Tämä lausahdus: "Yhden yön jutut" on yksi niistä lauseista joka saa kuvottavan pahan olon aikaan minussa! Onneksi ei kuulu minun elämääni. On kuulunut joskus, kauan sitten ja siksipä juuri tuo armoton kuvotus...
Kuvottavaa
4
295
Vastaukset
- munmielestä
Mitäs kamalaa siinä sitten...jos ei halua seurustella mut haluaa seksiä niin yhden kerran panot on hyviä.
- kokoyön
Aloittja on kai näitä trendikkäitä puolen illan juttuja. Heti kotiin kun temppu on tehty.
Mulla on tapana harrastaa vain koko yön juttuja. Kysyn aina voitko olla aamuun asti. Jos nainen ei ole siihen halukas pyydän ilmoittamaan jos asiaan tulee muutos, jätän väliin ja etsin ”aamulla antavan”. Minulle aamulla vierestä herääminen on oletusarvo ja aivan ehdoton ensimmäisellä kerralla.- sdfuygtfdh
Ei sillä ole mitään merkitystä, onko koko yön vierellä vai ei. Seksiähän se joka tapauksessa on ilman tunteita. Ongelma vaan on, että useimmille tulee jossain vaiheessa tunteita. Siksi yhden yön suhteet ovat niin vittumaisia. Ja jos ei tunne mitään niin on henkisesti jotenkin sairas.
- koettujuttu
Yhden yön juttu on mulle paineiden purkua, kiimaa ja himoa ei siis mitään tekemistä rakkauden kanssa. Jos nainen mua haluaa niin petiin mennään...no riippuu tietty naisestakin. Ei sinne sänkyyn tarvii linnunpelättimen kanssa mennä. Ja tietty kaiken tärkein, ei ilman kumia. Ja näissä parasta se että voi päästä jopa uusinnalle jatkossa jos hoitelee naisen hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337