Uskaltaako tästä liikkestä ostaa kulkuneuvoa?
Auto ja romunkierrätys Harri Ruuti
12
6181
Vastaukset
- samakai
miksei?
- 69696969
osta, osta ja varsinkin MYY !
- lähetä
ja viä vaihda ja lahjoita sitten mitä niitä ny muita olikaan varasta
- romulus21
Romuliikkeestä saa vaan ainoastaan romua kalliilla.
Jos sillä on sellainen 80 luvun auto myynnis.Eihän siinä korkialta putoa vaikka ostaakin,jos osaa itte korjata,ja on tarpeeksi vanha ettei tarvitse kuljettaa autoa tepselis, yhtä usein,niin kuin ennen vanhaa lehmää häriällä.Eikä piittaa vaikka vähä tupruttaakin,saaste verot pitää kuitenkin maksaa.tupruttaa tai ei.
- Pankkiiri_Rankka
Jos et pysty tai raaski kunnollista ostaa, sieltä vaan. Ei ne sen huonompia ole kuin vastaavan hintaiset yleensä. Täyttä romua ovat, mutta niin ne tahtoo olla aina kun ilman pitää saada.
- Anonyymi
Jos on leima vuodeksi niin mikä ettei...,,
Seuraavana vuonna toinen romu kehiin
- Anonyymi
En ostaisi enkä möisi nm kokemusta on...
- Anonyymi
no eihän missään pikku joppareilla mitään takuita ole. hinnat ne kattoo nettiautosta. nää romu/autojopparit pitää hetken myynnis jos ei mee kaupan akut ja katit pois ja paaliin..
- Anonyymi
En osta enkä myy mitään kyseiselle herralle. On polttanu moneen taloon siltansa.
- Anonyymi
Perinteinen laihialainen itte on paras muut ei mitään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen laihialainen itte on paras muut ei mitään....
Jos pitää päästä romusta eroon niin ei mitään valittamista paperit on valmiina kitooooossss
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284