Mitä me ihmiset toisesta ihmisestä haetaan? Miehetkö seksiseuraa ja naiset romanttista raukkaussuhdetta? Vai ihmistä jonka kanssa puuhastella kaikkea mukavaa ja jakaa arkipäivää toisen kanssa. Itse ainakin vielä toivon löytäväni vähän tuollaisen sekotelman. Vaikeaa kuitenkin keski-ikäisenä etsiminen ja löytäminen tuntuu olevan ja tuleeko prinssi soittamaan ovikelloa tuosta vaan. Kevät on kuitenkin tulossa ja se vilkastuttaa ihmiset liikkeelle. Voi vaikka lenkkipolulla pitää pientä silmäpeliä. Joka kevät auringon pilkistäessä huomaa muutakin kuin likaiset ikkunat. Lisää uurteita ilmestyy joka vuosi ja joka kevät katukuvassa ja lehtien kansikuvissa tytöt muuttuvat nuoremmmiksi. Yritä nyt palata takaisin sellaiseen mitä ei ole.
Toivoa sopii, että tulee hyväksytyksi sellaisena kun on. Onko näin?
MItä haet toisesta ihmisestä?
52
2549
Vastaukset
- plunger
ihmisiä meitä on. Eivät kaikki miehet etsi seksiseuraa, eivät kaikki naiset romantiikkaa. Täällä vaihdetaan ajatuksia, täällä lausun kantani, että ehkä keskusteluseuraa, kenties sellaista ystävää Sinäkin kaipaat eniten. Ei siis enää uutta suhdetta. Hyväksytyksi tulet parhaiten sillä tasolla, että kerrot ajatuksiasi. Niitä on jokaisella 50 ihmisellä kasapäin, ja niistä on nuoruuden kuohu pois.
- *Nainen*
Eiköhän tämä ole jonkinlainen kirjeenvaihdon korvike. Varsinaisia kirjeitä, joilla ennen vanhaan vaihdettiin kuulumisia sukulaisten ja ystävien kanssa, ei juuri samassa mittakaavassa kirjoiteta. Sentään viskaan vielä kortteja postiin, mutta kirjeitä enää hyvin, hyvin harvoin.
Monellehan tämä on henkireikä vaihtaa ajatuksia. Erittäin tärkeitä varmaan kotiinsa sidotuille, eläkeläisille ja yksinäisille. Ja kaikille meille meille jonkinlainen harrastus. Melkoinen arsenaali kanssaihmisiä ajatustenvaihtoon ja rupatteluun.- Pirre*
tämä on vuosisadan paras keksintö..
Minä en ole koskaan oikein osannut- tai halunnut paremminkin, kirjeitä kirjoitella, se on liian pitkäveteistä, mutta täällä on kivaa... - Kummastunut
Pirre* kirjoitti:
Minä en ole koskaan oikein osannut- tai halunnut paremminkin, kirjeitä kirjoitella, se on liian pitkäveteistä, mutta täällä on kivaa...tehdä mitään muuta kuin istua tietokoneen äärellä?
Näyttäisi, että tartut jokaiseen puheenvuoroon ja olet "kiitettävän" paljon äänessä.
Ei kylläkään millään pahalla. Pirre* kirjoitti:
Minä en ole koskaan oikein osannut- tai halunnut paremminkin, kirjeitä kirjoitella, se on liian pitkäveteistä, mutta täällä on kivaa...Olen samaa mieltä kanssasi, mutta ainakin minä olen aina nauttinut postikorteista ja kirjeitäkin "joudun" välillä edelleen kirjoittamaan, kun tuttavapiiriin kuuluu muutamia hieman vanhempia ihmisiä, jotka eivät välitä hankkia tietokonetta ja sähköpostia kotiinsa. Kirjoittaessa tulee käsitelleeksi asioita eri tavalla kuin esim. puhelimessa. Joskus voi käydä niin, että puhutaan vuorotellen, muttei oikein osata keskittyä käsittelemään pitempään yhtä asiaa, josta jompikumpi haluasi puhua.
Postikortteja lähetän ja saan edelleen. Kirjeet ovat harvenneet, mutta sähköpostikirjeenvaihto on vilkastunut.
Nämä keskustelut ovat sitten ihan oma lukunsa, en yhtään ihmettele, että monista tulee nettiriippuvaisia. - Pitänee sitten vanhempana yrittää pitää huoli, että säilyisi sitä oikeaakin elämää ja ihmisten kohtaamisia muussakin kuin virtuaalitodellisuudessa.
Niin, miten se olikaan se asiassa pysyminen ja puheko vaan rönsyilee? ;) Onneksi täällä ei voi ketään pakottaa "kuuntelemaan" loppuun asti.- n52
Kummastunut kirjoitti:
tehdä mitään muuta kuin istua tietokoneen äärellä?
Näyttäisi, että tartut jokaiseen puheenvuoroon ja olet "kiitettävän" paljon äänessä.
Ei kylläkään millään pahalla."lapsiraukoilleni" edes ruokaa laittamaan kun täällä aina roikun!
Milläs välillä sinä ehdit katsoa missä keskustelussa kukakin on?
Ei millään pahalla. - Ei edelleenkään
n52 kirjoitti:
"lapsiraukoilleni" edes ruokaa laittamaan kun täällä aina roikun!
Ei millään pahalla.pahalla, mutta 'katsastus' palstoilla on pikkuisen eri asia kuin kirjoittelu.
Laita nyt niille lapsillesi ruokaa!
Minkähän ikäisellä on on vielä ruokahuollettavia?
Eräskin nainen oli kyllä saanut lapsen vielä yli kuuskypisenä!!!!!! - n52
Ei edelleenkään kirjoitti:
pahalla, mutta 'katsastus' palstoilla on pikkuisen eri asia kuin kirjoittelu.
Laita nyt niille lapsillesi ruokaa!
Minkähän ikäisellä on on vielä ruokahuollettavia?
