Jätkä 17v kysyy aiheesta vatsalihastreeni kotona.
Olen parin kuukauden aikana iltaisin kotona nelisen kertaa viikossa suorittanut tälläistä vatsalihastreeniä:
- yht. 100kpl istumaannousu kädet niskan takana. (suoritan siis 40x vajaa minuutin tauko, 30x vajaa minuutin tauko ja 30x)
-yht. 6-8min lankkua (teen sen verran mitä hyvältä tuntuu, mutta aina vähintään 2min reilu minuutin tauko, 2min reilu minuutin tauko ja 2min)
Tunnen vatsalihaksieni voimistuneen, mutta mitään silminnähtävää muutosta ei ole tapahtunut.
En ymmärrä näistä treenihommista mitään, joten plz kertokaa minulle miltä tämä minun treenini kuulostaa/miten voin sitä parantaa? Rehellisenä tavoitteena siis pyykkilautavatsa
Ps. pituutta noin 180cm ja painoa vähän reipas 70kg
Kertokaa, pyydän
vatsalihaksiahaluan
2
116
Vastaukset
Moi, käy tsekkaa tällänen sivusto kun https://treenaakotona.com/ Toiminut itsellä erittäin hyvin!
- Treenaaja04
No mä teen vaa 2x 50 vatsalihasliikettä ja 2x50semmosta toista vatsalihasliikettä.Toi noin 2 kertaa päiväs,aamul ja illal.Toimii hyvin.Ja sitte vielä päälle lankutus 2min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748