Eli itse tykkään laittaa peniskuvan aika alussa viestillä naiselle. Moni kavahtaa ja keskustelu loppuu siihen. Mikä siinä on niin kauheaa?eikö ole kiva saada tietää etukäteen?
Peniskuvat naisille
34
1451
Vastaukset
- Semerkkaaenemmän
Laittaisit kasvokuvan niin kuin minä!
- cjjvilbvpöö
Aika junttia. Ei peniksen kuva ole kiihottavan näköinen juuri koskaan. Peniksen omistaja on merkityksellinen naiselle, mut silloinkin vain ansaitusti.
- jhjhjgj
Ajattelet ehkä turhan miesmäisesti, koska itse tykkäisit nähdä naisen pimpit ja peppureiät niin oletat että myös nainen haluaisi nähdä sinun.
Tässä on vain se pulma, että naisten seksuaalisuus on pitkälti narsistista, nainen kiihottuu siitä kun sinä kiihotut hänestä.
Eli paremmin toimii varmaan naisen kehuminen, varsinkin jos nainen on epäviehättävä.- Jibi
Ja mistähän olet nuo luonnehdinnat poiminut, naisen seksuaalisuus ''narsistista''?
Miehen halusta riippuvaista! Naisen seksuaalista halua ei siis ole olemassa jos miestä ei ole haluamassa?
Mitäs jos kömpisit sieltä keskiajalta tähän päivään. Ja menisit vaikka terapiaan.
- Realisti__
Näin naisena voin sanoa että naista kiihottaa enemmän vaikka lukea taitavasti kirjoitettu teksti, mielikuva erotiikasta, seksistä ja aktista kuin katsoa kuvaa jormasta, seisokilla tai ilman. Ei kiihota sitten pätkääkään, jos se on tarkoitus sen heppikuvasi lähettämisellä. Ei tietenkään kaikilla naisilla, mutta monilla näin on.
- 5121
Varmasti ne naiset ovat pienenpieni vähemmistö, jotka tykkäävät saada peniskuvia. Miehet itse niistä mulkkunsa kuvista kiksejä saavat, eivät naiset. Useimpia naisia ällöttää ventovieraan/puolitutun miehen genitaalien näkeminen.
- Sanojensatumaa
Just noin. Itse loukkaannuin kuvasta, ajattelin että se tarkoitti haista mulkhu. Yritin kyllä ymmärtää erilaista ajatusmaailmaa, aika huonoin tuloksin. - Olen saanut joskus myös sellaisen viestin, joka pisti leijailemaan. Lähettäjät olivat eri tyypit.
- Anonyymi
Jos saan peniskuvan niin lähettäjä haluaa kehuskella omalla pippelillään. Viesti on tässä ainut asia mitä sinusta haluan eli vain seksiä, sinulla ei ole niin väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos saan peniskuvan niin lähettäjä haluaa kehuskella omalla pippelillään. Viesti on tässä ainut asia mitä sinusta haluan eli vain seksiä, sinulla ei ole niin väliä.
Peniskuva on pikkulapsen nolo päähänpisto.
Mutta naisten on syytä tajuta, että seksi on miehille parisuhteen ainoa myönteinen puoli. Se ei tee miehistä mitenkään alhaisia olentoja; he vain noudattavat biologista ohjelmointiaan ja elämänsä tarkoitusta.
Miehille on yhtä vaikeaa käsittää, että naisten biologinen ohjelmointi on hyvinkin erilainen.
- hulluoot
huora tykkää
- ghljikb
Vanhanaikaista lähettää kuvia omasta mulkusta. Se joka sinua kiihottaa niin naista taas ei. Homppelit vaan lähettää toisilleen kuvia mulkuistaan. Älykäs mies ei lähettele kuvia alapäästään. Hän keksii älykkäänpää, joka oikeesti vetoaa naisiin.
Taidat olla joku peräkammarin poika - jklio
Miksi laitat peniskuvan? Pääsin kyllä siihen käsitykseen, että haet tälle hyväksyntää. Nyt sanon kyllä ihan vakavasti, että jokainen nainen tietää miehellä olevan peniksen ja siitä nainen ei tee mittari suhteelle, sillä se kokonaisuus, mitä olet sillä on merkitystä. Miten ajattelet asioista ja nyt ei ole kyse ainoastaan seksistä, miten käyttäydyt, miten huolehdit ulkoisesta olemuksestasi, miten suhtaudut ihmisiin ja läheisiisi. Miten toimit, ärsyynnytkö usein mitättömistä vai osaatko suhtautua asiallisesti vaikeisiin asioihinkin.