Eräskin nainen oli kyllä saanut lapsen vielä yli kuuskypisenä!!!!!!yksi sanontatapa jota joskus käytetään kun kerrotaan,että ei ole aikaa edes tärkeämpiin asioihin.Ole nyt ihan niin paljon siellä "katsastamassa"kuin haluat.En nyt sitä ihan ajanut takaa.
- Ei edelleenkään
n52 kirjoitti:
yksi sanontatapa jota joskus käytetään kun kerrotaan,että ei ole aikaa edes tärkeämpiin asioihin.Ole nyt ihan niin paljon siellä "katsastamassa"kuin haluat.En nyt sitä ihan ajanut takaa.
paremman tekemisen puutteessa tässä koneen äärellä.
Lasketaan käyntikertoja....siis muiden!
Jospa meillä 52 v on vaikka vaihdevuodet ja kaikki näyttää ärsyttävän! - n52
Ei edelleenkään kirjoitti:
paremman tekemisen puutteessa tässä koneen äärellä.
Lasketaan käyntikertoja....siis muiden!
Jospa meillä 52 v on vaikka vaihdevuodet ja kaikki näyttää ärsyttävän!alkanut,ainakaan fyysisten merkkien mukaan,mutta istutaan vaan ja osallistutaan myös,jos siltä tuntuu.
- Samoja ikiä
n52 kirjoitti:
alkanut,ainakaan fyysisten merkkien mukaan,mutta istutaan vaan ja osallistutaan myös,jos siltä tuntuu.
tuntuu?
Kyllähän tuo vonkaamisen "tuntumiselta" melkein jo vaikuttaisi.
Laitahan nyt sitä sapuskaa pesueellesi!
Meikäläinen lähtee tästä viikonloppuviihteelle.
Eikö olisikin kiva sinunkin mennä vähän vaihteeksi tietsikan edestä tuulettumaan? - n52
Samoja ikiä kirjoitti:
tuntuu?
Kyllähän tuo vonkaamisen "tuntumiselta" melkein jo vaikuttaisi.
Laitahan nyt sitä sapuskaa pesueellesi!
Meikäläinen lähtee tästä viikonloppuviihteelle.
Eikö olisikin kiva sinunkin mennä vähän vaihteeksi tietsikan edestä tuulettumaan?mitä minä vonkasin?Selitin kyllä mitä tarkoitin lapsijutulla!?Mitä jos olenkin juuri nyt nettikahvilassa.
- Ihailijasi
n52 kirjoitti:
mitä minä vonkasin?Selitin kyllä mitä tarkoitin lapsijutulla!?Mitä jos olenkin juuri nyt nettikahvilassa.
vonkailet.
Minä tulen kun ehdin! - n52
Ihailijasi kirjoitti:
vonkailet.
Minä tulen kun ehdin!Käydään sitten jossain välissä ruokkimassa ne minun "lapsiraukat",jos sieltä jotain kuivaa leipäpalaa löytyisi.Kun olen kaikki rahani kalliiseen koneeseen pistänyt.PAKKO kun oli päästä tänne nettiin!
- Pirre*
Kummastunut kirjoitti:
tehdä mitään muuta kuin istua tietokoneen äärellä?
Ei kylläkään millään pahalla.niin, että kirjoitan äkkiä ja juoksen taas töilleni. Olen vapaa taiteilija nääs...
Minun työt ovat niin hyväkuntoisia - ei heitä tarvitse kädestä pitää kokoaikaa.. - Pirre*
n52 kirjoitti:
"lapsiraukoilleni" edes ruokaa laittamaan kun täällä aina roikun!
Ei millään pahalla.tuulta purjeisiin vaan :?
- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi, mutta ainakin minä olen aina nauttinut postikorteista ja kirjeitäkin "joudun" välillä edelleen kirjoittamaan, kun tuttavapiiriin kuuluu muutamia hieman vanhempia ihmisiä, jotka eivät välitä hankkia tietokonetta ja sähköpostia kotiinsa. Kirjoittaessa tulee käsitelleeksi asioita eri tavalla kuin esim. puhelimessa. Joskus voi käydä niin, että puhutaan vuorotellen, muttei oikein osata keskittyä käsittelemään pitempään yhtä asiaa, josta jompikumpi haluasi puhua.
Postikortteja lähetän ja saan edelleen. Kirjeet ovat harvenneet, mutta sähköpostikirjeenvaihto on vilkastunut.
Nämä keskustelut ovat sitten ihan oma lukunsa, en yhtään ihmettele, että monista tulee nettiriippuvaisia. - Pitänee sitten vanhempana yrittää pitää huoli, että säilyisi sitä oikeaakin elämää ja ihmisten kohtaamisia muussakin kuin virtuaalitodellisuudessa.
Niin, miten se olikaan se asiassa pysyminen ja puheko vaan rönsyilee? ;) Onneksi täällä ei voi ketään pakottaa "kuuntelemaan" loppuun asti.että "on pitkäveteist" tarkoitin sitä, että en jaksa odottaa vastausta niin kauan, tässä kommunikointi tavassa tulee vastaus äkkiä - jos tulee...
Sähköposti on myös hieno keksintö..minun mielestä.. - n52
Pirre* kirjoitti:
tuulta purjeisiin vaan :?
ehtinyt ehkä katsoa ketjua kokonaan? Vai miksi kysymysmerkki? Ei muuten,mutta kun en tajunnut.Olen aina välillä niitä joille sillä rautalangalla pitää jne.
- Pirre*
n52 kirjoitti:
ehtinyt ehkä katsoa ketjua kokonaan? Vai miksi kysymysmerkki? Ei muuten,mutta kun en tajunnut.Olen aina välillä niitä joille sillä rautalangalla pitää jne.
ollu kysymysmerkki - se olj miun viäräleukan...
- n52
Pirre* kirjoitti:
ollu kysymysmerkki - se olj miun viäräleukan...
auttoi!kiitti!Ei se ketju olisi jatkunut sinne,mut ku miun hölmön karvat nousee pystyyn ilkeilyst.
Hyvää luomisen oloa! - Pirre*
n52 kirjoitti:
auttoi!kiitti!Ei se ketju olisi jatkunut sinne,mut ku miun hölmön karvat nousee pystyyn ilkeilyst.
Hyvää luomisen oloa!myös - kiitos.
- ja just niin
Kyllä olet oikeassa. Juuri näin se on, kuten sanot. Nainen 56v.
- plunger
vielä sitä korostan, että hyväksyä meidän tulee itsemme AINA sellaisena kuin olemme, vanhaneminen ei asiaa muuta toiseksi. Pitää myös uskoa, että muutkin miehet kuin minä ymmärrän ja hyväksyn sen luonnollisen vanhenemisen, ettei paluuta entiseen tarvitse haikailla. Eivät 50 miehet ole hekään enää nuoria salskoja miehiä, jotka kansikuvien nuoria naisia katsovat silmät kiiluen. Vanhempi nainen on yhtä kaunis tai yhtä mitätön kuin on nuori nainen, kauneus on katsojan silmissä. Yksi tykkää tylleröstä, toinen riukusäärestä, yksi tummasta toinen vaaleasta, jokainen jostakusta, itse asiassa tuhansista!
- rupsahtanutta
plunger kirjoitti:
vielä sitä korostan, että hyväksyä meidän tulee itsemme AINA sellaisena kuin olemme, vanhaneminen ei asiaa muuta toiseksi. Pitää myös uskoa, että muutkin miehet kuin minä ymmärrän ja hyväksyn sen luonnollisen vanhenemisen, ettei paluuta entiseen tarvitse haikailla. Eivät 50 miehet ole hekään enää nuoria salskoja miehiä, jotka kansikuvien nuoria naisia katsovat silmät kiiluen. Vanhempi nainen on yhtä kaunis tai yhtä mitätön kuin on nuori nainen, kauneus on katsojan silmissä. Yksi tykkää tylleröstä, toinen riukusäärestä, yksi tummasta toinen vaaleasta, jokainen jostakusta, itse asiassa tuhansista!
..joka ei osaa hyväksyä rupsahtamistaan, koska miehet hakevat vain nuoria ja kiinteitä naisia. Kun lueskelee näitä netin profiileja, niin kyllä voisi itkeä ääneen miesten kummallisuutta!
Niiden profiilien mukaan yli 6-kymppisetkin miehet ovat niin komeita ja hyvin treenattuja, etteivät sen takia halua katsella "trimmaamatonta" naista vierellään.
No joo...kyllähän nuo nuoret miehet tuntuvat etsivän vanhoja naisia, mutta niillä on nupissa jotain vikaa!! Kuten niillä vanhoilla miehilläkin, jotka etsivät nuoria naisia. sanoo tämä 58v. nainen, joka lähtee nukkumaan nyt. - plunger
rupsahtanutta kirjoitti:
..joka ei osaa hyväksyä rupsahtamistaan, koska miehet hakevat vain nuoria ja kiinteitä naisia. Kun lueskelee näitä netin profiileja, niin kyllä voisi itkeä ääneen miesten kummallisuutta!
Niiden profiilien mukaan yli 6-kymppisetkin miehet ovat niin komeita ja hyvin treenattuja, etteivät sen takia halua katsella "trimmaamatonta" naista vierellään.
No joo...kyllähän nuo nuoret miehet tuntuvat etsivän vanhoja naisia, mutta niillä on nupissa jotain vikaa!! Kuten niillä vanhoilla miehilläkin, jotka etsivät nuoria naisia. sanoo tämä 58v. nainen, joka lähtee nukkumaan nyt.vedä vessasta alas se uskomus, että miehet vain hakevat nuoria ja kiinteitä naisia! Pane roskiin se epäily, että yli 6-kymppiset miehet ovat niin komeita ja trimmattuja, etteivät halua kuin nuorta naisa vierelleen.
Aamukahvilla sitten naura niille nuorille miehille, jotka etsivät vanhoja naisia. Ne kun uskovat, että 50 naiset elävät kovassa puutteessa ja ovat siksi helppo saalis, ehkä osaavat uusia temppuja opettaa, kaiken lisäksi.
Muut ennakkoluulot voi sitten haudata lumeen ja uskoa sen että kypsä nainen vasta houkutteleva onkin, kypsälle miehelle! Vakka ja kansi. - vaille 54
plunger kirjoitti:
vedä vessasta alas se uskomus, että miehet vain hakevat nuoria ja kiinteitä naisia! Pane roskiin se epäily, että yli 6-kymppiset miehet ovat niin komeita ja trimmattuja, etteivät halua kuin nuorta naisa vierelleen.
Aamukahvilla sitten naura niille nuorille miehille, jotka etsivät vanhoja naisia. Ne kun uskovat, että 50 naiset elävät kovassa puutteessa ja ovat siksi helppo saalis, ehkä osaavat uusia temppuja opettaa, kaiken lisäksi.
Muut ennakkoluulot voi sitten haudata lumeen ja uskoa sen että kypsä nainen vasta houkutteleva onkin, kypsälle miehelle! Vakka ja kansi.tällaisia tapauksia lisää, en tarkoita että olisin itsetuntoa vailla mutta tuntuu meidän avio olevan -30v. pois eli minä rupsahtanut vanhahko nainen pidän tätä "30" miestäni varmaan pakolla hautaan saakka. Eipä tässä pahemmin silmänvälkettä näy kun muijaansa köriläs kattelee.ps. tämä ukkeli on ihan oikeasti 60v.
- kardemumma
vaille 54 kirjoitti:
tällaisia tapauksia lisää, en tarkoita että olisin itsetuntoa vailla mutta tuntuu meidän avio olevan -30v. pois eli minä rupsahtanut vanhahko nainen pidän tätä "30" miestäni varmaan pakolla hautaan saakka. Eipä tässä pahemmin silmänvälkettä näy kun muijaansa köriläs kattelee.ps. tämä ukkeli on ihan oikeasti 60v.
-kyllä mielellään katselee nuoria ja nättejä naisia,vaik on mua 10 v vanhempi(67) ja sanoipa yhtenä päivänä niin "kivasti"nähdessään ex-vaimonsa,että kun oli niin nuoren näköinen ja nätti!! Arvatkaas miltä tuntui..? Ja kun tän saman talon yks pikkusen pöllähtänyt nainen keksii aina tulla kyselemään oven suuhun milloin mitäkin,niin hänkin on niin nätti.Mitähän sanoisi jos mä olisin ihastellut remonttimiestä-joka sattui olemaan niin
mukelo ja mussukka että...! Et sillai! - Pirre*
kardemumma kirjoitti:
-kyllä mielellään katselee nuoria ja nättejä naisia,vaik on mua 10 v vanhempi(67) ja sanoipa yhtenä päivänä niin "kivasti"nähdessään ex-vaimonsa,että kun oli niin nuoren näköinen ja nätti!! Arvatkaas miltä tuntui..? Ja kun tän saman talon yks pikkusen pöllähtänyt nainen keksii aina tulla kyselemään oven suuhun milloin mitäkin,niin hänkin on niin nätti.Mitähän sanoisi jos mä olisin ihastellut remonttimiestä-joka sattui olemaan niin
mukelo ja mussukka että...! Et sillai!ihmisen silmä kauneudelle häviä mihinkään, vaikka satavuotiaaksi eläisi..
Minusta ihmistä(kin) voi katsoa kuin taideteosta.
Eipä kannata olla mustis miehensä silmän pilkkeestä, eikö se ole merkki siitä, että puoliso on vielä elossa ja hänessä on vielä jotain veitikkaa jälellä.
Tietysti jos on vain ilkeilyä, se ei tietenkään ole mukavaa, mutta osataanhan me naisetkin varmasti pistellä sillä terävähköllä kielellämme - eikö vain. - vaille54
Pirre* kirjoitti:
ihmisen silmä kauneudelle häviä mihinkään, vaikka satavuotiaaksi eläisi..
Minusta ihmistä(kin) voi katsoa kuin taideteosta.
Eipä kannata olla mustis miehensä silmän pilkkeestä, eikö se ole merkki siitä, että puoliso on vielä elossa ja hänessä on vielä jotain veitikkaa jälellä.
Tietysti jos on vain ilkeilyä, se ei tietenkään ole mukavaa, mutta osataanhan me naisetkin varmasti pistellä sillä terävähköllä kielellämme - eikö vain.Ei todella ole kyse kauneuden katselua "taidetoksena" vaan yrittää pönkittää omaa ekoansa. EI koskaan voi sanoa esim, vaimolleen hänen olevan hyvännäköinen tai muuten edukseen, en todella ole rupsahtanut vaikka ikäni tiedänkin. Usein juhlissa, tansseissa yms. Hän huomaa naapurin edustavan naispuolisen kumppanin ja älä ainakaan sano että olen mustis miehestäni teot ja sanat on tehnyt tehtävänsä joten, yök paremminkin, moinen elostelija. ps. toivottavasti itsetuntoni kestää sillä sitä tarvitaan.
- Pirre*
vaille54 kirjoitti:
Ei todella ole kyse kauneuden katselua "taidetoksena" vaan yrittää pönkittää omaa ekoansa. EI koskaan voi sanoa esim, vaimolleen hänen olevan hyvännäköinen tai muuten edukseen, en todella ole rupsahtanut vaikka ikäni tiedänkin. Usein juhlissa, tansseissa yms. Hän huomaa naapurin edustavan naispuolisen kumppanin ja älä ainakaan sano että olen mustis miehestäni teot ja sanat on tehnyt tehtävänsä joten, yök paremminkin, moinen elostelija. ps. toivottavasti itsetuntoni kestää sillä sitä tarvitaan.
hel......koko ukko :)
- vaille 54
Pirre* kirjoitti:
hel......koko ukko :)
Olen kyllä odottanut tilaisuutta ja vielä, vielä!!
- Pirre*
vaille 54 kirjoitti:
Olen kyllä odottanut tilaisuutta ja vielä, vielä!!
kyllä jo sinulta...
- rupsahtanutta
plunger kirjoitti:
vedä vessasta alas se uskomus, että miehet vain hakevat nuoria ja kiinteitä naisia! Pane roskiin se epäily, että yli 6-kymppiset miehet ovat niin komeita ja trimmattuja, etteivät halua kuin nuorta naisa vierelleen.
Muut ennakkoluulot voi sitten haudata lumeen ja uskoa sen että kypsä nainen vasta houkutteleva onkin, kypsälle miehelle! Vakka ja kansi.Yritin totella neuvoasi, ja vetää vessaa kymmenen kertaa, mutta....ei se uskomus mennyt mukana!
Roskiskin tuli täyteen.
Aamukahvia en juo, koska herään aina kello 12 ja 15 välillä!! Kahvi on pahaa. Naurattaa kyllä minua useinkin, omat töppäilyni.
Mitenkäs ne nuoret miehet voi opettaa uusia temppuja, kun ovat vielä nuoria?! Eihän ne ole kerenneet oppia mitään, nuoren ikänsä takia?
NO LUNTA kyllä riittää tällä hetkellä hautaamiseen, mutta kun se ei ole kovin kestävä elementti, niin sieltä ne ennakkoluulot sulavat kohta taas esille!
Usko on mennyt miehiin. Ei olisi pitänyt avata koko nettiyhteyttä!!!! Hyvää yötä!
- uskon niin
että miehet hakee vain seksiseuraa,en jaksa uskoa.Normaali ihminen ei voi käyttää hyväksi toista niin,kyllä siinä on rakkauttakin.
- rupsahtanut
Ei ketään voi käyttää hyväksi, jos toinen ei suostu siihen! MUTTA, valehdella voi ja uskotella kauniilla puheilla, jos on tosi hyvät lahjat siihen!
- tilaa ihmissuhteelle
Ketju alkoi sen pohdiskelusta mitä toisesta haemme. Jokainen meistä ihan varmasti kaipaa ihmisyyttä, läheisyyttä, turvaa ja rakkautta. Keskustelukumppania ajatustenvaihtoon, rohkaisua ja kuuntelua,menoseuraa.En ollenkaan usko että elämä/ihmisyys on niin pinnallista että inhimillisyys ja läheinen vuorovaikutus on jäänyt tarpeettomaksi. Minä ainakin osaan antaa ja vastaanottaa hellyyttä ja lämpöä ja keskustella iän 51 tuomalla kypsyydellä ja kokemuksella. Villi nuoruus on takana villejä hetkiä voi kylläkin olla edessä kunhan kohtaan miehen ei enää niin täydellisen kokosen vaan itsensä näköisen ja tarpeensa tuntevan.Rohkaistukaa ihmiset kohtaamaan toisianne vaikka sitten R:n jonossa, ostoksilla ym.
- Niina
Tosi kauheaa lukea joidenkin mielipiteitä, että 50 ihmiset ovat vanhoja. Kyllä sitä vanhuutta sitten kestääkin, kun alkaa 5-kymppisenä jo olemaan vanha....jos vaikka elää 85-vuotiaaksi, niin ehtii 35 elämästään olemaan vanha!!!!
Katin villat sanon minä. Minä olen tyttö parhaassa iässä. Ja kaiken lisäksi - olen onnellisempi kuin koskaan elämässäni. TOTTA joka sana. Vasta neljävitosena kohtasin miehen, jota rakastan kuin nainen mistään, täydestä sydämestä. Ja sitä kiihkeää liittoa on jatkunut jo 10 vuotta. - niin vanha
Niina kirjoitti:
Tosi kauheaa lukea joidenkin mielipiteitä, että 50 ihmiset ovat vanhoja. Kyllä sitä vanhuutta sitten kestääkin, kun alkaa 5-kymppisenä jo olemaan vanha....jos vaikka elää 85-vuotiaaksi, niin ehtii 35 elämästään olemaan vanha!!!!
Katin villat sanon minä. Minä olen tyttö parhaassa iässä. Ja kaiken lisäksi - olen onnellisempi kuin koskaan elämässäni. TOTTA joka sana. Vasta neljävitosena kohtasin miehen, jota rakastan kuin nainen mistään, täydestä sydämestä. Ja sitä kiihkeää liittoa on jatkunut jo 10 vuotta.kuinka vanhaksi itsensä tuntee.
Voi, minä olen 70-vuotta ja enkä suostu
olemaan vanha.
Käyn samoissa jumppatapahtumissa kuin 17-40-
vuotiaat ja hyvin jaksan.
Jos valitsen kaupassa vaatteita ja tyttäreni
ovat mukana makutuomareina, niin arvostelu
on sovittamistani vaatteista: "On mummomainen,
ei sovi sinulle." Aika hullunkurista.
Olenhan minä monen lapsen mummi.
Joten ei sitä pidä vielä viisikymppisenä
itseään vanhana pitää. Ehtii vielä vaikka mitä.
Vanhanakin olla sitten aikanaan. - ja rupsahtanut
Kyllä jutellaan vaikka missä jonoissa ja paikoissa, MUTTA...kun ihmiset ovat melko sulkeutuneita täällä suomessa, niin ainoat kenellä silmät kirkastuvat kun juttelen, ovat nuo humalaiset! Lopulta sitten vielä kosivatkin. EN minä halua holistia, kun en itse juo enkä tupakoi!!!!
Juuri tuota haluan ihmissuhteelta, mitä sanot. Itse kykenen antaman samaa.....MUTTA...edelleenkin...EI SELLAISIA miehiä tunnu olevan vapaana, ja TOISEN OMAA en huoli.
Niin että, hohhoijaa sentään..... - Rupsahtanut
ja rupsahtanut kirjoitti:
Kyllä jutellaan vaikka missä jonoissa ja paikoissa, MUTTA...kun ihmiset ovat melko sulkeutuneita täällä suomessa, niin ainoat kenellä silmät kirkastuvat kun juttelen, ovat nuo humalaiset! Lopulta sitten vielä kosivatkin. EN minä halua holistia, kun en itse juo enkä tupakoi!!!!
Juuri tuota haluan ihmissuhteelta, mitä sanot. Itse kykenen antaman samaa.....MUTTA...edelleenkin...EI SELLAISIA miehiä tunnu olevan vapaana, ja TOISEN OMAA en huoli.
Niin että, hohhoijaa sentään.....Minä en suostu vanhaksi, mutta miesten mielestä olen vanha, koska en ole 20-30 vuotias enää!!!!
HUOMIO...MINÄ EN SIIS PIDÄ ITSEÄNI VANHANA, VAIKKA VÄHÄN RUPSAHTANUT OLENKIN. Sen voi peittää vaatteilla, mutta sitten ei auta riisuuntua, muuten näkyy löllöt ja roikkuvat paikat! Sitä miehet ei kestä, kun TV on täynnä hoikkia ja kauniita naisia. Niin on kyllä kadutkin.
En ole kateellinen, toivottavasti? Olenhan itsekin ollut nuori ja kulkenut minihameessa. Mutta silti...huokaus...MIKSI me vanhenemme? Sanokaa edes YKSI H Y V Ä syy!??
HEH HEH minulle!! * * * * * * * * * - kukakoon
Rupsahtanut kirjoitti:
Minä en suostu vanhaksi, mutta miesten mielestä olen vanha, koska en ole 20-30 vuotias enää!!!!
HUOMIO...MINÄ EN SIIS PIDÄ ITSEÄNI VANHANA, VAIKKA VÄHÄN RUPSAHTANUT OLENKIN. Sen voi peittää vaatteilla, mutta sitten ei auta riisuuntua, muuten näkyy löllöt ja roikkuvat paikat! Sitä miehet ei kestä, kun TV on täynnä hoikkia ja kauniita naisia. Niin on kyllä kadutkin.
En ole kateellinen, toivottavasti? Olenhan itsekin ollut nuori ja kulkenut minihameessa. Mutta silti...huokaus...MIKSI me vanhenemme? Sanokaa edes YKSI H Y V Ä syy!??
HEH HEH minulle!! * * * * * * * * *Ei me vanhoiksi tulla kaikki meidän ikäiset ihmiset on ihan jees. Tietenkin haikailu entiseen on olemassa "tämä järki ja se nuoruus" varmasti monta päivää vaihtuis pois. Minä en katselis samaa miestä varmaan 15v. kauempaa, tai sitten olisin tavannut sen ainoan oikean? Onko sitä sitten keksittykään, t'ämä lähes 30v. siippa Hän ei ainakaan ole hakemani, noo onhan tämäkin ollut elämää,joskaan ei helpointa mahdollista. Minulle on tullut vuosia, ulkonäköön ja ajatuksiin, isukilla ei kumpaankaan.
- rupsahtanut
kukakoon kirjoitti:
Ei me vanhoiksi tulla kaikki meidän ikäiset ihmiset on ihan jees. Tietenkin haikailu entiseen on olemassa "tämä järki ja se nuoruus" varmasti monta päivää vaihtuis pois. Minä en katselis samaa miestä varmaan 15v. kauempaa, tai sitten olisin tavannut sen ainoan oikean? Onko sitä sitten keksittykään, t'ämä lähes 30v. siippa Hän ei ainakaan ole hakemani, noo onhan tämäkin ollut elämää,joskaan ei helpointa mahdollista. Minulle on tullut vuosia, ulkonäköön ja ajatuksiin, isukilla ei kumpaankaan.
Meinaan tuota meidän ikäluokkaa, jota nuoremmat kauhulla ajattelevat, jotta kukakohan kohta jaksaa maksaa noiden eläkkeen!!
Minä onnellinen PÄÄSIN eroon 30 vuoden jälkeen miehestäni. En olisi ottanut häntä ikäpäivänä, näillä aivoilla, mitkä minulle nyt ovat kehittyneet.
Niin just, kehittyneet. Ei ne ole vanhuuttaan surkastuneet tai rupsahtaneet, kuten rintani tuppaavat tekemään!!
Miehillä taitaa olla hyvin erikoiset aivot? Miksiköhän ne eivät kehity yhtään parempaan suuntaan? Hmmm...mietin..hmm...joo, kyllä se on aivoista kiinni, tuo luonteenkin kehittäminen.
SE on ainakin ihanaa, että PÄÄSIN eroon exästäni!!! Huh sentään! Vielä muutamia sellaisia vuosia yhdessä, niin olisin ollut "hullujenhuoneessa", vaikka siellähän minä kyllä muutenkin elin ja olin! - plunger
rupsahtanut kirjoitti:
Meinaan tuota meidän ikäluokkaa, jota nuoremmat kauhulla ajattelevat, jotta kukakohan kohta jaksaa maksaa noiden eläkkeen!!
Minä onnellinen PÄÄSIN eroon 30 vuoden jälkeen miehestäni. En olisi ottanut häntä ikäpäivänä, näillä aivoilla, mitkä minulle nyt ovat kehittyneet.
Niin just, kehittyneet. Ei ne ole vanhuuttaan surkastuneet tai rupsahtaneet, kuten rintani tuppaavat tekemään!!
Miehillä taitaa olla hyvin erikoiset aivot? Miksiköhän ne eivät kehity yhtään parempaan suuntaan? Hmmm...mietin..hmm...joo, kyllä se on aivoista kiinni, tuo luonteenkin kehittäminen.
SE on ainakin ihanaa, että PÄÄSIN eroon exästäni!!! Huh sentään! Vielä muutamia sellaisia vuosia yhdessä, niin olisin ollut "hullujenhuoneessa", vaikka siellähän minä kyllä muutenkin elin ja olin!Selvisi! Sellainen ukko, joka tekee elämästä helvetin, jättää rumat jäljet kumppaniinsa. On siinä rupsahtamisen syy, ei ulkokuoren mutta sen sisäisen maailman typistyminen, näivettyminen.
Kun kuluu aikaa, mieli tervehtyy. Sitä suurempi mielipaha niistä 30 vuodesta, tai sitten oppii nauramaan kun selvisi hengissä siitä. - Trölli
plunger kirjoitti:
Selvisi! Sellainen ukko, joka tekee elämästä helvetin, jättää rumat jäljet kumppaniinsa. On siinä rupsahtamisen syy, ei ulkokuoren mutta sen sisäisen maailman typistyminen, näivettyminen.
Kun kuluu aikaa, mieli tervehtyy. Sitä suurempi mielipaha niistä 30 vuodesta, tai sitten oppii nauramaan kun selvisi hengissä siitä.Hyvä plunger! Siis se että selvisi, ja muutenkin , hyvä plunger! Olet ahkera kirjoittaja, ja se on kivaa.
Tjaah..olenko minä rupsahtanut jo sisäisestikin...hmm..joo, on ehkä totta, että sisäinen maailmani saattaa olla tällä hetkellä hiukan typistynyt, mutta en oikein saa siihen mahtumaan tuota näivettymistä? Kas kun mielestäni sisäinen maailmani on vain lisääntynyt.
Laitoin tällä kertaa reilusti tuon "uteliaisuusmerkin" mukaan viestiin.
Exäni oli aivan sairaan omistushaluinen. En sano mustasukkainen, koska se saattaa olla terve ilmiö jossain määrin. Omistushalu on tosi sairasta.
Suunnilleen voisi verrata sitä näin: jos omistat miljoona euroa käteisenä, ja joku haluaa sen sinulta viedä,(luulet ainakin) niin kyllä puolustat rahojasi nyrkein ja jaloin. No joo, ei oikein hyvä vertaus. Ontuu. Koska eihän se rahojen omistaja niitä rahojaan hakkaisi! :-)
On se varmaan parasta mennä syömään päivän ensimmäinen murunen, muuten nuo aivoni näivettyvät ihan oikeasti!!! ps. mitähän mahtaa kätkeytyä plungerin taakse? Ja miksi plunger? Mitä se tarkoittaa? Olenko tyhmä...... - plunger
Trölli kirjoitti:
Hyvä plunger! Siis se että selvisi, ja muutenkin , hyvä plunger! Olet ahkera kirjoittaja, ja se on kivaa.
Tjaah..olenko minä rupsahtanut jo sisäisestikin...hmm..joo, on ehkä totta, että sisäinen maailmani saattaa olla tällä hetkellä hiukan typistynyt, mutta en oikein saa siihen mahtumaan tuota näivettymistä? Kas kun mielestäni sisäinen maailmani on vain lisääntynyt.
Laitoin tällä kertaa reilusti tuon "uteliaisuusmerkin" mukaan viestiin.
Exäni oli aivan sairaan omistushaluinen. En sano mustasukkainen, koska se saattaa olla terve ilmiö jossain määrin. Omistushalu on tosi sairasta.
Suunnilleen voisi verrata sitä näin: jos omistat miljoona euroa käteisenä, ja joku haluaa sen sinulta viedä,(luulet ainakin) niin kyllä puolustat rahojasi nyrkein ja jaloin. No joo, ei oikein hyvä vertaus. Ontuu. Koska eihän se rahojen omistaja niitä rahojaan hakkaisi! :-)
On se varmaan parasta mennä syömään päivän ensimmäinen murunen, muuten nuo aivoni näivettyvät ihan oikeasti!!! ps. mitähän mahtaa kätkeytyä plungerin taakse? Ja miksi plunger? Mitä se tarkoittaa? Olenko tyhmä......Sinä et ole suinkaan tyhmä, kun erotat sentään mustasukkaisuuden ja omistushalun! Et myös siksi, että et osaa arvata mitä on "plunger"-sanan takana. Ei sitä arvaa kukaan, ellei tiedä miten halulla otin tuon lempi-/pilkkanimen kun olin kauan kärsinyt kutsumanimestä "ankku".
"Plunger" tarkoittaa mm. vastuutonta peluria, sen saa osake- tai valuuttakauppias, joka ottaa sietokyvyn ylittäviä positioita ja uskoo vastoin markkinoita pelaamisen tuovat suuret voitot. No,
minä en itse pelannut, en vaarantanut yrityksen tulevaisuutta; minä vain leikin peluria kun konstruoin dealingjärjestelmän testikauppoja. - Trölli
plunger kirjoitti:
Sinä et ole suinkaan tyhmä, kun erotat sentään mustasukkaisuuden ja omistushalun! Et myös siksi, että et osaa arvata mitä on "plunger"-sanan takana. Ei sitä arvaa kukaan, ellei tiedä miten halulla otin tuon lempi-/pilkkanimen kun olin kauan kärsinyt kutsumanimestä "ankku".
"Plunger" tarkoittaa mm. vastuutonta peluria, sen saa osake- tai valuuttakauppias, joka ottaa sietokyvyn ylittäviä positioita ja uskoo vastoin markkinoita pelaamisen tuovat suuret voitot. No,
minä en itse pelannut, en vaarantanut yrityksen tulevaisuutta; minä vain leikin peluria kun konstruoin dealingjärjestelmän testikauppoja.* * * * * * * * * * * * * * * *
Käytit NIIN vaikeita sanoja, että tunsin itseni melko tolloksi, kun en niitä tuntenut! Yleensä juoksen heti katsomaan kirjoista, jos en jotain tiedä. Nyt en kyllä "jaksa".
Arvaa nauroinko, kun selitit mikä/millainen on plunger!! Sinä kuvasit siinä vanhimman poikani!! Sinne meni minun silloista rahaa 6000mk, kun poikani uskoi vahvasti sijoituksiinsa.Ai joo, sijoitti muuten minun puh. osakkeetkin ILMAN LUPAANI ja salaa! Nekin meni. Meni hänen kauttaan muiltakin muutama satatuhatta mk. Eikä yhtään ottanut opikseen! Ihan samat suuret suunnitelmat on hänellä aina meneillään.
En minä periksi anna. Joka ainoan penni/centin saa maksaa takaisin, vaikka kurkusta joutuisin rutistamaan!! Minä olen köyhä ihminen ja tarvin rahani.
Poikani on muuten Vesimies, ja Kiinalaisessa Kukko. Mikäs sinä olet? - plunger
Trölli kirjoitti:
* * * * * * * * * * * * * * * *
Käytit NIIN vaikeita sanoja, että tunsin itseni melko tolloksi, kun en niitä tuntenut! Yleensä juoksen heti katsomaan kirjoista, jos en jotain tiedä. Nyt en kyllä "jaksa".
Arvaa nauroinko, kun selitit mikä/millainen on plunger!! Sinä kuvasit siinä vanhimman poikani!! Sinne meni minun silloista rahaa 6000mk, kun poikani uskoi vahvasti sijoituksiinsa.Ai joo, sijoitti muuten minun puh. osakkeetkin ILMAN LUPAANI ja salaa! Nekin meni. Meni hänen kauttaan muiltakin muutama satatuhatta mk. Eikä yhtään ottanut opikseen! Ihan samat suuret suunnitelmat on hänellä aina meneillään.
En minä periksi anna. Joka ainoan penni/centin saa maksaa takaisin, vaikka kurkusta joutuisin rutistamaan!! Minä olen köyhä ihminen ja tarvin rahani.
Poikani on muuten Vesimies, ja Kiinalaisessa Kukko. Mikäs sinä olet?Mutta se ei tarkoita mitään! Ei mitään! Ei saa uskoa höpöpöpöhoroskooppeihin. Ei taivaan kappaleiden asentot määrää ihmisten kohtaloa, ei ominaisuuksia, taipumuksia, lahjoja, puutteita.
- Trölli
plunger kirjoitti:
Mutta se ei tarkoita mitään! Ei mitään! Ei saa uskoa höpöpöpöhoroskooppeihin. Ei taivaan kappaleiden asentot määrää ihmisten kohtaloa, ei ominaisuuksia, taipumuksia, lahjoja, puutteita.
Miten niin ei määrää?! Mistäs luulet vuorovesien johtuvan, ymv.??!! Mikäs niitä määräilee! Samalla lailla tuo täysikuu vaikuttaa moneen ihmiseenkin. Ehkä niissä ihmisissä on enemmän vettä, kuin toisissa?!
Nuorin poikani on Jousimies!! Heh heh!! Ja tyttöni on niin tyypillinen SKORPIONI, että ihan! - plunger
Trölli kirjoitti:
Miten niin ei määrää?! Mistäs luulet vuorovesien johtuvan, ymv.??!! Mikäs niitä määräilee! Samalla lailla tuo täysikuu vaikuttaa moneen ihmiseenkin. Ehkä niissä ihmisissä on enemmän vettä, kuin toisissa?!
Nuorin poikani on Jousimies!! Heh heh!! Ja tyttöni on niin tyypillinen SKORPIONI, että ihan!poikasi ja minun välillä. Siinä myös, että hän jos on ollut uhkarohkea sijoittaja, minä olen vain tehnyt leikkikauppoja (100 taalaa vastaan sterling etc.) että on materiaali testata josko systeemi laskee riskin oikein ja osaa laittaa kaiken settlementjonoon oikean viitteen kanssa.
Minä en pelaa tosielämässä lainkaan. En edes marketin hedelmäpeliä. En veikkaa en lottoa. En ole kuuhullu, muuten hullu kyllä.
Vuorovesi-ilmiön tunnen, olen nähnyt Atlantin rannalla valtavat vaihtelut rannan korkeudessa. Mutta jos kuun vetovoima vaikuttaa syntyvän lapsen nesteisiin, kuten mereen, ainako se vaikutus ilmi käy kun kuu on tietyssä suunnassa? Entä ne muut, Jupiter ja Venus ja muut?
Sisarpuoleni oli skorpioni, en tiedä oliko tyypillinen. Eli vaikean elämän, kunnes enää ei jaksanut. Oliko se tähtimerkin syy? - Trölli
plunger kirjoitti:
poikasi ja minun välillä. Siinä myös, että hän jos on ollut uhkarohkea sijoittaja, minä olen vain tehnyt leikkikauppoja (100 taalaa vastaan sterling etc.) että on materiaali testata josko systeemi laskee riskin oikein ja osaa laittaa kaiken settlementjonoon oikean viitteen kanssa.
Minä en pelaa tosielämässä lainkaan. En edes marketin hedelmäpeliä. En veikkaa en lottoa. En ole kuuhullu, muuten hullu kyllä.
Vuorovesi-ilmiön tunnen, olen nähnyt Atlantin rannalla valtavat vaihtelut rannan korkeudessa. Mutta jos kuun vetovoima vaikuttaa syntyvän lapsen nesteisiin, kuten mereen, ainako se vaikutus ilmi käy kun kuu on tietyssä suunnassa? Entä ne muut, Jupiter ja Venus ja muut?
Sisarpuoleni oli skorpioni, en tiedä oliko tyypillinen. Eli vaikean elämän, kunnes enää ei jaksanut. Oliko se tähtimerkin syy?' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '
Nuorin poikani Jousimies on täysin erilainen kuin tämä Vesimies-urheilija-keinottelija-poikani.
Haa! Et voi tietää varmuudella, jos vaikka oletkin pelkästään kuuhullu!!!!
Hyvä ajatus, tuo lapsen syntymä ja vuorovesi. Nyt se systeemi valkeni minulle täysin! Niinhän se onkin. Sen takia eri/määrättyinä aikoina syntyneistä tulee arilaisia/samanlaisia. Jeps.
Kaikkien muidenkin taivaankappaleiden sijainnit vaikuttavat syntymähetkellä ihmisen aivoihin, ja sitä kautta luonteenpiirteisiin. Luonnetta muokkaa myös elinympäristö. Perusluonne pysyy taatusti samana. :-)
Plunger, eihän niitä tähtimerkkejä voi mistään syyttää. Kyllä se ihminen omat päätöksensä tekee.
Skorpioni on hyvin vaikea luonne, mutta toisaalta on hetkessä todella mukava. On tosi häijy suustaan suuttuessaan! Tunnen tyttöni! - plunger
Trölli kirjoitti:
' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '
Nuorin poikani Jousimies on täysin erilainen kuin tämä Vesimies-urheilija-keinottelija-poikani.
Haa! Et voi tietää varmuudella, jos vaikka oletkin pelkästään kuuhullu!!!!
Hyvä ajatus, tuo lapsen syntymä ja vuorovesi. Nyt se systeemi valkeni minulle täysin! Niinhän se onkin. Sen takia eri/määrättyinä aikoina syntyneistä tulee arilaisia/samanlaisia. Jeps.
Kaikkien muidenkin taivaankappaleiden sijainnit vaikuttavat syntymähetkellä ihmisen aivoihin, ja sitä kautta luonteenpiirteisiin. Luonnetta muokkaa myös elinympäristö. Perusluonne pysyy taatusti samana. :-)
Plunger, eihän niitä tähtimerkkejä voi mistään syyttää. Kyllä se ihminen omat päätöksensä tekee.
Skorpioni on hyvin vaikea luonne, mutta toisaalta on hetkessä todella mukava. On tosi häijy suustaan suuttuessaan! Tunnen tyttöni!En usko että taivaankappaleiden sijainnit vaikuttavat aivoihin. Siitä olen varma että ympäristö, jo pieneä lapsena koettu vaikuttaa luonteen piirteisiin. Ihminen tekee päätöksensä, mutta ei arvaa kuinka paljon opittu käytös näihin vaikuttaa.
Minun sisarpuoliskorpioni oli vaikea luonne, kun oli päähän potkittu vaikka ei niin paljon kuin minä. Kova ja vaikea elämä, sen pahin vielä että esikoistyttö, minun kummilapsi, kuoli avomiehensä pahoinpitelyyn. Kaikki hänellä meni pieleen. Ei varmasti johtunut tähtimerkistä, silti.
- werk
Katsotaan kovin epäluuloisesti jo näytät ystä-
vällistä naamaasi vastaantulijalle.
Minusta pieni pilke tai tervedys on kivaa
ja tuottaa ryppyotsaiselle kansalle epäilyksen
siemenen.ONKOHAN TUO niitä miehiä????
Minusta uurteet tuovat kokemusta ja näkemystä
ja monenlaista jutunjuurta elämään olemmehan
mieleltämme iki tenavia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144