Välillämme matkaa parisataa km. Minä olen yleensä se joka menen hänen luo. Vaikka töitä enemmän mitä miehelläni. Rakastan mutta miksi hän ei tule luokseni kuin minä
Ei kuulemma kerkeä yms
toimiikohan
5
175
Vastaukset
- meidänrakkauskantaa
Älä kehtaa aloittaa uutta ketjua, voi juma? Ole vaan siellä, emme tarttee sinua tänne. On niin rauhallista miehellänikin kun et hänksätä siinä. Ja muista , olen miehen vierellä kun soitat ja tiedän sinusta kaiken. Revi siitä
- siitäsinulle
eikkä sinäkään nainen mitään varma voi miehestä olla kenen kainalossa hetkellä oot, miksi muuten tässä palstalla etsit vastauksia, revi mies muitakin naisia kun sut
- nosdfkgovinsEHGFYHYIU
siitäsinulle kirjoitti:
eikkä sinäkään nainen mitään varma voi miehestä olla kenen kainalossa hetkellä oot, miksi muuten tässä palstalla etsit vastauksia, revi mies muitakin naisia kun sut
Sinä hoono soomi heheheheheee Opettelehan ensin suomea ja kirjoittaa ennen kuin tulet tänne !
- Sinulleopetus
kuintenkin ymmärsit mitä kirjoitin ja jokainen saa mielipiteet kertoo vaikka tää juttu mut ei koskekaan. Vaikka osatkin paremmin suomea kuin minä, voit taas sinä olla jostain muusta huonompi kuin minä.
- voiteitätyhmiä
naiset tykkä kuin miehellä paljon naisia, kiva tapella keskenään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337