Välillämme matkaa parisataa km. Minä olen yleensä se joka menen hänen luo. Vaikka töitä enemmän mitä miehelläni. Rakastan mutta miksi hän ei tule luokseni kuin minä
Ei kuulemma kerkeä yms
toimiikohan
9
155
Vastaukset
- näitäriittä
Ei kerkeä kuin muita naisia, sellainen tapaus oli joskus itselleen. Mun (ei kerkeä) mies asui Lappeenrannassa
- miehetsellaisia
mies säästä- nainen maksa
- ehkätuttumies
mitä töitä mies tekeeeee?
- entiedämiksiei
Oma yritys on. Silläki työntekijä pystyy tekeen hommat. Jos vaan saita. Talous muuten ok.
- ehkätuttumies
varma suomalainen tai ....
- taivasnäitä-ämmiä
Älä valita lumppu! Ollaan saatu sinusta jo ihan tarpeeksi. Olit vain harraste miehelleni. Tiesin ja tiedän sen koko ajan. Tautia vaan levittelet. hys hys häviä
- kerronaisenaakkosss
kuka levittele tautia? nyt olet eksyksissä väärä henkilön kanssa
- ehkätuttumies
Ihme ettei miehestä ole sinä saanut tarpeeksi
Kenellään tämä " tarpeeksi meni"? - pelikuinpeli
Vai olit nyt "kirkkokonsertissa" olitkos kuin kännissä? Saatiipa olla sekin aika rauhassa ,et soitellu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337