Nyt tarvittais kiireesti tietoa hyvistä jaggehuoltajista turun seudulla
Huoltoa turussa
6
1364
Vastaukset
- Kissakulmasta
Jos omistat Jaggen niin on hyvä rekisteröityä
http://kissakulma.jagclub.net- heike
ja sama viesti on myös kissakulmassa. Ajattelin vain tuplata mahdollisuudet.
- tuplaannu
heike kirjoitti:
ja sama viesti on myös kissakulmassa. Ajattelin vain tuplata mahdollisuudet.
Jollet kaipaa ihan jotain muuta
- eetu
Orikedonkatu 12. Siel on Jaguarin ja Matukan merkkihuolto. Turussa ei muita taida olla ellei sit joku nyrkkipaja tee huoltoja mut en suosittele. Kannattais mennä varmaan sieltä kysymään tai www.jaguar.fi
- utelias minä
Onko kellään ollut ongelmia Orikedon huoltojen kanssa? Pojat viskoo lumipalloja huoltotiloissa, mutta eihän se tietenkään sitä tarkoita, että ammattitaito olisi nolla.
- lumipallo?
utelias minä kirjoitti:
Onko kellään ollut ongelmia Orikedon huoltojen kanssa? Pojat viskoo lumipalloja huoltotiloissa, mutta eihän se tietenkään sitä tarkoita, että ammattitaito olisi nolla.
varmaan sama lumipallon heittelijä kirjoitteli tuolla alempana juttua XK8:n vaihdelaatikosta.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299