On meinaan senverran ihme juttua tullut viimeaikoina häneltä. Vai onko muuten vain kännissä/aineissa kirjoitellut..
Onko joku kaapannut PikkuLikan nimimerkin?
37
189
Vastaukset
- AccountHijack
Voi olla..samoin yhellä toisella on ihmeellistä tajunnanvirtaa jota alkaa suoltamaan/ripuloimaan tredin keskelle jollekin "tuntemalleen" ihmiselle...!
Minulle on Postia.. Eli Tää oli varmasti Mulle.. ;D
TajunnanVirtaapa hyvinkin.. Taidat olla sen verran uusi täällä, että et ole nähnyt Noita mun "Maalauksia/Ulosteita" aikaisemmin.. ;P
Palstan hieman VanhempiKaarti on luultavasti ihan LiiakSikin.. ;D
Pakko myöntää, ettei ollut loppujen lopuksi omasta mielestäkään yhtään Hassu tai Hauska "Maalaus".. Ei oikein ollut Fiilistä ja ei ihan oikeanlaisia Tunteitakaan, kun oon hieman Tauolla niistä.. Mut tulipahan maalailtua hieman pitkästä aikaa.. ;P
Eli älä huoli en seonnut tai ollut missään oudossa Transsissa.. Se oli Vain eräänlainen "Maalaus".. ;P
Sitä vain harmittaa, kun sen homous paljastui.
Ei, vaan minua vituttaa sinun vähä-älyisyytesi paljastuminen. Ihmetyttää suuresti, että edelleen jaksat jauhaa samaa paskaa ja esittää perustettomia, ja varsin epäreiluja, syytöksiä. Joudun kuitenkin valitettavasti jälleen kerran murskaamaan sinun ( ja mahdollisesti muidenkin palstahomojen) minuun kohdistamat homofantasiat: en edelleenkään ole mies, joten miesrakkautta en pysty sinulle, tai muillekaan, tarjomaan. :´´´(
Kun/jos omassa seksuaalisuudessa on ongelmia ja kipupisteitä, joihin ei tunnu löytyvän vastauksia (homopakkomielteesi on ilmeinen) suosittelen kääntymään ammattilaisen puoleen. Psykologi, seksuaaliterapeutti tai kenties ihan vain huora voisi kenties auttaa asiassa. Tämän enenpää en enää aio keskutella tästä asiasta. Notta pitäkää tunkkine, saatana.
Ihq iltaa ja pusuja kaikille.. <3 varsinkin mulle.;))) :P ;)))))PikkuLikka kirjoitti:
Ei, vaan minua vituttaa sinun vähä-älyisyytesi paljastuminen. Ihmetyttää suuresti, että edelleen jaksat jauhaa samaa paskaa ja esittää perustettomia, ja varsin epäreiluja, syytöksiä. Joudun kuitenkin valitettavasti jälleen kerran murskaamaan sinun ( ja mahdollisesti muidenkin palstahomojen) minuun kohdistamat homofantasiat: en edelleenkään ole mies, joten miesrakkautta en pysty sinulle, tai muillekaan, tarjomaan. :´´´(
Kun/jos omassa seksuaalisuudessa on ongelmia ja kipupisteitä, joihin ei tunnu löytyvän vastauksia (homopakkomielteesi on ilmeinen) suosittelen kääntymään ammattilaisen puoleen. Psykologi, seksuaaliterapeutti tai kenties ihan vain huora voisi kenties auttaa asiassa. Tämän enenpää en enää aio keskutella tästä asiasta. Notta pitäkää tunkkine, saatana.
Ihq iltaa ja pusuja kaikille.. <3 varsinkin mulle.;))) :P ;)))))Ainakin osaat esittää kurpparaivoa varsin vakuuttavasti. >:-)
Naiset eivät kuitenkaan kiroile tuolla tavalla, vaan käyttävät sanoja kuten "hitto" ja "perkuti".HC-ätmel kirjoitti:
Ainakin osaat esittää kurpparaivoa varsin vakuuttavasti. >:-)
Naiset eivät kuitenkaan kiroile tuolla tavalla, vaan käyttävät sanoja kuten "hitto" ja "perkuti"."vaan käyttävät sanoja kuten "hitto" ja "perkuti"."
Missä ajassa sinä oikein elät?.. ;P
Taidat olla ihan eri VuosiTuhannella ja/tai Matereella.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"vaan käyttävät sanoja kuten "hitto" ja "perkuti"."
Missä ajassa sinä oikein elät?.. ;P
Taidat olla ihan eri VuosiTuhannella ja/tai Matereella.. ;P..MantereellaPa hyvinkin.. ;D
HC-ätmel kirjoitti:
Ainakin osaat esittää kurpparaivoa varsin vakuuttavasti. >:-)
Naiset eivät kuitenkaan kiroile tuolla tavalla, vaan käyttävät sanoja kuten "hitto" ja "perkuti".Juu, naiset eivät kiroile, käy paskalla tai varsinkaan kirjoittele sinkut -palstalle.
- MrHedgehog
PikkuLikka kirjoitti:
Juu, naiset eivät kiroile, käy paskalla tai varsinkaan kirjoittele sinkut -palstalle.
Nyt pilaat mukavien S24-palstalaisten ruusuiset käsitykset naisista :/
Niin kyseessähän oli siis ikävä parodia siitä miten jotkut pastan luiskaotsat ahdasmielisissä pikku päissään ilmeisesti olettavat naisten ajattelevan ja kommunikoivan.
- 121212121212
Tarkoittanet: realistinen kuvaus siitä miten palstan fiksut herrasmiehet tietävät useimpien naisten pikku päissään ajattelevan.
121212121212 kirjoitti:
Tarkoittanet: realistinen kuvaus siitä miten palstan fiksut herrasmiehet tietävät useimpien naisten pikku päissään ajattelevan.
Hihhhiiii lol ;)
Ups, olinpa hupsu.. thhhihiihi. Olen niin upea, että mun on vaikea keskittyä mihinkään Thhhhiihihiii ;) :Pscrg kirjoitti:
Ahdasmielisenä on joskus vaikea nähdä ajattelua sen kaiken kommunikoinnin alta.
Hihiihhii...Äh, paskat... ei jaksa enempää..
Olisi hyvä yrittää pyrkiä eroon ennakko-oletuksista, ties vaikka sieltä kaiken hötön ja höpinän seasta alkais lopulta muodostua jotain ymmärrettävää ja omia näköaloja laajentavaa.PikkuLikka kirjoitti:
Hihiihhii...Äh, paskat... ei jaksa enempää..
Olisi hyvä yrittää pyrkiä eroon ennakko-oletuksista, ties vaikka sieltä kaiken hötön ja höpinän seasta alkais lopulta muodostua jotain ymmärrettävää ja omia näköaloja laajentavaa.Mitä kapeampi näköala, sitä vähemmän huolia ja ongelmia. Mitä vähemmän huolia ja ongelmia, sitä onnellisempi ihminen.
- AssiEiHiffaa
Täällä taitaa aika monella olla parodian ymmärrys, tai edes sen tunnistaminen, aika nollissa.
scrg kirjoitti:
Mitä kapeampi näköala, sitä vähemmän huolia ja ongelmia. Mitä vähemmän huolia ja ongelmia, sitä onnellisempi ihminen.
Olen tuosta itseasiassa samaa mieltä, mitä vähemmän mitään asioita miettii, sen vähemmän murheita. Onnellista asiassa on se, että jos on riittävän tyhmä, ei edes tajua omaa tyhmyyttään ja ymmärryksen puutettaan, vaan luulee asioiden olevan juuri niin kuin luulee niiden olevan ja huoleton vakaalla maaperällä tallustelu jatkuu hamaan tappiin. En vaan tiedä, voiko ajattelemista/murehtimista lopettaa jos on kerran sille tielle lähtenyt.
PikkuLikka kirjoitti:
Olen tuosta itseasiassa samaa mieltä, mitä vähemmän mitään asioita miettii, sen vähemmän murheita. Onnellista asiassa on se, että jos on riittävän tyhmä, ei edes tajua omaa tyhmyyttään ja ymmärryksen puutettaan, vaan luulee asioiden olevan juuri niin kuin luulee niiden olevan ja huoleton vakaalla maaperällä tallustelu jatkuu hamaan tappiin. En vaan tiedä, voiko ajattelemista/murehtimista lopettaa jos on kerran sille tielle lähtenyt.
"En vaan tiedä, voiko ajattelemista/murehtimista lopettaa jos on kerran sille tielle lähtenyt."
Se ei ole aina ihan oma valinta.. Harvemmin se sitä on, kun se on suurimmaksi osaksi persoonasta/luonteesta kiinni.. Herkkyys on sellainen myös mikä aiheuttaa pohtimista ja muuta hauskaa.. Varsinkin jos on erityisen herkkä... ;PPikkuLikka kirjoitti:
"En vaan tiedä, voiko ajattelemista/murehtimista lopettaa jos on kerran sille tielle lähtenyt. "
Ainakin voi yrittää ajatella laajemmin. Tarpeeksi kaukaa ja ulkopuolisena katsoen kaikki ilmastomuutokset, finanssikriisit, palstakeskustelut ja seiska-lehti on samanlaistaa kohinaa.
Ja sitten ne väittävät että on sekin mahdollisuus, ettei meitä "oikeasti" ole, vaan "elämme" simulaatiossa. Miksi murehtia virtuaalisia murheita.scrg kirjoitti:
"En vaan tiedä, voiko ajattelemista/murehtimista lopettaa jos on kerran sille tielle lähtenyt. "
Ainakin voi yrittää ajatella laajemmin. Tarpeeksi kaukaa ja ulkopuolisena katsoen kaikki ilmastomuutokset, finanssikriisit, palstakeskustelut ja seiska-lehti on samanlaistaa kohinaa.
Ja sitten ne väittävät että on sekin mahdollisuus, ettei meitä "oikeasti" ole, vaan "elämme" simulaatiossa. Miksi murehtia virtuaalisia murheita."Ja sitten ne väittävät että on sekin mahdollisuus, ettei meitä "oikeasti" ole, vaan "elämme" simulaatiossa. Miksi murehtia virtuaalisia murheita."
Matrix.. ;D
No aatteleppa kuinka paljon saisi lisää kaikkea hauskaa pohdittavaa, jos näin olisi ja saisit sen "punaisen pillerin"?.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"Ja sitten ne väittävät että on sekin mahdollisuus, ettei meitä "oikeasti" ole, vaan "elämme" simulaatiossa. Miksi murehtia virtuaalisia murheita."
Matrix.. ;D
No aatteleppa kuinka paljon saisi lisää kaikkea hauskaa pohdittavaa, jos näin olisi ja saisit sen "punaisen pillerin"?.. ;PEi niinkään Matrix, vaan Elon Musk on tänä vuonna popularisoinut tuota simulaatioideaa.
Tuossa aiheen kritiikkiä:
http://motherboard.vice.com/read/we-dont-live-in-a-simulation
Minua tuossa ei vakuuta nuo fyysisten esineiden konkreettisuuden painotus. Kun kukaan ei kuitenkaan tiedä mitä on aika, materia tai energia. Paitsi ehkä enkelihoitajat.- Ätmi-poika
121212121212 kirjoitti:
Lyön poikuuteni vetoa, että useimmilla naisilla täällä on ISO PÄÄ JA ISO VITTU!
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Hihhhiiii lol ;)
Ups, olinpa hupsu.. thhhihiihi. Olen niin upea, että mun on vaikea keskittyä mihinkään Thhhhiihihiii ;) :PTapasitko jännämiehen uuden bimbonaisen vai mistä tämä sekoaminen sai alkunsa?
scrg kirjoitti:
Ei niinkään Matrix, vaan Elon Musk on tänä vuonna popularisoinut tuota simulaatioideaa.
Tuossa aiheen kritiikkiä:
http://motherboard.vice.com/read/we-dont-live-in-a-simulation
Minua tuossa ei vakuuta nuo fyysisten esineiden konkreettisuuden painotus. Kun kukaan ei kuitenkaan tiedä mitä on aika, materia tai energia. Paitsi ehkä enkelihoitajat.Kuka ilkeä sadisti mukamas kehittäisi tällaisen perverssin simulaation kuin minkälaisessa todellisuudessa elämme? Jumalako?
