Karvanpoisto"voiteet"

Todella_epätoivoinen

Onhan tuo nimitys niille joita voi suihkussa esim. käyttää ja lähtevät karvat sitten kivuttomasti pois?
Mitenkäs nuo käytännössä toimii?

Niin minkäslaisia näitä nyt sitten on, ajattelin että jos jollakin on hyviä kokemuksia jostain tuotteesta niin voipi kertoa kun bikirajalta ja muutenkin vähän siistimmän näköisempää alapäätä haluaisin, pitäisi poistaa karvoja ja olen yrittänyt nyt höylää, siitä tulee vain kauhea sänki ja välillä alkaa vuotamaan vertakin vaikka suihkussa vetelisi ja monta kertaa joutuu sen tekemään viikossa ---> kierre & hirveän näköinen häpykumpu jne. Epilaattoria en edes halua
kokeilla vaikka sääriin sitä käytänkin, tekis niin kipeetä, vahaliuskoja en kyllä ole tosin kokeillut.o0 Sitten mulla on semmonenkin surraava hommeli joka ei poista niitä karvoja sieltä tupesta asti niinkuin epilaattori mutta ei myöskään ole höylä, miksikäs tuota nyt sitten kutsutaan, ladyshaveri varmaankin.;D Niin sitäkin olen kokeillut ja eipä se oikein auta kun sillä joutuu surraamaan monta kymmentä minuuttia että saisi edes sileän lopputuloksen ja kuitenkin saattaa joutua vielä höylällä jäänteet vetämään.

Argh, auttakaas vähän meitsiä pulassa, en halua rehottaa.:D Auttaisiko nuo suihkussa käytettävät hommelit ja jos niin millä nimellä niitä kulkee jotta voisi ostaa?

6

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varovastialkuun

Voi kokeilla bikinialueille tarkoitettuja suihkuversioita, mutta älä ylitä vaikutusaikaa, älä käytä lastaa (menee iho rullalle...) ja älä päästä ainetta limakalvoille.
      Jos näin onnistuu (ei kirvele liikaa), niin etuna on että kasvavat karvat ovat päistä ohuempia, joten sänki ei ole niin pistelevä ja raappiva kuin höylän jäljiltä.

Alkuun kannattaa tehdä mieluimmin parinkolmen päivän välein, eikä ylitä vaikutusaikaa, jos 1. yrittämällä aine ei tehonnut, koska muutoin iho voi olla verillä.

• aitoBlueteam

tummelia reikään

• sheivaajaks

Mä tykkäisin tosta hommasta. Saleilla on kaikkia palveluita mm. hierontaa niin miks siinä viereisessä kopissa ei vois olla tällaista karvanpoistoon erikoistunutta yrittäjää ?

• Autsjaauts

Salin hierojalta ei saa hapiendiä, joten joudut menemään myös jalkovälistä muualle sokeroitavaksi.

• aitoBlueteam

naapurin pertsa on todella karvainen jalmari

olen nähnyt pertsan aivan alasti

• Naapurin.Pertsa-Jalmari

Tervetuloa silittämään, pusipusi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2723
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      44
      1216
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe