Anna äänesi kuulua, ja mielellään perustelujen kera!
Teen yhteenvedon ja toimitan ao. valtuutetuille!
Siis kuka on mielestäsi kunnanvaltuuston luuseri ja saamattomin valtuutettu?
Äänestys: valtuuston saamattomin valtuutettu!
4
118
Vastaukset
- toosa
Se on joku Uuvatti_Pate,joka on keksinyt perästä vedettävän navetan.Oli ukon tura vielä kehunut,että valtuustossa äänestetään,että tarviiko äänestää...Nämät on niitä persuliinien raatauksia.
- reumatuutikki
Tunnetusti kepu pettää aina. Sallassa se ilmenee mm. siten, että valtuutettu laittaa nimensä kansalaisaloitteeseen mutta lopulta äänestää itse sitä vastaan. Ei välttämättä saamattomin valtuutettu mutta surkeimmasta päästä. Toinen saamattomuuden osoitus on demarivaltuutetun itku demokratiavajeesta heti sen jälkeen kun on itse torpannut demokratian toteutumisen kansanäänestyksessä.
- tuimareetikki
Onpa hyvä kirjoitus ,juuri näin on tapahtunut. Hienoa että on ihmisiä jotka seuraavat mitä kunnassa tapahtuu ja tuo asioita selkokielellä esille,hyvä ,jatka samaan malliin.
- Koskakohansaisi
Hanna Mäntylä oli saamattomin. Oli tauolla :-D
https://www.seiska.fi/Uutiset/Hanna-Mantylan-Heikki-rakas-puolustelee-salasuhdettaan-Olimme-tauolla/1117385
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289