Sanokaapas viisaat, että jos teetän juuri ostamassani asunnossa siivouksen niin voinko vähentää sen vuokratuloista ks. alla lainatun linjauksen mukaan? Ja tämä siis sillä olettamuksella, että vuokrasopimus on jo allekirjoitettu ja vuokralainen on muuttamassa asuntoon tulevan kuukauden 1.pv.
"Myös vuokralaisen hankinnasta syntyneet kulut saa vähentää. Niitä ovat esimerkiksi vuokralaisen hankkimisesta välittäjälle maksettu palkkio, vuokralaisen hakuilmoitukset lehdissä ja netissä sekä kulut huoneiston näyttämisestä mahdollisille vuokralaisille. Huoneiston esittelykuluja ovat lähinnä matkat kotoa huoneiston sijaintipaikalle. Myös muut tarpeelliset matkakulut vuokratun huoneiston tai kiinteistön sijaintipaikkakunnalle ovat vähennyskelpoisia.
Vuokratuloista saa lisäksi vähentää vuokrasopimuksen tekemisestä ja vuokralaisen irtisanomisesta aiheutuneet kulut, vuokrien perimisestä johtuneet kulut ja vuokrasuhteeseen liittyvät mahdolliset oikeudenkäyntikulut."
Muut vuokratulosta vähennettävät menot - siivous
aloittelija-alalla
0
194
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294