Näkyykö teillä tv? Kaapeliverkon herjaa heikkoa sigmaalia.
tv:n näkyvyys
15
233
Vastaukset
- jkkjhgvbn
On tehty kaapeli asennuksia.Asenna kanavat vaan uusiksi.Tästähän tuli joku aika sitten tiedoite kaikille.
- antenman
antenni pitää suunnata luoteeseen,siellä parhaat signaalit...
- dfvbnm
Ja hölö hölö.....Kantsii vilkasta mitä postilaatikkoon tulee ettei tule tällaset "singaaliongelmat" yllärinä.Opuksessa oli kanssa ohjeet kanavat ei näy.
- ghjkdfghjk
Vi**u että osaat olla sitten tyhmä.Isäs ois saanu laskee lakanoille niin ei ois tuollasta yhteiskunnan pas*a kasaa syntynyt.Mut toisaalta minkäs geeneille voit.Vanhempas on kyl ihan viriviri tööt tööt porukkaa.
- antenman
antenni luoteeseen ja voi laittaa myös löylykauhan siihen,jo vain näkyy...
- antenman
aivan juurikin noin,se sopii laukaalaisille hönöille,eli antenni,löylykauha ja suuntaus luoteeseen....ja voi sen kauhan sinne aunukseen laukaalaiset työntää...
- antenman
jos ei näillä toimenpiteillä näy niin kyllä on viriviri tööttööt,töttörööt....hahhhhaaaa
- sdrtgvbnml
Vi**u kun oot viisas.
- antenman
voit myös laittaa antennin luoteeseen kera kauhan pyllyssäsi ja signaalia tulee eli säätöö säätöö,horot...
- Jokiniemenalue
Kiitos ystävällisistä vastauksista. Olen juuri muuttanut ja harmiksi ehdin tyhjentää postilaatikon mainoksista suoraan roskiin. Onneksi ystävällinen naapuri lainasi ohjeet miten toimia.
Ja teille kiivaat vihtahousut sanoisin, ihan kaikella rakkaudella, tukehtukaa siihen löylykauhaanne. - Häiriötiloja
Ameebat leviävät jo kaapeliverkossakin.
- antenman
tuleeko sigmaalia vai signaalia vai peräti anaalia....luoteeseen kera löyliksen antenni...hahhahhaaahaaahha
- signaal
annatko mulle...tuun laittaa sun säädöt kohilleen,hei beibe..
- signaal
mut ei löylykauhaa,beibe...
- anthenmannen
antenni ja löylis lounaaseen,suattaapi näkyvä jopa eroottisia elokuvia,näin ainaskin meillä...mut löylis pitää olla kädessä koska ottaa yhteyttä ku o kuparia.faktatietoa,kokeilkaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707