Polttamalla noitia, saadaan tulevaisuuden ihminen raivon valtaan.
Siellä ei ole uskovaisen hyvä mellastaa.
uskontojen uhrit eivät ole turhia
2
89
Vastaukset
- Zakarias-Bottas
Kristus käski meidän levittää Hyvää sanomaa. Ei ole mitään sääntöä, joka sanoo, että kristittyjen pitää käännyttää maailma mutta ei muslimeja!
Hadith neuvoo naisia imettämään miehiä. Mitä muslimioppineet sanovat tästä?
– Tämä on hyvä esimerkki siitä, mitä äsken sanoin.
Kun julkistin islamilaisen käsityksen, että naisten täytyy “imettää” vieraita miehiä ollakseen heidän kanssaan, mikä on ristiriidassa heidän muiden pyhien kirjoitustensa kanssa, papisto hyökkäsi minua vastaan. Miksi? Koska heillä ei ole vastausta. Heidän on paljon
helpompi kääntää asia nurin ja panetella minua sen sijaan, että he tarkastelisivat omia tekstejään. Ihmisen kehitys on vääristynyttä ja lapsemme joutuvat maksumiehiksi mutta eipä tunnut tämän päivän "hyviä" kuluttavia ihmisiä haittaavan . Toki voi mantrata itselleen kaiken olevan hyvin mutta se on valheessa elämistä . Rauha olisi tarjolla mutta ei kelpaa , pakko päästä avaruuteen karkuun omaa paskuuttaan vaikka tälläkin pallolla JÄRKEVÄ JA VIISAS ihminen kykenisi elämään mainiosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337