Uusi HP ja windows 10 ja mozilla. Kirjoitettu teksti tulee ärsyttävästi isolla viiveellä kirjoittamisen jälkeen.
Tämäkin kirjoitettu teksti ilmestyi noin 7s kirjoittamisen jälkeen.
Hidasta kirjoittamista...
10
100
Vastaukset
- oi-voi-oikoluku
Onkohan selaimen asetuksissa joku oikolukutarkistus ts. päällä.
Mutta ei kai edes sen pitäisi noin pitkään kestää. - Prossun_kuorma_tapissa
Tarkista tehtävienhallinnasta, syökö hp support assistant kaiken prosessoritehon. 7:sta kymppiin päivitetyissä koneissa on ollut tuollaista vikaa. Korjaantuu poistamalla support assistant.
- putsaakone
no ainakaan itsellä hp support assistant ei aiheuttanut mitään murhetta seiskasta kymppiin siirtyessä. toinen compaq(hp) pöytäkone ja toinen hp probook.
mutta aloittajallahan on uusi hp joten päivitys on epätodennäköinen varsinkin kun siitä ei mitään mainintaa ollut.
mozilla ei tietenkään ole alkuperäisselain, onko muitakin mahdollisesti uuteen koneeseen sopimattomia viritelmiä tehtynä? itse veikkaisin, että kirjoitusviivettä ei paketista otetussa koneessa esiintynyt, miten on? - joku-muu-prosessi
Voiko olla joku prosessi joka kuormittaa? Päivitysten etsintä joissain koneissa joissain Windowseissa saattaa viedä melkein koko prosessoritehon.
- poista
koko windows.
- jhjgjtk
Asenna näytönohjaimen ajurit.
- Nopee-on
USB -näppäimistöt on hitaita, laita PSP -näppäimistö lyhyellä johdolla.
- ei-mitään-eroa
USB ja PS/2 näppäimistöillä ei kyllä käytännössä ole mitään eroa kirjoitusnopeudessa.
- senominaisuus
ongelman nimi on W10
ja tuo on sen ominaisuus
sillä on kiireempää tiedottaa mikkistä sun jokaisesta liikkeestä
se mitä sä tahdot siltä koneelta ei ole MS:n pioriteeteissä no1- höpöttäjä7
höpö, höpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164