Viereisen rapun sinkkunainen saapui eilen Kanarialta. Hän oli ollut siellä kaksi viikkoa uiden ja syöden ja viiniä maistellen.
Mjoo
Itse olen käynyt lähes kaikkialla maailmassa paitse Gran Canarialla.
Kieltämättä ajatus tuntui oudolta. Ja kaikki outohan oli kiinnostavaa.
(Hihitystä)
Sinkku 70 ja jotain
10
140
Vastaukset
- Tekniikkasukeltaja
Oikeastaan mikä tahansa maisema olisi tällä hetkellä parempi kuin tuo, joka makuuhuoneeni ikkunasta nyt aukeaa. Esimerkiksi jos ruutu olisi vain pimeä, niin sekin olisi parempi.
(Reps)- Tekniikkasukeltaja
Pimeä ruutu.
(Hirn) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Pimeä ruutu.
(Hirn)Netissä sohlaaminen taas ei onnistu pimeällä ruudulla, koska nettimatsku pohjautuu pitkälti kuviin ja mielikuviin. Eli tarjonta on pitkälti kuvapohjaista., koska musiikkikin on eräänlainen mielikuva.
Erinomainen ja inspiroiva kirjallinen anti on myös hauska ilmiö, sillä se luo pimeälle ruudulle valoa.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Netissä sohlaaminen taas ei onnistu pimeällä ruudulla, koska nettimatsku pohjautuu pitkälti kuviin ja mielikuviin. Eli tarjonta on pitkälti kuvapohjaista., koska musiikkikin on eräänlainen mielikuva.
Erinomainen ja inspiroiva kirjallinen anti on myös hauska ilmiö, sillä se luo pimeälle ruudulle valoa.
(Hihitystä)Mielikuvista tulee vahvimpana tähän aikaan vuodesta mieleen loskassa eteenpäin tamppaava perheenäiti, joka on matkalla sinne minne kaikki muutkin.
Eteenpäin.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Mielikuvista tulee vahvimpana tähän aikaan vuodesta mieleen loskassa eteenpäin tamppaava perheenäiti, joka on matkalla sinne minne kaikki muutkin.
Eteenpäin.
(Naurua)Mielenosoituksellisesti voisin itse opponentin ominaisuudessa kävellä takaperin sinne mistä jo tulin.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Mielenosoituksellisesti voisin itse opponentin ominaisuudessa kävellä takaperin sinne mistä jo tulin.
(Reps)No siis.
No en minä ainakaan suosittelisi. Joku raja.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
No siis.
No en minä ainakaan suosittelisi. Joku raja.
(Naurua)Netissä pyritään suosittelemaan erilaisia ostomalleja, joiden ainoa tarkoitus on kerjätä rahaa.
Joe Bobilla on rahaa. Joe Bob ohittaa mallin kuin häkkivankkurit, joissa kissaa kuljetetaan telttaan esiintymään.
Joe Bobon luonto itse.
(Reps)
- kielityöläinen
Sulla on paljon kaimoja, vow
- Tekniikkasukeltaja
Joo siis meillä on järjestysnumero sekaannusten välttämiseksi.
(Naurua)
Metkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124