käykää ostamssa samalla tuette lehden toimintaa että se kasvaisi Suomen suurimmaksi lehdeksi.
Mv-lehdellä on nyt paljon fanituotteita
10
55
Vastaukset
- Pökkköäpesään
Joku vihakampanja olisi paikallaan lehteä vastaan,toivottavasti vasurinuoret lähtevät kaatamaan lehteä,olisi hyvää mainosta kasvoihan lehden lukiakunta puolella viimekertaisesta.
- Paidanostaja
Syytetäänkö rasistiksi jos pitää Mv-lehden paitaa päällä julkisella paikalla . Voisiko joku mahdollisesti joku juristi vastata.
- Suvakkihuorat
Suvakkihuorat voivat repiä paidan päältä niin kova viha on päällänsä lehteä kohtaan.
- MööVitt
Vain persu voi olla niin tyhmä, että olettaa Ilja Janitskinin olevan lehtensä kanssa Suomen asialla. Ilja pyrkii vain ja ainoastaan hajoittamaan Suomea, toki Putinin rahoituksen turvin.
Montako Suomea kehuvaa artikkelia MV-Lehdestä löytyy? Vastaus: Ei yhtään.- MaanVaivoitus
Se on juuri tasan näin...
Epäselvää onkin enää, ovatko nämä persupalstan MV-spämmääjät itse Suomen kansalaisia, Suomen vihaajia vai minkä lajin viheltäjiä...
- Lehdenlukia
Ajattele posiitiivisesti tästä lehdesta mistä me saisimme lukea vastaavia uutisia kuin tästä lehdestä josta muut vaikenevat . Kerro yksikin asia minkä takia tämä hyvä lehti pitäisi lakkautta vastausta ei tietenkään tule.
- lukija-j_llä
Vastauksia löytyy vähintään yhtä paljon kuin lehdessä on uutisia. Myös Suomen laista saattaa löytyä painavia vastauksia.
- SeSuvakimpiKettuilija
Onko Ilja alkanut kaupitella andorralaisia postimerkkejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171