Skaba! Kysykää pakkoruotsinmaikalta, että mitä hyötyä meille on opiskella ruotsia? Nauhoittakaa vastaus kännykällä ja laittakaa someen.
Hölmöimmän vastauksen antaneen maikan luokka nimetään vuoden pakkoruotsi luokaksi ja palkitaan älypuhelimilla.
Vastauksesta muokataan myös mainoslause ja slogan.
Turha pakkoruotsi!
4
127
Vastaukset
- jagskiteritelefon
Mitä tarkoittaa maika??
Pakkoruotsi on paras
Ruotsi on helppo ja paras kielo - siad
Voisitte olla taistelematta pakkoruotsia vastaan ja vain lopettaa sen yläasteen jälkeen? Oikeasti Ruotsi on aika helppoa, suurin osa pakkoruotsin vastustajista ei osaa Ruotsia ja tämän takia haluavat sen pois.
Yläasteella osoitetaan mieltä eikä edes yritetä opetella sitä.
Itse en opetellut sanaakaan Ruotsia, mutta pääsin yläkoulun läpi. Nyt en sitä edes opiskele. - vårdare
pelkkä kieliopin pänttääminen vie halut oppia kieltä, keskitytään siihen että ymmärtää ja uskaltaa puhua.
Ei minulla ole mitään opettajan vastausta antaa mutta itse näen englannin 300% hyödyllisemmäksi kuin ruotsin. Jos kokemuksista puhutaan niin en ole kertaakaa apua kysyvälle vastaantulijalle joutunut puhumaan muuta kuin suomea tai englantia. Vaikka suomi onkin kaksikielinen maa, englanti on silti ylivoimainen ruotsin rinnalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319