Hinttien peli

niksmanni ne autot tekee

Eikös se tuo Jaguaari ole vähän sellainen
"hinttien peli". Katsokaas nyt niitä kuskejakin.

16

3946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taso vähän laskussa...

Epätoivoisimpina hetkinänne olette näemmä löytävinänne kaltaisianne ihan joka paikasta...

• sambe

Vai oisko niin että kun sinulla ei ole rahaa jaguaaria hankkia niin se tekee ko. autoista hinttien autoja...???? mutta onhan se corolla paljon enemmän heteroille tarkoitettu auto kuin mikään jaguaari vai mitä....

• xjs 12

niin tuohan pitää osittain paikkansa. Aikamosia
        Mr. Browneja niiden puikoissa heipparoi.

Kyllä kai siinä on vähän enemmän "vasemmalla", jos on tollanen hepsukkatyyli autoissa.

Kyllä ne miehiset miehet ajaa muilla autoilla.

• Jagge

Tämä on Jaguar-aiheinen keskustelupalsta, keskenkasvuiset löytänevät vertaistaan seuraa jostain muualta.
        Mainittakoon kuitenkin kokemuksesta, että jos mies naisseuraa etsiskelee, ei Jaguarin omistaminen ainakaan hankkeelle haittaa tee. Ihan jokainen voi havaita tämän itsekin, hankkii vain Jaguarin ja hämmästelee. Tai no, ei nyt ihan jokainen sentään... siitähän tämä räkänokkien räkytys tietenkin johtuukin :)

• perusteellisesti
        Jagge kirjoitti:

Tämä on Jaguar-aiheinen keskustelupalsta, keskenkasvuiset löytänevät vertaistaan seuraa jostain muualta.
        Mainittakoon kuitenkin kokemuksesta, että jos mies naisseuraa etsiskelee, ei Jaguarin omistaminen ainakaan hankkeelle haittaa tee. Ihan jokainen voi havaita tämän itsekin, hankkii vain Jaguarin ja hämmästelee. Tai no, ei nyt ihan jokainen sentään... siitähän tämä räkänokkien räkytys tietenkin johtuukin :)

Jaguar aiheinen keskustelupalsta on aivan muualla. Tämä pysyy hinttareiden kaatopaikkana

• esimerkiksi
        xjs 12 kirjoitti:

niin tuohan pitää osittain paikkansa. Aikamosia
        Mr. Browneja niiden puikoissa heipparoi.

Kyllä kai siinä on vähän enemmän "vasemmalla", jos on tollanen hepsukkatyyli autoissa.

Kyllä ne miehiset miehet ajaa muilla autoilla.

-82 Corollalla

• Mursu
        Jagge kirjoitti:

Kuule, osuit naulan kantaan! Ei voi kuin hiljaa ihmetellä, miten niin mitättömän näköisestä miehestä kuin minusta, johon naiset ennen pitivät vähintään kahden jaardin (tai kuuden jalan, miten vaan) turvavälin, alkoivat kiinnostua, kun kaarsin paikalle Jaguarilla. Olkoonkin, että kissa on hankittu käytettynä Saksasta, se ei tunnu naisia häiritsevän. Yhtäkkiä olinkin niin mukava ja mielenkiintoinen mies, kun ennen olin jalankulkija, ja äärimmäisen epäviehättävä.

• Mursu
        Jagge kirjoitti:

Itse asiassa olen aika komea - ja tunnen itseni sellaiseksi - mutta tämä räkänokkahinttareiden, kurittomien kakaroiden ja tyhmien amislaisten suunsoitto nyppii.
        Lopettakaa paskan puhuminen ja kokeilkaa itse onneanne kissan ratissa, se kannattaa :)

• 2-rappu
        Mursu kirjoitti:

Itse asiassa olen aika komea - ja tunnen itseni sellaiseksi - mutta tämä räkänokkahinttareiden, kurittomien kakaroiden ja tyhmien amislaisten suunsoitto nyppii.
        Lopettakaa paskan puhuminen ja kokeilkaa itse onneanne kissan ratissa, se kannattaa :)

niin vai oot sie kommee köriläs, juuri sellainen
        kuin ym. tekstissä mainitaan, hinttapuli mikä hinttapuli.

"Itse asiassa olen aika komea - ja tunnen itseni sellaiseksi"

• se oli viimeinen kerta
        Mursu kirjoitti:

Tämä olikin sitten viimeinen kerta, kun tänne erehdyin kirjoittamaan. Keksi itsellesi oma nimimerkki, tai käytä sitä Mursua täällä sitten tästä lähtien.

Kun täällä on ollut puhetta räkänokista, niin oikeasta aiheesta ollaan puhuttu. Räkänokka mikä räkänokka.

• Bjuuström

Mikään ei oo ihanempaa kuin panna tuplaputkeen, ah :o)
      Ruskea on Jaggen paras väri.

• AntiVolvo

Volvo S40/V50. Oikeesti ei sellasilla aja ku hintit ja akat.

• Nimetön

Englantilainen määritelmä homoseksuaalille: "Mies, joka harrastaa sukupuolista kanssakäymistä toisen miehen kanssa sisäoppilaitoksen jälkeen."

PS Kertoja oli britti englanninopettaja, joka itse oli opiskellut sisäoppilaitoksessa.

• Väiski

Kateelliset persaukiset turpa kiinni.
      Herrasmiehat ajaa Jagella ja koirat haukkuu perässä.
      Hinkatkaan vaan sitä Daewoota(Chevy) tai pikku Volvoo.

• man-legally

E JA S-TYPE.SEKÄ X-MALLIT ON NÄTTEJÄ,XJ-MALLIT MYÖS.

• imppu

Vitun kateellinen hintti homo perkele.
      Kateellinen pervo.Homo.Hintti.Sulla ei ole varaa ostaa hienoa Jaggea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      40
      5161
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1740
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe