Olen 34v mies. En juurikaan ennen itseäni ole peilistä vilkuillut. Nyt sitten erehdyin katsomaan hiuskAsvua päälaelta, kun tuo otsakin on kasvanut. Vittu siellähän on paljas alue prkl. Kroppakin on hintelä. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä? Siilitukka ilmeisesti leikattava. Kropalle ei ilmeisesti paljoakaan tehtävissä.
Nyt masentaa
25
151
Vastaukset
- ouitty
Kropan hintelyyden saa pois nostelemalla painoja?
Toinen vaihtoehto on alkaa postailla someen kuvia vartalostaan ja määritellä että se on täydellinen juuri sellaisena.
- Vittuprkl
Jonkunverran painoja nostelen, mutta luut on pienet. Esim vyötärön koko farkuissa 32 ja menis jopa vähän pienimmätkin varmaan vaikka pituus on 190cm. Kaikille palsta jätkille muuten tiedoks, ettei sillä pituudella mitään tee.
- uijuijui
Vittuprkl kirjoitti:
Jonkunverran painoja nostelen, mutta luut on pienet. Esim vyötärön koko farkuissa 32 ja menis jopa vähän pienimmätkin varmaan vaikka pituus on 190cm. Kaikille palsta jätkille muuten tiedoks, ettei sillä pituudella mitään tee.
<3<3
- dfxuo
Vittuprkl kirjoitti:
Kyllä se silti on kivempi pitkä olla vaikkei naista saisikaan.
Seuraavaksi huomaat, että selkä menee kipeäksi ja jos harrastat liikuntaa, niin pitää hommata kunnon kengät ja kunnon vehkeet, että voit tehdä mitään. Se on aikalailla normia...Alat tulla keski-ikäiseksi. Tervetuloa joukkoon sankkaan. :D
valtakunta kirjoitti:
Ookko vie yhtään tuhlannut tänä jouluna lapsien joululahjoihin?
En oo ostellut mitään. Eikä tulekaan hirmuisesti osteltua. Muksut ja rakas nainen saavat. Ja vanhemmat ja sisko. Muille toivotan vaan joulut. :-)
- 121212121212
Siilitukka ja salille.
Jos olet suurin piirtein normaalivartaloinen, voit edistyä paljonkin. Ilman muuta hankit heittämällä paremman vartalon kuin nuoremmalla itselläsi. - exkeittiöekspertti
Juo ittes komeaksi.
Jes, kerrankin ketju jossa oli pelkästään hyviä neuvoja, ilahduttavaa.
- 121212121212
Missä sinun hyvä neuvosi on?
121212121212 kirjoitti:
Missä sinun hyvä neuvosi on?
Eiköhän ne kaikki hyvät neuvot jo tullut mainittua kuten totesin, en keksi mitään lisättävää.
Kuntoile, opettele hyväksymään itsesi ja iän tuomat muutokset ja muista pitää myös hauskaa.- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Eiköhän ne kaikki hyvät neuvot jo tullut mainittua kuten totesin, en keksi mitään lisättävää.
Kuntoile, opettele hyväksymään itsesi ja iän tuomat muutokset ja muista pitää myös hauskaa.Tuohon kun lisätään rahan ja statuksen hankkiminen, aletaan olla oikealla tiellä.
121212121212 kirjoitti:
Tuohon kun lisätään rahan ja statuksen hankkiminen, aletaan olla oikealla tiellä.
Ei naisen huono statuskaa imartele☹
- kuulostaa_namulta
Naisen neuvo: ajat pään kaljuksi. Kasvata hillitty lyhyt parta (ei hipsterimallista pöheikköä) ja ole tyytyväinen hoikkuudesta ja pituudesta. Mittasi kuulostavat täydelliseltä. Minun miesihanteeni on tämä:
http://static.spin.com/files/141030-Nick-Cave.jpg Hahaha! Ala juopottelemaan kuten minä :D Itselläni on mädät hampaat ja kohta varmaan alkaa tukkakin lähtemään mutta ei kiinnosta paskaakaan.
- Vittuprkl
Mädät hampaat taitaa varmiten karkottaa naisseuran. Suosittelisin harjaamaan.
- Tahvo52
Hei, kaikki me vanhenemme ja asiat muuttuvat siinä samalla, myös ne jotka ns. näyttävät nuorekkailta. Itse olen jo 52 ja teen säännöllisesti 10 km kävelylenkkejä ja joka hemmetin kerta reidet ja pohkeet kipeytyvät ja kyllä....minulla on hyvät jalkineet tätä varten. Plussana sitten se että reisistä ja pohkeista näkyy että on liikuttu. Iho rypistyy, hiusraja pakenee jne jne, aivan sama kun se nyt vaan kuuluu vuosimalliin. Älä huoli, elämä on aivan pirun mukavaa tämän ikäisenä, lapset aikuisia, muutama lapsenlapsikin jo tullut, talous kunnossa...maailma on aivan pirun ulkonäkökeskeinen nykyään ja kun se totuus on kuitenkin se että ulkonäkö ja luonne eivät kävele käsi kädessä. Naisen aivot ei myöskään sijaitse rinnoissa tai takapuolessa, kivahan niitä on katsella mutta loppupeleissä mitä väliä..
Ihmiset olisi takuulla paljon onnellisempia, jos koko peiliä ei olisi koskaan edes keksitty. Ihan liikaa vietetään peilien äärellä ihailemassa itseä, sen sijaan että keskittyis johonkin oleellisempaan.
scrg kirjoitti:
Oleellisempaan kuten mihin?
Ja kuka viettää aikaa liikaa peilin ääressä?Yleisesti ottaen ihmiset tuijottaa liikaa peiliin ja ulkonäköönsä. Aina on jotakin ihmeteltävää. Oleellisempaan kuten jostain muusta, kuin ulkonäön ympärillä pyörimisestä. Mitä se kullekin sitten on...mulle se on mielekkäiden asioiden tekemistä. Vaikka ulkoilu tai musiikin kuuntelu..
Kyllä se jokaisen naama on vaan naama kuitenkin. Eikä kaikkien mieleen millään muotoa, joten why bother.zönggö kirjoitti:
Yleisesti ottaen ihmiset tuijottaa liikaa peiliin ja ulkonäköönsä. Aina on jotakin ihmeteltävää. Oleellisempaan kuten jostain muusta, kuin ulkonäön ympärillä pyörimisestä. Mitä se kullekin sitten on...mulle se on mielekkäiden asioiden tekemistä. Vaikka ulkoilu tai musiikin kuuntelu..
Kyllä se jokaisen naama on vaan naama kuitenkin. Eikä kaikkien mieleen millään muotoa, joten why bother."Kyllä se jokaisen naama on vaan naama kuitenkin. Eikä kaikkien mieleen millään muotoa, joten why bother. "
Jos nyt ajatellaan sinkkuja ja mahdollista pariutumista, niin onhan ulkonäkö nyt kuitenkin ylivoimaisesti tärkein tekijä. Ja jos sulla olisi pälvikalju, niin et tarkastelisi sitä peilistä, koska why bother?scrg kirjoitti:
"Kyllä se jokaisen naama on vaan naama kuitenkin. Eikä kaikkien mieleen millään muotoa, joten why bother. "
Jos nyt ajatellaan sinkkuja ja mahdollista pariutumista, niin onhan ulkonäkö nyt kuitenkin ylivoimaisesti tärkein tekijä. Ja jos sulla olisi pälvikalju, niin et tarkastelisi sitä peilistä, koska why bother?Joo mutta jos liikaa tuijottaa jotain asiaa, unohtaa katsella niitä asioita, jotka tekis jollain tapaa hyvää. Kehän kiertäminen yhden asian ympärillä ei oo kelleen hyväksi, varsinkaan jos se selkeesti vaan kurjistaa. :)
Voisin vilkaista pälviäni, mennä kampaajalle mutta ei se mun elämisenhaluani mihinkään veisi. Why bother? Asiat on niin kun ne on ja niissä vellominen ei mitään korjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4941281- 141266
- 821262