Jos asuu kohtuu kämpässä, ei äky eikä luxus, tekee itse terveellisen ruokansa?
Miten pärjää 1700 eurolla kk
5
374
Vastaukset
- eipaljonmaksa
Hyvin pärjää!
- Kohtuu
"Jos asuu kohtuu kämpässä"
Kielitoimiston sanakirja ei tunne sanaa "kohtuu". Mitä se tarkoittaa? - ujas
Takuueläkkeelläkin pärjää 730 e/kk.Joutuu kylläkin vähän hakemaan apuja
yhteiskunnalta/SPR/Seurakunnalta.Valtio vei taas tuosta takuueläkkeestä 0.85 e/100 e=5,95e/kk,vuodessa=71,40e.Kumma kun tuon valtion ottaman,täytyy ottaa
koko eläkkeestä eikä tuosta käteen jäävästä.Toivotaan että antavat Ruokajonoihin
avustusta. - TöitäHetiTonni700
Loistavasti. Tai emmää tiiä oikeest. Jos teet nykypäivän työtahtia riippuen työmoraalistasi yhteiskuntaa kohtaan niin palkkasi on peruspalkkaa. Peruspalkalla pitäisi pärjätä ilman tälläistä kysymystä. 1700e kk. Minä pärjäisin niin että saisin säästettyä 700e ja voisin tehdä mitä vain kavereiden kanssa ja mennä ulkomaille juomaan kaljaa pariksi päiväksi tai pääni on täynä. Voisin tehdä mitä vain jos saisin 1700e kk.
- Livinginspain
Sillä pärjää jopa 2 hlöä. Esim. Me maksetaan vuokraa ym.kuluja asumisesta 580,-/kk. Ruokaan ja tekemisiin jää siis vielä tonni. Loistavasti pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337