Entä miten käytät elämääsi, onko työ ja siinä menestyminen sinulle tärkeää, onko taloutesi kunnossa. Sitten se viihteellä käyminen ja kavereiden kanssa vietetty aika, onko pakko päästä jatkuvasti viimeistään joka viikonloppu ja viikollakin, eli pystyisitkö jostakin luopumaan perheen hyväksi. Ja osaatko tehdä kotitöitä.
Eli on suuri joukko asioita, jotka nousevat esille ennen tuota esittämääsi asiaa. Minusta miehen ei pidä elää tuon peniksensä kautta vaan elää elämää kokonaisvaltaisesti kiinnostuneena jopa yhteiskunnallisista asioista, koska me jokainen joudumme näiden mukaan elämään, olisi sentään tieto eikä vain tietämättömyys ja vastahankaisuus kaikkea kohtaan, ikään kuin koko maailma olisi vastaan ja samalla sitten tuo kaikki edellä kertomani puuttuukin ja täytyy sitten toimia todella tyhmästi.
Ja sitten kavereille ei puhuta perheen asioita, ne kuuluivat vain perheen sisällä puhuttaviksi. Jokaisen pojan tulee kasvaa mieheksi, joka elää elämää ei penistä.- Player299
Itselläni kuitenkin alapää ohjaa aika vahvasti käyttäytymistä. Arvostan naisessa kauneutta ja hoivakykyjä, toivon hänen arvostavan minussa perinteisiä maskuliinisia arvoja.
Olen äijä, joka vaihtaa autoosi öljyt, pitää turpansa kiinni ja antaa sellaista kyytiä tarvittaessa, että naapurit kaikkoaa. Näillä mennään ja tämä toimii. - Siksiajatuseikulje
Juuu, ma tiiiän mistä "playeri" puhuu. Luin joskus sellaisen kirjan kuin Minä ja hän eikä otsikko tarkoittanut ollenkaan jotain minua ja hänelle tärkeää ihmistä vaan minua ja hänen omaa elintään.
Jos muna ohjaa ihmisen käyttäytymistä, niin ovatko aivot laskeutuneet haaroihin ja mitä silloin löytyykään korvain välistä? - Againstplayerism
Player299 kirjoitti:
Itselläni kuitenkin alapää ohjaa aika vahvasti käyttäytymistä. Arvostan naisessa kauneutta ja hoivakykyjä, toivon hänen arvostavan minussa perinteisiä maskuliinisia arvoja.
Olen äijä, joka vaihtaa autoosi öljyt, pitää turpansa kiinni ja antaa sellaista kyytiä tarvittaessa, että naapurit kaikkoaa. Näillä mennään ja tämä toimii.Nykynaiset vaihtaa itse öljyt, tai vie huoltoon, arvostaa puhuvia miehiä ja osaa itse antaa ja ottaa kyytejä vaikka itsekseen. Sä meet heikoilla hangilla.
- Hyhjn
Player299 kirjoitti:
Olen äijä, joka vaihtaa autoosi öljyt, pitää turpansa kiinni ja antaa sellaista kyytiä tarvittaessa, että naapurit kaikkoaa. Näillä mennään ja tämä toimii.Ai että arvostat naisessa hoivakykyjä? Ja kuitenkin pidät itseäsi maskuliinisena, äijänä?
Juttu on vaan niin että nainen arvostaa itsenäistä äijää joka ei vaadi naiselta hoivaa ja huoltamista ja paapomista. Pikkupojat - siis oikeat lapset - saavat hoivaa, eivät pikkupojiksi jääneet aikuiset miehet.
Ja paapomista odottavat äijät eivät ole seksikkäitä!!
- hjkio
No miten elät sitä elämääsi alapään kautta, kerropa.
Miten muuten elämäsi voi, vai onko tämä vaikuttanut mihin suuntaan.
Nainen ei voi elää alapään kautta, hänelle tunteet ovat paljon tärkeämpiä ja niiden aitous. Kun nainen huomaa olevansa vain noiden pallien tyhjennykseen sopiva ja muutoin ei sitten välitetäkään, vaan mennään omiin menoihin. Kyllä minä ainakin heittäisin tuollaisen pallimiehen oitis ulos kodistani.
Tai sitten on niin, että ukko kustantaa kaiken ja saa sillä hoidella nämä palliasiansa muualla, mutta ei koske sitten minuun, en halua olla yksi ketjusta.- Player299
Minkä ikäinen olet? Oletko kaunis? Jos olet 20-30v ja kaunis, teen sinulle paljastuksen että osaan myös kokata ja olen mitä mainioin seuramies sekä romantikko kätkettynä kovaan kuoreen.
Minusta aloituksesta tulee mieleen mulkku eikä mies.
- ggdzh
Ei naiset perversseistä tykkää ja ne jotka osaa elämässään kaikkee. Heidän ei tarvi sillä kehuskella muille mitä osaavat. Ne kehuu, jotka todellisuudessa sen häävinpiä olekaan. Ei miehen tarvi kehua, jos oikeesti osaa jotain hyvin.
- EntinenPervo
Huono idea laittaa noita, naiset ovat turtuneet näkemään niitä kun sinä et ole ainut joka laittaa ensimmäisenä ja siten sillä ei ole sitä vaikutusta kun oletat vaan joudut Ö mappiin suoraan...
- Jgdfz
On tervetullut sitten, kun seksi on jo kuvioissa mukana ja seurustellaan, sitä ennen ehdoton no.
- Brjrjrkttjh
Juurikin näin. Seurusteluvaiheessa nainen ottaa itsekin niitä kuvia ja ihailee komeata stondista jonka on itse aiheuttanut.
- Brjrjrkttjh
Yksinäinen stondis on jonkin verran säälittävä.
- Brjrjrkttjh
Ja joissain tapauksissa suorastaan ällöttävä.
- täti-monica.-67
Tyhmää ja epäkorrektia.
- säälittävä_hölmö
lähettämäsi kuvahan kertoo, että sinä raukka runkkaat yksinäsi. Siis todella säälittävää ja sairasta, moukkamaisuutta ja idiotismia, lähettää kuvia kalustaan.
Kertoo siitä, että olet koira joka nylkyttää joka naaraan perään.
Sen vuoksi jokainen tervejärkinen nainen dumppaa sinut sillä sekunnilla ulos kaikilta some-tileiltään huitsin helvettiin. - Neinej
Laitan jokaisen minulle pyytämättä(en todellakaan tule koskaan pyytämään) lähetetyn kikkelikuvan alaston suomi.fi:hin. Siellä on jo muutama kansioo.
En tiedä yhtään naidta ikäluokassani(20-30) joita kiinnostaisi saada kikkelikuvia.
Haluan miehen, jolle seksi on muitakin kuin hänen alapäänsä. - exmartta
Hei Player299! Onko kukaan nainen lähettänyt sinulle vastavuoroisesti omia kuvia dildoistaa??
- Anonyymi
Ei kannata lähettää sellaisia kuvia. On totaalinen turn-off. Eri asia kun olette jo parisuhteessa ja seksiäkin harrastettu.
- Anonyymi
Miksi tartutte näihin idioottien provoviesteihin? Kukaan normaali ihminen ei ota kuvia mulkustaan saatikka lähetä sitä kenellekään. Koskaan.
- Anonyymi
Kuka haluaa nähdä vanhan ukon pientä ja ruttuista lerpukkaa.. ei kukaan.. Hyiiii
- Anonyymi
Vihervasemmisto on jakanut punikki kouluhallituksen avulla ohjeet yläasteisille oppilaille mm miten kuvataan penis ja lähetetään kuva bedofiileille.
Mikäli nussiminen ja suihinotto tuottaa ongelmia, niin koulun bedofiili opettajat auttavat vaikka yhteisellä nussimis sessiolla. Kokeissa parhaat oppilaat saavat lahjakortin vihreiden poreallasbileisiin, missä kaiken kokeneet vihreät politikot voivat pestä pillun ja runkata hyvän olon tai auttaa ensimmäisessä persepanossa.
Myös kommuunissa nussiminen on suosittua mm vasemmiston keskuudessa. Ohjeita voi pyytää paskaliiltä tai stasi-taljalta. Mm veltostunut ja tunnoton vagina kannattaa rullata kapulan ympärille ja tiukkaan, niin naama näyttää hyvin nuorekkaalta, kuten paskaliilä. - Anonyymi
Mies, joka kuvittelee tuollaisen kuvan okevan kiinnostava, on täydellusen epäkiinnostava. Tämä on tietysti vain henkilökohtainen mielipiteeni, mutta jos alkuvaiheessa tulee dickpic, niin se on hei hei kyseiselle herralle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728