http://www.hs.fi/kotimaa/a1479615384070
Viron poliisi osaa käsitellä pakoloisia, ja siksi nämä eivät olekkaan Viroon jäämässä.
Suomen poliisin tulee ottaa sama asenne pakoloisia kohtaan
Viron poliisi osaa käsitellä pakoloisia
5
53
Vastaukset
- kljkjkjjkl
Osuko se kumiluoti silmään?
Virossa poliisiksi päätyy oikeita miehiä eikä marjanpoimijoita ja viher hippejä,kuten suomessa.
Pikkuveljillä on vielä järki päässä, toisin kuin Suomalaisilla !
Vai oli murjaania oikein tönäisty???
Late Lapista. SSSS Ry!
- Mitä_vitun_pakolaisia
noi muka on kun ympäri maailmaa reissaavat parhaimman sosiaaliturvan perässä? "Viro on monelle turvapaikanhakijalle pelkkä välietappi muihin EU-maihin"
- xcdfkhgs
Suoemssa pakolaisilla on otsaa vaatia vielä parempaa ruokaa vaikka saavat 5 ateriaa päivässä nenänalle kannettuna. Se kertoo siitä että kun Suomi antaa paljon jo ennestään turvapaikanhakijoille ne alkavat vaatia (ahneuttaan) vielä lisää ja parempia etuja. Virossa he tietävät saavansa vain minimin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046