Bush oli huoneessaan kun Gongoliisa pulpahti sisään ja huusi: Tannan Ostetan Halavan maugasta makkara. Pöljä kun oli ei tiennyt että tapolan makkara se vasta mustaa on. Uncle Bens on riisi mersu on armoa.
Bush ja Gongoliisa Riisi
5
1816
Vastaukset
sinä kahvipaavo vittu päähäsi ja pakene vuorille
niin olet niinkuin kiinalainen jokipoliisi.vitseissäsi ei ole järjen hiventä!- *kahvipaavo*
Ulos vaan kaapista hilpeästi niin elämä on fantsuu. Hiv sulla on itelläs.
*kahvipaavo* kirjoitti:
Ulos vaan kaapista hilpeästi niin elämä on fantsuu. Hiv sulla on itelläs.
pitäisi olla kaikki kolme NMT,BMW ja HIV,en ole
herrasmies kun minulta HIV puuttuu.olen muistanut käyttää kortonkia.sinä et kortonkia tarvitsekaan, "nyrkkikyllikiltä" kun et muuta kuin korkeintaan
känsän käteen.Tiesitkö sen että runkkareilla kasvaa
karvat kämmeneen? HAHAA! Käry kävi taatusti vilkaisit
kämmenpohjiasi.- kovasti
seaking kirjoitti:
pitäisi olla kaikki kolme NMT,BMW ja HIV,en ole
herrasmies kun minulta HIV puuttuu.olen muistanut käyttää kortonkia.sinä et kortonkia tarvitsekaan, "nyrkkikyllikiltä" kun et muuta kuin korkeintaan
känsän käteen.Tiesitkö sen että runkkareilla kasvaa
karvat kämmeneen? HAHAA! Käry kävi taatusti vilkaisit
kämmenpohjiasi.teidän kommentointi on hauskempaa ku ite vitsi..
- ___
Älä ny keuhkoa kahvipaavon järjettömän hyville jutuille,kuoma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132