Syön tavallisesti alle 500kcal/päivä, tällä viikolla on tullut jokaisena päivänä alle 400kcal. Ahmimis-oksentamiskohtauksia mulla on viikossa yhtenä tai kahtena päivänä yleensä. Kuukaudessa pitäisi pudottaa vähintään 6kg, paino nyt siis 46.6kg. Painonpudotuslaskurin mukaan pitäisi onnistua, mutta mua huolettaa että onnistuuko sittenkään. Samankaltaisesta pudotuksesta kokemuksia kellään?
Ehdinkö laihtua kuukaudessa?
18
249
Vastaukset
- luurankona
Toihan on sairasta laihduttamista. Hanki apua itsellesi.
- Ashl
Tiedän. Sitä paremmin pääsen hoitoon mitä laihempi olen.
- Jokulihavavaan
Mä laihduin tolla määrällä kuukaudessa 59 kilosta 53 , mut oot jo valmiiksi kevyempi enkä usko et laihdut niin paljon. Luulisin myös et 40 on liian vähän jo.
- Ashl
Joo mietinkin että paino ei tämänkokoisella välttämättä kovin nopeasti putoa. Mutta olen myös (tällä hetkellä vamman takia "poissa pelistä") kestävyysurheilija, joten aineenvaihduntani on luultavasti toistaiseksi vähän tavanomaista parempi. Olen tosi lyhyt niin 40kg ei oo mulle mitenkään hirvittävän alhainen.
- Voitkopleasekertoo
Minkä pitunen oot?
- Ashl
Voitkopleasekertoo kirjoitti:
Minkä pitunen oot?
Noin 155cm.
- tynnyripää
onks sulla kikkiä tai instaa? mullaki on ton tapasii suunnitelmii:)
- Ashl
Insta on mutta en halua että tutut löytää mua täältä!
- hetihoitoon
Missä päin Suomea laiminlyödään ihmisiä niin, että sairaanloisesti laihduttava ei pääse heti hoitoon? Sehän on rikos. Ainakin sen pitäisi olla.
- Ashl
Oon normaalipainoinen (vielä) joten tuskin kukaan pitää kovin vakavana tilanteena vaikka ahdistus ja masennus todella kovat.
- jslkjlksjlj
Tiedätkö, että hoitoon pääseminen ei edellytä itsensä riuduttamista?
- hetihoitoon
1. 500 kaloria päivässä
2. ahminen ja oksentelu
3. masennus
Mikä tahansa noista yksinään riittää syyksi saada hoitoa.- Ashl
No joo, kyllä mä tämän taidan oikeasti tiedostaa... Itsensä riuduttaminen vaan ois niin helposti näkyvä, sanaton avunpyyntö. On niin vaikea hakea apua kun pelkää vähätellyksi tulemista :(
- mielenterveys
Ashl kirjoitti:
No joo, kyllä mä tämän taidan oikeasti tiedostaa... Itsensä riuduttaminen vaan ois niin helposti näkyvä, sanaton avunpyyntö. On niin vaikea hakea apua kun pelkää vähätellyksi tulemista :(
Apua saa terkkarin psykologilta. Ei ole vaikeaa, jos on haluja avun saantiin.
- Valasbddj
Voisitko oikeesti kertoo sun instan tai minkä vaan mis voisin ottaa yhtetyttä suhun? Tarvitsisin apuu
- Ashl
En halua täällä huudella kun mut tunnistettais. Laita oma niin saatan ottaa yhteyttä.
- Venlaenla
Kyllä minä laihduin noilla määrillä aika helposti normaalipainosta alipainoon.
- Kunhankiinnostuin
Miten edistyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707