaa miehuuttaan.

• navetasta

Kyyti oli hyvää,,

• TotuuttaSilmiin2

Melankolinen aloitus...

• Melamela

Pökiö keksinyt uuden sanan?

• tervettämenoatoivoohän

Kun tuntuu oikein pahalta, tämä paikkakunta, joka kuitenkin sinut elättää. Pyydä sossusta, niiltä naisilta, vain menolippua. Oikeaan " ONNELAAN" Jossa kaikki on hyvin. Toivottavasti lähdet oikeesti.

• ostopalvelujavoikäytää

Kun naisesta, seksistä on puute. Kannattaa säästää satanen, niistä tukirahoista. Sen jälkeen, voi mennä "maksullisten" naisten puheille. Kyllä ne lohduttaa.

• asukaat

Välillä olen kanssasi samaa mieltä....

• Anonyymi

Niin tuntuu olevan.
      Eikä kun tarkoitin sanoa siis että
      perätöntä
      jauhantaa ainakin siellä asuvilla toisista
      jotka eivät asu edes siellä.
      Eikä käyneet edes siellä koskaan.

• Anonyymi

Aloittaja onko 💩 housussa

• Anonyymi

Aloittaja tiedätkö että sinulla nauretaan hiidenkylän suunnalla 🤣💩

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe