Vuonna 2008 USA:ssa ihmiset menettivät talonsa ja media väittää siitä yhdysvaltojen presidenttiä. On jännää kuin on video egyptin pyramideistä että miten ne on samassa linjassa suomen kanssa(pituuspiirissä)... tästä päätellen suomi on erittäin tärkeä jotenkin kuten myös pyramidit. Ehkä historiallisesti voisi sanoa. Palataan vuoteen 2008 ja suomen sen ajan tapahtumiin kuten suomalaisen jalkapallon veikkausliigan Fc Inter Turku jalkapallo seuran veikkausliiga voittoon. On mielenkiintoista miten esim. Tänä vuonna he meinasivat pudota ja trump valittiin hiljattain presidentiksi. Jännää on myös että youtubesta löytyy videoita missä sanotaan että Turku on suomen perseenreikä. Puu ei kasva ilman juuria. Ketä kontroloi mediaa ja miten. Mitä uskoa mediaan ja mitä ei. Miten jotkut ovat päätyneet päättämään mediaan ja miksi. ? Meinasin runkata hillary clintonin kuvaa katsoessa. Tämä ei ainakaan ole hyvä asia. Olen niin täynä turkulaista paskaa jalkapalloa että en usko koko Tps enkä Inter juttuun. Kaikki on saman mitättömyyden tekosia. Onneksi maapallo on kumminkin hyvä paikka ja löytyy muitakin seuroja. Itse henkilökohtaisesti ei ole muuta kuin real madrid-barcelona. Ja tietenkin niitä ketkä tykkäävät tehdä onnistumisia omassa itsessään. Mikä on omaa itseään ja mikä ei?
vesivesivesivesivesijavesi
3plus
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728