Auttakaa!
Oon 13 v tyttö ja mulla on tullut jo pari vuotta semmosta vaaleeta limaa alapäästä melkein kokoajan... Alapäässäni on haavoja en tiedä miksi!! Vaalea lima kirvelee haavoihin! Kuukautiset eivät ole siis vielä alkaneet.
Limaa alapäästä
3
109
Vastaukset
- hoidakuntoon
Vaalea lima kuuluu asiaan. Se on valkovuotoa. Se alkaa yleensä pari vuotta ennen kuukautisia. Tulevaisuudessa valkovuodon määrä ja laatu vaihtelee kuukautisvuodon mukaan. Valkovuoto on nimensä mukaan vaaleaa tai kirkasta. Se haisee vain miedosti.
Jos valkovuoto haisee pahalle tai sen väri muuttuu selvästi kellertäväski tai se muuttuu kokkareiseksi, on syytä mennä lääkäriin.
Haavaumat eivät kuulu alapäähän. Niidenkin vuoksi sinun on mentävä lääkäriin. Jos tuntuu mukavammalta, voit mennä ensin koulun terveydenhoitajalle. - Terskanpää
Se on merkki,että kohta oot valmis ottamaan kullin sinne .
- valkovuotoonperseestä
Joo valkovuoto on normaalia murrosiässä, mutta kannattaa jutella haavoista äidin tai teeveydenhoitajan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897