Skoda Octavia

käytettynä

Onko vaikea päästä eroon? Itse ole tarjonnut vaihdossa moneen paikkaan, mutta kukaan ei hyvitä juuri mitään. Mites teillä?

11

3147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samu-75

..helmi itäpalstalta siirrettynä :)

• Dynamic

Hah haa ja heh heeeee...
        Ja joku väittää, ettei tän palstan sheriffillä oo huumorintajua ja on muka TOSIKKO!!!HAH HAAAaa...

• Sokota
        Dynamic kirjoitti:

Hah haa ja heh heeeee...
        Ja joku väittää, ettei tän palstan sheriffillä oo huumorintajua ja on muka TOSIKKO!!!HAH HAAAaa...

Olet selvästi valvonut liikaa.
        Ennen muinoin oli skoda-vitsejä, nykyään saa tyytyä korkeintaan tämmöiseen pieneen tilannekoomiikkaan.

• kerro lisää

Meillä on toinen ocu hakusessa. Kerro lisää autostasi.

• Kone?Malli?Ikä?Kilometrit?

Myös minua kiinnostaa, kerrotko millä koneella autosi on ja paljonko ajettu on kyseessä, vuosimalli tietysti myös. Hakusessa "sopiva" TDI tai 1.8T.

• ongelma?

En usko tuota tarinaa. Aika ummikko autokauppias olisi se, joka ei olisi tietoinen Skodan nykytilasta (Ocu I / II) ;-)
      Kuka tahansahan voi todeta lehdistä, että käytettyjä Octavioita ei yksinkertaisesti ole montaa myynnissä; eivät jää autoliikkeen nurkkaan lojumaan.

Ilmoitus nettiin tai lehteen ja lasket tunneissa aikaa, jolloin olet ENTINEN Octavian omistaja. Ja hinta asettuu Tuulilasin käytettyjen autojen hintataulukkoon. Kokemusta on. Varsinkaan keväämmällä asiallisesti pidetystä Ocusta iripääseminen ei tuota minkäänlaista ongelmaa.
      Yksikin ostaja riittää, ja sellainen on todennäköisesti aktiivinen kaveri, jolla on myös autojen tuntemus keskivertokanasalaista paremmin hallussa. Myyjien mukaan lähinnä keski-ikäisillä naisilla on ennakkoluuloja Skodaa kohtaan merkkinä ...

• Teemu

En itsekään ehtinyt kuin illalla miettiä skodani myymistä ja aamulla oli jo tukku rahaa tyynyn alla ja skoda viety pihasta. Rahoja laskiessani huomasin, että olin saanut autosta huomattavasti enemmän kuin maksoin muutama vuosi sitten. Että näin haluttu skoda on nykyään, erityisesti käytettynä!

• Poijjaat!Palaudutaans maan pinnallen taasen.
      Kävinpä tossa piruuttaans arvuuttamassa paljonkos ois tarvinnu pistää erkkejä väliin jotta ois saanu äitillen uudemman farkun vanhan 230 ajetun slx.n tilalle.
      Kaupassa oli ruakottomasti pidetty, tosin vähä ajettu, vissiin jollain kaupparatsulla tai naisella ollut kulkine,skoda sekin,myyjä totes että eihän tommosta paljon ajettua skodaa enää kukaan halua.
      No meitin hallitus ajelee vastaisuudessakin paljon ajetulla tosi helmellä.

• köyttöarvo

Onhan tuo 230 tuhatta autolle jo kohtalainen kilometrimäärä, taitaa olla enemmänkin käyttöarvoa kuin rahallista vaihtoarvoa ainakin bensakoneella. Kun ei enää tarvitse laskea pääomamenoja, niin pitokustannukset voi olla hyvinkin edulliset. 300 tkm pitäisi kuulemma nykymoottoreilla mennä ilman isompaa remppaa.

Käytetyllä autolla on kumminkin 3 ... 5 -vuotiaana ajettu perhekäytössä ehkä 60 ... 100 tkm, sellaisesta voi vielä kuvitella jotain vaihdossa saavansakin.

• tdi amb

Viime keväänä yritin vaihdatella omaa ocua volvo v70 dieseliin. Hyvitys entisestä vaihteli aika roimasti. Pohjanoteeraus oli yksi liike missä hyvityshinta ocusta oli 11 900 euroa vähemmän kun olin itse maksanut autosta vuosi sitten. Hyvitys olisi ollut ocustani 11 000 euroa. Silloin oli ajettu 120 000 km. vm.01. Liikkeessä vierellä seisoi vw golf joka oli vuoden vanhempi ja oli ajettu yli 170 000 km. sekin oli tdi. Hintalappu oli 17 900 euroa. Kun kyselin mites golfissa noin kova hinta, niin väitti myyvänsä viikossa myyvänsä 10 golfia ja octavia jää seisomaan vielä pihalle. Suraavassa liikkeessä menin ihan huvikseni tinkimään vaihtoa mersun c220 dieseliin. Sielä sama juttu. 11 000 hyvitys ocusta. Aikani tingittyä myyjä kutsui pomonsa paikalle ja hyvitys hinta alkoi pikkuhiljaa kohota. Kun hyvitys oli 14500 euroa lopetin tinkimisen ja läksin pois. En olisi oikeasti edes ostanut mersua, mutta kävin kokeilemassa mitä ocun arvo on . Nämä sattui muuten kumpikin sulantiellä. No kesällä lähden oikeasti vahtamaan autoa ja se on varmasti octavia ja liike sijaitsee Itä-Suomessa.

• Hans

Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että uutena ostettu noin 25-35t euron autosta on lähtenyt puolet hinnasta pois kolmessa vuodessa... taitaa myyjät vetää välistä tai pikemminkin ovat laskeneet hyvityshinnat eurotasolle :( Selkeästi vuoden sisällä tapahtunut muutos...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe