lallintie 4

maahanmuuttanut

kyllä on ihanaa asuinaluetta lallintiellä

20

1525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matumesta

Näkyykö Partalapsia, nyt kun ilmatkylmenivät?

• Peloittava

Partalapsista ei ole tietoa, mutta umpisuomalainen "mara" siellä kyllä haahuilee. Eikä koskaan tiedä, onko järkee vai ei.

• kotinurkissa
        Peloittava kirjoitti:

Partalapsista ei ole tietoa, mutta umpisuomalainen "mara" siellä kyllä haahuilee. Eikä koskaan tiedä, onko järkee vai ei.

Vieläkö se mara siellä rienaa? ...niin kuin äitinsä nurkissa aikoinaan.

• Kesällä.kyllä.kaunista

Lallintie ja Rytyntie ovat alueita ja taloja joihin en koskaan menisi asumaan.
      Tuttavia siellä asuu ja aina pitää soittaa puhelimella jos menee kylään, ovikelloon ei monikaan uskalla avata.

• ryytyntia

ala tule tanne ryytyntie et paase pois taala tule nokaa sinalle.

• Vam

Jonkun sielläkin on asuttava. Kaikilla ei ole varaa asua Loimijoen rannassa. Uskoisin, että sekin vaikuttaa alueeseen, kun Lallintien vuokratalo saadaan peruskorjattua. Käydään varmaan aika tarkalla seulalla vuokralaisten valinta.

• tyl

hullu-pete ei kelvannut makkaramäessä samalle vuokranantajalle.huijjas sen pois sillä että kaikki joutuu muuttaan,niin hieno mies se matti on.

• Karttahukas

Pääseekö Lallintielle Kuhalankadunkautta?

• toivottavastiloppuu

voi hirvee kamala itse aiheutitte samanlaisen muuttaessanne sinne. sehän oli demari linja mulle mulle kuuluu ja kaupunki maksaa

• Bdndndld

Entä onko siellä katuvalot?

• Lalli5

kyllä on komiaa asua lallintiellä eilenki mamu kävi kirveen kans koputtamassa! Ovessa olevasta reijästä näin tilanteen ja nut on isompi ovi silmä😇

• Valmistatulee

Ei pääse Lallintielle vielä Kuhalankadunkautta, monttu on auki, mutta odotellaan.

• MatuRulettaa

Matut johtaa toimintaa Forssassa.

• mitestäämenikään

eikö eedeni luvannut majoittaa matut

• Tupinaleksi

Lotto siinä oli vahvasti mukana uuddelleenäänestyksessä.

• Uudelleenko

En ole kuullutkaan, että Lotto-nimisellä Veikkauksen pelillä on äänioikeus uuddelleenäänestyksessä. Mitä se uuddelleenäänestys sitten tarkoittaakaan. Tupinaleksilla meni håmäläisittäin vain parisen vuotta, kun Lallintietä pohdiskeli.

• Hyi-saatana

Viksberg on ihan paras paikka Forssassa, Tölöllä asuessa joskus oli häiriöitä vähän väliä kun siellä asui Forssan suurin rosvo, se oli kyllä tullut Forssaan muualta.
      Rivarista muutti sen takia yksin asuva nainenkin pois kun se kävi runkkailemassa ikkunoiden takana.
      Jaa kuka tää heppu oli...J.K poliisien tuttu.
      Tölöllä asuvat tietää.

• puistot-parasta

Hei, olen täysin samaa mieltä koko Vigspergistä, idästä tulleet tosin luulevat olevansa suomalaisia parempia mutta ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

• Anonyymi

Parka paikka

• Anonyymi

Jos pakko olisi wiksperiin muuttaa, muuttaisin Lallintielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe