Ihastuminen aikuiseen

17-vuotias

Moi!
Mä olen 17-vuotias tyttö ja olen ihastunut 36-vuotiaaseen mieheen. Tiedän että monilla ihmisillä on erinlaisia mielipiteitä kyseiseen asiaan, mutta en vain pääse yli siitä. Miehellä ei ole hajuakaan että olen ihastunut häneen! Minusta on ehkä tärkeintä ensimmäisenä kertoa vanhemmilleni tästä asiasta, eikö?
Minua vain pelottaa jos kerron miehelle, että minulla on tunteita häntä kohtaan niin hän varmaan pitää minua kahelina. Kaikista pahinta on se, että se kyseinen mies on vanhempieni ystävä! Mitä sinä tekisit kyseisessä tilanteessa?

9

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17-vuotias

Ja onko kellään koskaan ollut samaa kokemusta?

• keskustelkaa

Jos haluat toimia viisaasti niin puhutte asiasta kaikki neljä yhdessä. Pyydä vaiika vanhempiasi pyytämään miestä keskustelemaan.

• Kuvailemaasi kiusallista tilannetta nyt ei kestäisi kukaan aikuinenkaan. :D vaikka varmaan sanoitkin vitsillä.

• Se olisi kyllä todella kiusallinen hetki, mutta minusta tuntuu että se olisi parasta. Mietin kyllä että parhainta olisi ekana kertoa vanhemmilleni sitten vasta kyseiselle miehelle. En vielä vain tiedä miten selittäisin asian vanhemmille.

• Kylmis_

Oon nelikymppinen ja olisin todella otettu jos 17 v nuori nainen olisi ihastunut minuun.

• Uskon että hänkin olisi otettu kuullessaan, että olen ihastunut häneen. Minulla on vain vaikea selittää asiaa hänelle ja vanhemmilleni.

• Aika outo juttu, mutta ei kai sillä väliä jos molemmat tykkää. Kannattais varmaan kysyy siltä? Eikä sillä kai oo väliä vaikka pitäiskin outona :D

• ytfut

Jos itse olisin tuossa tilanteessa - en tekisi yhtään mitän. Antaisin ihastuksen mennä aikanaan ohi.

Luultavasti mies on ihan imarreltu tunteistasi, mutta pitää sinua auttamattomasti liian nuorena/ itseään liian vanhana.
      Sinäkään tuskin vakavissasi suunnittelet ryhtyväsi suhteeseen hänen kanssaan. Joten päätös käytännössä on 1) elät kuin mitään ihastusta ei olisikaan 2) kerrot hänelle, koska uskot että torjunta auttaa sinua pääsemään hänestä yli.
      Voit myös kertoa jollekulle muulle, jos se auttaa.

Parin vuoden päästä kun olet aikuisempi, 17 - 19 vuotta on pitkä aika, voit harkita suhdetta vanhemman miehen kanssa jos vielä silloin on vastaavia tunteita, mitä epäilen.

• Taidat olla oikeassa! Ehkä on parasta vain yrittää unohtaa koko asia tai jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe