Miettinyt yrittämistä jv-palveluiden kanssa..

Uteleva

Mulla ei o ole käsitystä yrittämisestä vielä, joten anteeksi mahdolliset tyhmät kysymykset. Kysyvä oppii ;)

Miten nä hommat nyt muuttuu ens vuoden alusta? Voiko esim osuuskunnan pistää pystyyn ja tarjota palveluita sitä kautta, vai täytyykö siinäkin olla käytynä tveatit sun muut mitä vartiointiliikkeet tarvitsee? Entä toiminimi, voiko alaisia olla toiminimellä, vai ollaanko siinä periaatteessa vain yksinään?

Olen tehnyt ovihommia noin 6 vuotta, kyllästynyt olemaan siellä sun täällä,ja erään toisen portsarin kanssa pyöriteltiin ideaa et koitettais yrittämistä. suhteita on kuitenkin jonkin verran ettei ihan tyhjältä pohjalta alettais etsimään asiakkaita.

Myös kaikennäköisiä vinkkejä otetaan vastaan tämän alan yrittämisen aloittamiseen.

4

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiiveeee

Eli, ensi vuoden alusta JV-firmat tarvitsevat ?turvallisuusalan elinkeinoluvan? ja tarvitsette vastaavan hoitajan yritykseenne. Kannattaa googlettaa mitä vastaavalta hoitajalta vaaditaan, mutta Tveat nyt ainaki.

• santtu-1975

Eli tuleva lakimuutos tulee tosiaan vatimaan kaikilta järjestyksenvalvontaa korvausta vastaan tuottavilta yrityksiltä turvallisuusalan elinkoeinoluvan. Tämän elinkeinoluvan vaatimuksia (mm. vastaava hoitaja) ei tule varmastikkaan kaikki pienet yritykset jotka tarjoavat järjestyksenvalvontapalveluita sivutyönään täyttämään.
      Suoraan TYÖSUHTEESSA toimeksiantajaan (ravintolat yms.) olevilla järjestyksenvalvojilla ei luonnollisestikkaan näitä vaatimuksia ole.

Lakimuutos tulee tosiaan siivoamaan alalta jonkinverran "harrastelijoita" jotka tekevät omalla toiminimellään laskuttamalla vain Pe ja La iltoja ravintoloissa.

• Uteleva

Tuleeko ravintolalle itselleen jotain lisävaatimuksia jos palkkaa suoraan jv:n? Vai pysyykö se asia ihan ennallaan?

• kyyrä

Sellaista on suunnitteilla että ravintola voisi tiettyjä edellytyksiä vastaan palkata palvelukseensa max. 3 järjestyksenvalvojaa ilman näitä turvallisuusalan elinkeinolupavelvoitteita. Mutta näitä JV:tä valvottaisiin sitten sisäasiainministeriön toimesta jonkinlaisella säännöllisellä kontrollilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe