Oon onnellinen Annan puolesta ❤ Anna on ansainnut kaiken onnen.
http://www.rantapallo.fi/mungobaby/
Uusi ihana vauvablogi Mungolifelta!
1
214
Vastaukset
- HenriikkaL
Minäkin olin aluksi onnellinen, mutta nyt "täydellisen vauva-arjen" seuraaminen alkaa tympimään. Olen itse 5kk vanhan vauvan äiti ja voin vain kuvitella millaiset paineet niille odottaville äideille tulee, jotka seuraavat kyseistä blogia. 2 viikon ikäisen vauvan äiti on täyställingeissä ulkona syömässä korkokengissä ja kaikki postaukset vain hehkuttavat täydellistä vauva-arkea, miten heti synnärillä tuli annettua tutti, koska imuote oli niin hyvä, maitoa on niin paljon, että täytyy jopa pumpata ennen syöttöä, vauva syö tuttipulloa joten voi nauttia viiniä yms. Jotenkin tuoreen äidin näkökulmasta tulee tunne, että yritetään esittää täydellistä äitiä ja kaikki on niin täydellistä. Aitous on paljon mielenkiintoisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299