Kuinkauan miehen exä ja lapset yleensä

kotiäitijaviihdyn

häiriköi ja haastaa riitaa kun mies on löytänyt uuden rakkauden? Mitä olette tehneet että se loppuisi? Millaista on teillä? Meillä häiriköidään oikein lastenkin voimin, he haukkuvat mua ja kiusavat ja tekevät aikke jäynää että lähtisin, mutta rauhallisesti olen sanonut heille että hei, en lähde täältämihinkään, joten voitte ihan oetaa nuo lapselliset kujeet ja alkaa tutustumaan minuun ja kasvatusperiaatteisiini. Olenteille uusi äiti ja siihen on tottuminen, muu ei auta. Nauramme miehenkanssa heidän yrityksiään.
Ex vaimo taas maksattaa meillä kakenmaailman jutuja, jotta meitä suututtaa, mutta täytyy sille köyhälle äidille antaa rahaa jotta pääsee kaljalle.
Ei onnistu mun häätäminen, asun nyt tässä heidän talossa, en käy töissä, ja mies elättää, se on hieno asia näinä aikoina.

5

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkuio

Kuka lienetkin aloittaja, olet suorastaan hirviö itse ja mies mitä suurin jos omille lapsilleen ja entiselle puolisolleen nauraa. Miten ilkeät kirjoittaa, sillä tuolla jätetyllä puolisolla ja lapsilla on varmasti vaikeaa ja heitä ilman pilkkaannekin.

• vdsdvxah

Sellasia ne ovat kun sutturille ei ole mitään ei mei9stä ei lapsia ei työtä on pakko rikkoa lapsi pehre.
      kaapata sieltä mies jolla on varmasti rahaa , auto ja oma talo.
      Kylla ne naikkoset iskee sellasin joka hänet pystyy elättämään ja kantaa viinaa ja tupakaa sekä voi eläämiehen siivellä.
      Niinse onki kysymys miksi?? Ehei kylä ulkopoolinen suttura rikkoo perheitä heillä on siihen kostit jolla saa rikottua.

• kylläsekestää

Joo tuttua juttua. Kyllä ne vaikuttaa koko elämän lopuun asti. Lapsisa ei pääse eroon ellei isä sano kova sanaa että kitios ei. Exät ei usko sitäkään, ainakaan meillä.
      Ei kannata äitipuolen ryhtyä piiaksi eikä siivoojaksi miehen kotiin lasten takia, siitä se riesa alkaa kesat tulee kuin hotelliin. Hankalaa on jos miehen entinen perhe alkaa pomottamaan ja käyttämään isän rakasta vaimoa sisäkkönä.

• ihmesakkia

Sisäköksi siivoojaksi ja lasten hoitajaksi se on otettu.
        ecä ja lapet aina ykkösii, laastari on laastari.

• kylkylkyö
        ihmesakkia kirjoitti:

Sisäköksi siivoojaksi ja lasten hoitajaksi se on otettu.
        ecä ja lapet aina ykkösii, laastari on laastari.

Sutturathan on niitä siivoojia, mihinkäs muuhun ne kelpaa, katso meis ei tule toimeen yksin kun ensin äiti passaa ja sitten tyttöystävä ja vaimo... mies on niin lapsi että tarvii samantien laastarin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe