Monikohan meistä tietää täyteaineiden riskeistä !? Kun niistä etsii tietoa , ei paljoakaan löydy .. englantilaisilta sivuilta tms. Minun ystäväni on ns. piikittäjä ja käynyt koulutuksia , on lääkäri ja hyvin taitava . Hän kertoo riskeistä etukäteen ja työskentelee tylpillä kanyyleillä eikä piikeillä . Hän kertoi minulle rehellisesti riskeistä ... jopa ihokuolio voi tulla , jos hyaluronihappo esim . tukkii . suonen . Tietää ainakin yhden tapauksen , Myös joku oli pistänyt täyteainetta silmään , josta oli seurannut silmän sokeus . Hän näytti minulle tapauksia netistä .. amerikkalaisilta sivuilta. Myös granuloomat on aika yleisiä . Patteja tulee myös ..
Otsan alueella varsinkin on oltava hyvin varovainen ja kulmakarvojen välissä ... sinne hän suosittelee Botoxia...laskeutuneet kulmakarvat on pieni juttu ja se menee parissa viikossa yleensä ohi . Minä pistätytin Botoxia ennen otsaan ..entiset kurtut on hävinneet .. nyt on 2 vuotta viime kerrasta ja on vain hienot viivat jälkellä . Täyteaineita on myös pistetty , mutta hyvin vähän .. iho ryppyyntyy , mutta uskaltaiskohan vielä .. en tiedä .. tieto lisää tuskaa .. mutta esim . kuoliohoidot on aikaa vieviä ja kallita ..
Onko kellään kokemuksia granuloomista tms.!?
Täyteaineiden riskit ? Onko kokemuksia !?
ryppyliisa
1
242
Vastaukset
- chelook
kuoliohoidot ovat aikaa vieviä ja kalliita???? what the fu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209