Oon kesästä asti lyhentänyt ( sovittiin summasta sellasta, että mitä pystyn mut max 20e/kk) ja tänään oli tullut lasku koko loppusummasta.. tääkin on vuodelta 2013.. suht pieni mun muihin uo-juttuihin verrattuna.. Musta on aika outo, kun kohtapuoleen se ois maksettu mut alkaa sit uhkailla perinnällä sun muulla.. mikäs juju tässä nyt on.. ulosottoonhan ne tuskin sitä vie.. aloin miettiin jos lopetankin koko maksamisen jos ei raha kelpaa.. ulosotoss mulla on ainakin 12 eri tapausta joten aika pitkään saisivat velkaansa odottaaa ..
Mikä tehoperintää riivaa?
Pahalla_tuulella
1
66
Vastaukset
- kysykysykysy
Miten olisi jos soittaisit ja kysyisit, että mikä tilanne? Voihan olla, että olet maksanut myöhässä ja sopimus on purkautunut tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833