Tunnen usein aiheuttavani mielipahaa vanhemmilleni. Minusta ei tullut sellaista, jollaista kuvittelen heidän minusta toivoneen.
En jatkanut koskaan vanhempieni yritystä, koska ei ollut motivaatiota opiskella fasmaseutiksi. En ole löytänyt puolisoa enkä edes tyttöystävää. Olen syrjäytynyt ja yksinäinen. En oikein edes harrasta mitään.
On minulla vakituinen työ, jota teen 40 tuntia viikossa, mutta muutoin elämäni on ihan tyhjää. Elätän itseni, siitä ei siis ole kyse, vaikka palkkani onkin pieni. Jotenkin tuntuu usein siltä, että vanhempani ovat pettyneet siihen, millainen minusta tuli. Tuntuu että minusta piti tulla paljon enemmän, mutta olinkin arpa joss lukee "ei voittoa".
En pysty olemaan itse onnellinen, kun jotenkin tuntuu siltä, että "petin" vanhempani eikä minusta koskaan tullut tämän enempää. Tuntuu pahalta. En vaan pystynyt tämän enempään ;(
En pystynyt täyttämään vanhempieni odotuksia
4
99
Vastaukset
- Hyvääyötävaan
Sinusta tuli hieno ihminen. Se riittää.
Ainakin käyt töissä.
- marrasmarras
Olisitko silloinkaan onnellinen jos olisit tehnyt vanhempiesi mieliksi.Kannattaa tehdä sitä mikä itselle tuntuu sopivalta eikä niinkuin vanhemmat toivoisivat tekevän,se on vain tervettä itsenäistymistä.Parhaita syyllistäjiä ovat juurikin vanhemmat vaikkei suoranaisesti niin kyllä sen huomaa,valitettavasti.Mitäpä jos asetat itelles jonku tavoitteen ihan vaan pienikin asia?uus harrastus tai vaik jokin iltakoulu jos töiltä ehtii.Kyse on lopulta siitä mitä sinä haluat,jämähtää vai toimia kohti tavoitetta.
- TheNewEsups
Totuushan on, että luultavasti oletkin pettymys vanhempiesi silmissä, joten ainakin olet siinä oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259