Miehiin on vaikea tutustua

kun ovat niin innokkaita

Olen parikymppinen näppärä ja kivannäköinen tytteli. Miusta on hankala tutustua miehiin (todellakin tahtoisin mielummin pidemmän suhteen kun lyhyen) sillä juteltuani jonkun kanssa baarissa hetkenkin, en siitä enää eroon pääse muuta kun karkuun juoksemalla. Joillekin olen sanonutkin nätisti että et olekaan sitä mitä etsin mutta sitten tulee kaiken maailman huorittelut ja nenä pystyssä kulkemiset miehen puolelta vastalauseeksi. Yhdenyon jutut tuntuvat luulevan automaattisesti että jatkossa ollaan pari. Mikä neuvoksi? Sanoa kaikille jututtajille että lähdethän menee jos kohta et enää miun mielesta olekaan kiinnostava? Miulla on takana monen vuoden pituinen huonosti päättynyt suhde, tahtoisin valita vähän paremmin seuraavan seuralaiseni...... Joka voisi olla mukava ja reipas tosimies!

13

3717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko*

Kyllä se niin on, että ihminen ei ole koskaan tyytyväinen, oli tilanne mikä hyvänsä...

Tarinasi olisi verrattavissa lapseen, joka on yksin isossa karkkikaupassa. Kaikki herkut käden ulottuvilla.

Ajattelepa, jos olisitkin lappeenrantalainen mies? Sinut työnnettäisin satojen muiden kanssa karkkikauppaan, jossa hyllyt ammottaisivat lähes tyhjyyttään. Hyllyllä olisi vain muutama karkki, eikä välttämättä sitä mielimerkkiä. Moni jää täysin ilman.

Noh, itse kyllä osaan jättää naisen rauhaan baarissa, jos tätä ei tunnu kiinnostavan. Tosin aika harvoin tarvitsee Lappeenrannan baareissa ketään pimuja erityisemmin mennä jututtamaan, kun sukupuolijakauma on tässä kaupungissa - kuten hyvin tiedetään - perseestä.

• varattu tosimies

Ilmankos et vastaa puhelimeen

• Coiffeur

Eivät ole näköjään ajat muuttunet. Aikoinaan oli-
        vat ajat samanlaiset. Karjalainen nainen on luon-
        nostaan pihtari ja kun heillä on käytössään suuri
        joukko nuoria miehiä, niin tähän on sitten tultu.
        Suosittelen kaikille fiksuille miehille muuttoa pääkaupunkiseudulle, niin eiköhän se elämä ala
        aivan uudelta kantilta. Jättäkää kaikki turjak-
        keet ja sossun rahoilla eläjät sinne Karjalaan.

• hetsku
        Coiffeur kirjoitti:

Eivät ole näköjään ajat muuttunet. Aikoinaan oli-
        vat ajat samanlaiset. Karjalainen nainen on luon-
        nostaan pihtari ja kun heillä on käytössään suuri
        joukko nuoria miehiä, niin tähän on sitten tultu.
        Suosittelen kaikille fiksuille miehille muuttoa pääkaupunkiseudulle, niin eiköhän se elämä ala
        aivan uudelta kantilta. Jättäkää kaikki turjak-
        keet ja sossun rahoilla eläjät sinne Karjalaan.

Niin, onhan se huvittavaa, että täällä kitistään milloin kunnollisten miesten puutteesta ja milloin naisten vähyydestä. Samaan aikaan ne, joiden on oikeasti mahdotonta löytää tästä tuppukylästä muuta kuin paskaa niskaan (muun muassa pari lesboystävääni), lähtevät sinne pääkaupunkiseudulle.

Jos sitä oikeaa etsivien pitää lähteä muualle, ketä tänne silloin jää? Päätelläänpä: itsensä ja serkkunsa kanssa pariutuvia vinkujuntteja? M.O.T

Ja ihan vihjeenä, minulle ei tuo heteroelämä ole ainakaan noin ylitsepääsemättömiä vaikeuksia tuottanut. Käykää vaikka täällä teekkarien iltariennoissa, siis iltaa istumassa, ei väkisin vääntämässä. Etsivä ei löydä, onni tulee eläen.

• Asko*
        hetsku kirjoitti:

Niin, onhan se huvittavaa, että täällä kitistään milloin kunnollisten miesten puutteesta ja milloin naisten vähyydestä. Samaan aikaan ne, joiden on oikeasti mahdotonta löytää tästä tuppukylästä muuta kuin paskaa niskaan (muun muassa pari lesboystävääni), lähtevät sinne pääkaupunkiseudulle.

Jos sitä oikeaa etsivien pitää lähteä muualle, ketä tänne silloin jää? Päätelläänpä: itsensä ja serkkunsa kanssa pariutuvia vinkujuntteja? M.O.T

Ja ihan vihjeenä, minulle ei tuo heteroelämä ole ainakaan noin ylitsepääsemättömiä vaikeuksia tuottanut. Käykää vaikka täällä teekkarien iltariennoissa, siis iltaa istumassa, ei väkisin vääntämässä. Etsivä ei löydä, onni tulee eläen.

Joo, minä taidankin heti huomenna lähteä teekkareiden iltarientoihin. Sieltä varmaan löydän unelmieni naisen ihan etsimättäkin.

Jotain realismia näihin keskusteluihin, kiitos.

Kyllä täältä moni heteromieskin lähtee opiskelujen jälkeen muualle. Olisiko yliopistostakin peräti yli 90%. Tilanteeseen ei voi olla vaikuttamatta työpaikkojen vähyyden lisäksi se, että pariutuminen on tässä kaupungissa heteromiehelle hyvin vaikeaa, eikä opintojen jälkeen ole mitään syytä (kuten perhesiteitä) jäädä maisemiin. Tämä sitten puolestaan vaikuttaa osaltaan yritystoiminnan määrään ja sitä kautta edelleen työpaikkojen määrään...

Lappeenrannan asukasluku on kasvanut tasaisesti ja hitaasti pitkän aikaa, mutta kasvu voisi olla esimerkiksi Jyväskylän kymmenkertaisissa lukemissa, jos kaupungin ja yliopiston sukupuolijakauma olisi tasaväkisempi.

Itse kadun syvästi sitä, että jäin aikoinaan Lappeenrantaan opiskelemaan, mutta vielähän tuon virheen aiheuttamaa vahinkoa ehtii hieman korjata tämän elämän aikana.

• Nainen
        Asko* kirjoitti:

Joo, minä taidankin heti huomenna lähteä teekkareiden iltarientoihin. Sieltä varmaan löydän unelmieni naisen ihan etsimättäkin.

Jotain realismia näihin keskusteluihin, kiitos.

Kyllä täältä moni heteromieskin lähtee opiskelujen jälkeen muualle. Olisiko yliopistostakin peräti yli 90%. Tilanteeseen ei voi olla vaikuttamatta työpaikkojen vähyyden lisäksi se, että pariutuminen on tässä kaupungissa heteromiehelle hyvin vaikeaa, eikä opintojen jälkeen ole mitään syytä (kuten perhesiteitä) jäädä maisemiin. Tämä sitten puolestaan vaikuttaa osaltaan yritystoiminnan määrään ja sitä kautta edelleen työpaikkojen määrään...

Lappeenrannan asukasluku on kasvanut tasaisesti ja hitaasti pitkän aikaa, mutta kasvu voisi olla esimerkiksi Jyväskylän kymmenkertaisissa lukemissa, jos kaupungin ja yliopiston sukupuolijakauma olisi tasaväkisempi.

Itse kadun syvästi sitä, että jäin aikoinaan Lappeenrantaan opiskelemaan, mutta vielähän tuon virheen aiheuttamaa vahinkoa ehtii hieman korjata tämän elämän aikana.

Kurjaa lukea katkerien ihmisten valituksia siitä kuinka elämä koettelee ja syynä on aina ulkopuoliset olosuhteet. Katkeruus on sellainen piirre ihmisessä että se suorastaan haisee. En yhtään ihmettele että fiksut, mukavat tytöt pysyvät kaukana. Toivottavasti katkeruus muuttuu iän mukana elämänkokemukseksi ja se ei enää leimaa niin ikävällä tavalla olemustasi, niin että sinullakin olisi joskus, siellä jossain paremmassa kaupungissa hieman paremmat mahdollisuudet elämänkumppanin löytämiseen. Onnea.

• Team kätsä

Hankala on LPR,ssa on tutustua naisiinkin, vai onko. Tosin en hirveästi baarissa käy vonkaamassa ja muussa elämässä harvoin tapaa sinkku naisia vaikka en kotona iltoja istukkaan.Pitäisiköhän sitä keksiä joku nais valtainen harrastus jossa voisi olla mahdollisuuksia löytää sinkkuja...?? Kun tähän ikään (28v) ei ole vielä löytynyt pidempi aikaista naista, niin tuntuu että tämän oman ikäluokan naisista ne kaikki "kunnolliset" ovat varattuja. Pitää varmaan lähteä merta edemmäs kalaan.

Sivusta monesti seuranneena, tuntuu monessa suomalaisessa miehessä olevan jotain vikaa. Moni juo ja lyö. Ja se on aika yleistä. Onko syynä suomalaisen miehen itseluottamus vai mikä ajaa lyömään..?? Tai juomaan..?? Yleistä on myös pettäminen..?? Vaikka kotona on puoliso, niin silti baareissa etsitään panoseuraa..Aika pinnallista toimintaa..Onkohan tässä yhteiskunnassa jotain vikaa, vai onko se vain jossain yhteiskuntaluokassa..?? Ja vaikka ei olisi varattu, niin kun löytää naisen, niin ensimmäiseksi pitäisi päästä yökylään ja jos ei pääse, niin nainen on pihtari ja kaikkee..hohhoijaa.Kaukana taitaa olla ne ajat jolloin naisen huomion saamiseksi nähtiin vaivaa ja käytiin oikeilla treffeillä.

Tyttelille. Jos baarista saat seuraa , niin väärinkäsitysten välttämiseksi, voisit miehelle sanoa ennekuin menee sänkyyn että tämä on vain tätä ihtiään eikä mikään suhde..?? Silloin ei tule väärinkäsityksiä puolin tai toisin..?? Tai sitten tee treffit ja tutustu mieheen etukäteen ennenkuin hyppäätte sänkyyn..?? Tällöin ei jumuitumis ongelmia pitäisi olla. Jos mies näkee vaivaa sinun eteen ja käy vaikka 10 treffeillä ennen tosi tointa, niin siitä voisi päätellä hänen olevan kiinnostunut myös muustakin kuin seksistä...Eikös..?? ;)

• Mies20

Oletko koskaan miettinyt, että vika on ihan itsessäsi. Ota se peili eteesi ja katso itseäsi syvälle sielun syövereihin. Kelaapa vähän aikaa mitä oikein haluat elämältä. Aika lapsellista sanoa, että vähän aikaa toisen kanssa baarissa juteltuasi luulet tuntevasi tämän kuin vanhan tutun, ja pystyt sanomaan, onko toinen sitä mitä etsit.

Mikään ei ole rasittavampaa kuin nainen, joka asettaa itsensä tietyllä tavalla miehen yläpuolelle, varsinkin siinä vaiheessa, kun ei edes tunneta kunnolla. Nämä nykyajan seireenit. Otetaan se henkinen yliote ja ollaan olevinaan kovin merkittäviäkin henkilöitä. Naispuolisia Svinhufvudeja. Karjalaisia Madonnoja. Minä viittaan kintaalla tällaisille naisille.

Missä on se paljon puhuttu tasa-arvo? Tasa-arvoako on se, että miehet tulevat jonossa pyytämään naista baarissa ja nainen valitsee sormella osoittaen kuka kelpaa?

Sinä valitset seurasi pelkän ulkonäön perusteella! Et ole valmis etkä halukas tutustumaan ihmisiin, et ole riittävän rohkea tekemään työtä sen eteen. Oletpa pinnallinen. Suosittelen kasvamaan siellä kukkaruukussa vielä muutaman vuoden.

On tää elämä vakavaa. Harmaata ja ikävää. Mitäs sitä tässä turhaan ees elellään.

ps. Saanko kysyä, minkälainen on tosimies? Se joka myy alushousunsa jotta saa naiselleen lentolipun kuuhun?

• kukkaruukussa

kasvanut nainen elin suhteessa viisi vuotta ja viidennen vuoden aikana otin kolmesti turpaan ja paljastui mieheni kaksi rinnakkaissuhdetta. Tämä on siis normaalia naisesta johtuvaa toimintaa mielestäsi? Monesti yritin irti mutta kun täällä ei lähestymiskieltoa tule ennen ku on hampaat suussa. Aina olen ollut kuuluisa siita, että komeat ei kelpaa ja tavalliset on pop. Ihan vitun kiitti siitä, että sinä arvostelet minua ulkonaköni perusteella, jota et edes tieda. Sitten viela kehdataan ihmetella kun ei seura kelpaa........... Nähtävästi viestiini vastannut mies on aika kyyninen ja katkera naisille, jotka eivat häntä huolineet.

• ne hampaat
        kukkaruukussa kirjoitti:

kasvanut nainen elin suhteessa viisi vuotta ja viidennen vuoden aikana otin kolmesti turpaan ja paljastui mieheni kaksi rinnakkaissuhdetta. Tämä on siis normaalia naisesta johtuvaa toimintaa mielestäsi? Monesti yritin irti mutta kun täällä ei lähestymiskieltoa tule ennen ku on hampaat suussa. Aina olen ollut kuuluisa siita, että komeat ei kelpaa ja tavalliset on pop. Ihan vitun kiitti siitä, että sinä arvostelet minua ulkonaköni perusteella, jota et edes tieda. Sitten viela kehdataan ihmetella kun ei seura kelpaa........... Nähtävästi viestiini vastannut mies on aika kyyninen ja katkera naisille, jotka eivat häntä huolineet.

on normaalisti muualla, kuin suussa?

• etsivä voi löytää

Muutin jokunen vuosi sitten paikkakunnalle ja miesten löytämisessä ei ole ollut ongelmia. Tosin tulee myöskin potkittua toista persuksille, jos tämä itse ei saa mitään aikaiseksi. Huteja tulee... ja paljon, mutta puhelinnumeroa pihtailematta on kahvilta välillä löytynyt "symppiksiä tyyppejä". Siitä sitten eteenpäin.

Baarissa tosin hörhöilee ihan liikaa ns. yhen illan tapauksia, joten livenä ja selvinpäin kannattaa harjoittaa jossaan muualla rohkeutta. Kyllä ne liikkeelle lähtee kun saavat selvät "käskyt". Kysehän on perussuomalaisista miehistä *eh*
        Tsemiä!

• Rasputin

Ei tästä ole montaa vuotta aikaa, kun huomasin että lähes aina uuden tuttavuuden kuvioihin tullessa taisin kiirehtiä liikaa ja olin ehkä liian aktiivinen tutustumisessa. Päätin, että seuraavalla kerralla etenen käsijarru päällä kokoajan ni ei voi siitäkään syyttää. Kuinka ollakkaan se seuraava tuttavuus oli itse sitten lievästi sanoen yliaktiivinen ja yritti tulkita jokaista elettä, sanaa tai liikettä parisuhteen kannalta (vaikkei siinä vaiheessa mitään suhdetta vielä ollutkaan).

No minä sain oppini, että kuinka ärsyttävää ja luontaantyöntävää sellainen kiirehtiminen voi olla. Tällainen sinkkuelämä sopii mulle mainiosti, kun ei hae suhdetta eikä yritä sitä väkisin rakentaa mistään olemattomasta, säästyy monelta surulta ja on aikaa tehdä juuri sitä mitä haluaa.

Mut onnee tyttelille etsintöihin, jos oot parikymppinen näppärä ja kivannäköinen tytteli, tuskin ilman miestäkään jäät. Muistat vaan, et tääl päin suomee on niin pirun kova kilpailu noista naisista et miehet tuppaa lyömään kaikki ässät hihasta heti kärkeen, jos vaikka onnistaisi.

• Haluat mieluummin pidemmän suhteen kuin lyhyen? Silti haluat miehistä eroon hetken juttelun jälkeen ja harrastat yhden yön suhteita, joiden todellakin toivot jäävän yhden yön suhteiksi, vaikka etsit pidempää suhdetta? Taitaa olla niin, että itse kuitenkin pelkäät sitoutumista( kertomasi perusteella ihan ymmärrättävästä syystä). Mitäpä jos kuitenkin hetkeksi pysähtyisit miettimään mitä todellakin haluat elämältäsi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe