Moi
Löytyykö täältä muita jotka rakastaa kirjoi? Mä oon 13v enkä muuta tekiskään ku haluis uppoutua muihin maailmoihin <3
Muita lukutoukkia?
12
197
Vastaukset
- TheNewEsups
Onko oma elämä niin paska, ettei se kelpaa?
- elämänhalutonminä
elämäni gta:ssa on parempaa kuin omani.
Minäkin tykkään lukea. Nykyään ei vain ole oikein aikaa....
- Jöööööööööö
Kirjat ovat perseestä😂😂
Miksi lukea kirjaa, kun samalla vaivalla voit katsoa monta elokuvaa/sarjaa? Tietokirjat on eri asia.
Kirja on monella tapaa elokuvasta poikkeava taiteenmuoto, ja siksi erilaisella tavalla tyydyttävä.
Ja määrähän ei kerro vielä mitään. Tykkään esimerkiksi pitkistä elokuvistakin, vaikka samassa ajassa ehtisi katsoa joskus kaksikin lyhyttä.
- ABCDtytteli
Moi
Täällä myös yksi kirjojen ystävä. Eikä se todellakaan tarkota sitä ettei olisi muuta elämää. Mä vaan mielummin luen iltasin ku esim kyttään tv tä tan hengaan netissä (Mitä nyt välillä tietty tulee tehtyy :D)
Mikä on teijän viimesin kirja mitä luitte?
Käyttekö ylleensä lainaamassa kirjastosta vai ostatte omaksi?
Mun viimesin oli Tuija Lehtisen Kamera käy ja haaveina seuraavaks olis se Potterin uusin <3
Ite aikalailla käytän kirjastoa, jos löytyy ihan lempparikirja niin sitten pyydän lahjaksi. Tosin uutuuksia joutuu aina odottelee jonkun aikaa ennenku saa lainaan. - HUIPSHUIPSHUIPS
IKINÄ EN OLE KIRJOJA LUKENUT JA EN LUE JA SEN KYLLÄ HUOMAA
- hUIPSHUIPSHUIPS
Joo, luen vaan saksalaisia aikuisviihdelehtiä, ja tumputan.
- Sweet_Revenge
Joululomat lähestyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289