Shokeeraava tosiasiahan on, että ihmiset ovat todellisuudessa avaruusolentojen foliohattuisilla alkuapinoilla tekemien risteytskokeiden tulosta ja maapallo edelleenkin heidän testilaboratorionsa.121212121212 kirjoitti:
Tapasitko jännämiehen uuden bimbonaisen vai mistä tämä sekoaminen sai alkunsa?
Ei vaan kyllästyin tympeään homoläppään. Jännämiehen kanssa menee tällä hetkellä paremmin kuin uskalsin odottaa, kiitos kysymästä.
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Ei vaan kyllästyin tympeään homoläppään. Jännämiehen kanssa menee tällä hetkellä paremmin kuin uskalsin odottaa, kiitos kysymästä.
Vieroitusprosessi etenee, vai lämmittelette suhdetta uudestaan?
Sinulla on vähän kyyninen käsitys mahtavasta lajistamme. 121212121212 kirjoitti:
Vieroitusprosessi etenee, vai lämmittelette suhdetta uudestaan?
Sinulla on vähän kyyninen käsitys mahtavasta lajistamme.Vähän molempia, luulisin.. tosinaan tehokas oppiminen vaatii kertausta.
Ei se minusta kyyninen ole, korkeintaan hiukan kaukaa haettu.PikkuLikka kirjoitti:
Kuka ilkeä sadisti mukamas kehittäisi tällaisen perverssin simulaation kuin minkälaisessa todellisuudessa elämme? Jumalako?
Shokeeraava tosiasiahan on, että ihmiset ovat todellisuudessa avaruusolentojen foliohattuisilla alkuapinoilla tekemien risteytskokeiden tulosta ja maapallo edelleenkin heidän testilaboratorionsa.Jos Pacmanille pystyisi koodaamaan tietoisuuden itsestään niin ehkä sekin kyselisi onko elämän tarkoitus syödä pisteitä vai päästä nextille levelille. Ja onko jossain joku "ohjelmoija" ja miksi elämä on niin tyhmää.
- MrHedgehog
PikkuLikka kirjoitti:
Ei siitä mitään tule :D
Kokeile meditaatiota ja itsehypnoosia. Miettimistä ja keskittymistä nekin pitkälti ovat, mutta voi keskittyä mukaviin asioihin.
Laske sataan ja kuvittele vaikka olevasi siili joka tallustaa auringon paistaessa ja lintujen laulaessa pitkin loputonta nurmikkoa.
Siinä harmit ja palstat unohtuu hetkeksi.
- Ikis..M
Minusta ne pikkiksen nimissä laitetut kommentit oli aika kömpelöitä niin että heti näki ettei ole oikea pikkis kyseessä, ei niille olisi tullut yhtään kissivideota. Ovelampi trolli olisi laittanut enemmän pikkistä muistuttavaa tekstiä ja sitten väliin sujautellut trollauksiaan.
Pikkis on hyvä tyyppi.. Olkoot mitä on tai olkoot olematta.. ;P
Fiksumpi kuin moni nainen logiikaltaan ja ajattelultaan, mutta kuitenkin niissä näkyy SeJokin Naisellinen Juttu.. ;PKiitos MainioMuikkune.. oletpa itse sitten mikä olet tai et.. Hyviä maalailuhetkiä sinulle.
(Tämä ei ollut sarkasmia. )
Tässä lälly PikkuLikalle, naiselle pitää olla sellainen missä on nuoria miehiä https://www.youtube.com/watch?v=MviFdVHltEM
PikkuLikka kirjoitti:
Kiitos, vitsikästä, naiselle tai ho..
Silloin kun täällä oli vielä yksityisviestit, niin joku homopoika laittoi mulle viestin. Piru kun ei muista enää nimeä, vois laittaa sille lällyn
- 53256t2
Onko tää pikkulikka se sama homosetä joka esiintyi joitain vuosia sitten jonain nörttinaisena joka muka iski nörttimiehiä ja yritti näin muka todistaa että naisetkin tekee aloitteita?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4971284- 141266
- 821262