Kyllä, pakko se on todeta jälkeen kerran... suomalaiset naiset on itsekkäitä ja röyhkeitä. Eipä nämä itsestään liikoja luulevat porsaat muulloin ota yhteyttä, kun silloin kun jotenkin hyötyvät toisesta ihmisestä. Kuskata pitää, mutta siitä ei makseta mitään... Rahaa pitää antaa lainaksi, koskaan ei saa takaisin... autoa pitää antaa lainaan, tankki tyhjänä tulee takaisin ja sotkettuna... Jos ei suostu vaatimuksiin, alkaa kolmas maailmansota.... muuten sitten naispuolisilta kavereilta ei yhteydenottoja tule, ja jos itse kysyy esim. seuraksi kahville tjtn. vastaus on "en ehdi"... eipä tässä muuta, kun ärsyttää vain suomalaisten naisten törkeä itsekäs käytös...
Suomalaiset naiset = röyhkeitä sikapossuja!
25
308
Vastaukset
- 297
Kai ymmärrät, että sinulla ei ole naispuolisia kavereita. Mitä nuo ovatkin, niin eivät ainakaan kavereita.
- Näin.on
Kuulostaa murkkuikäisiltä tyttäriltä, yksi on saanut jo ajokortin, kun voi autoa lainata.
Sermin takaa kuuluukin aina röhkinää, kun naisia on työpaikalla.
- elluhalloyb
ÄTMEL MÄ RAKASTAN SUN SILMII(*_*)
MUTne ei ole sun !!!
- että.silleen
Ystävyys sisältää jonkin asteisen tasapuolisen vastavuoroisuuden, eli kaveria kuunnellaan ja jelpitään myös... ja ainakaan seurasta ei kieltäydytä aina vedoten ajan puutteeseen.
En kyllä menis sanomaan noita hyväksikäyttäjiäsi kavereiksi, pikimmiten ajateltuna he ovat sulle tuttuja pummeja!
Pistä hanat kiinni ja jätä hyödyntämästä heitä enää enempää...
Kyllä ystävien vuoksi voi hieman nähdäkin vaivaa ja saattaa se joskus rahallisestikin tuntua... mutt kyllä siitä myös saa paljon... apua, seuraa ja neuvoja.
Ystävien ja sukulaisten kuuluu olla sun sosiaalinen verkostosi ja toimia vuorovaikutuksessa kanssasi, ei niin ett sinä olet se sosiaalihuollon nettomaksaja aina! - Ruma-ätmi
Miehellä pitää olla 40 tonnin telkkari
- Rahahanakiinni
Kylläpä olet itsesi pahaan jamaan saattanut. Koita nyt ryhdistäytyä hei!!
- HävyttömätHuorat
Juuri tuollaisia suomalaiset naiset aina ovat !!.
- Naisasialooser1
Tuo johtuu siitä, että ne naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta seksuaalisesti vaikka eivät ole itse yhtään paremmannäköisiä, mutta vain nuorella naisella on varaa toimia tuolla tavalla, myös kamunaiseni kohtelevat kaveripoikiaan vastaavalla tavalla.
- tindertyttöjen.touhua
tyypillisiä tinderityttöjä niin tinderissä käytetään surutta ihmisiä hyväkseen
Liikut huonossa seurassa.. ja siitä voit syyttää vain itseäsi, eikö?
- raataja1
Juurikin näin. Feminismi on tämän maan syöpä ja se näkyy vahvimmin pk-seudulla, jossa suurin osa (aivan tavallisen näköisistäkin ja jopa rumista) naisista kuvittelee olevansa niin täydellisiä pakkauksia, että heillä on mahikset saada juuri se mies, jonka vain ikinä haluavatkin.
Ehdottomasti ulkomailta hakemaan sitä naista, etsimällä löytää hyviä deittisivustoja naisiin tutustumiseen ja silmäsi aukeavat samantien kun sinä kunnollinen, tyylikäs ja itsestäsi huolta pitävä mies alat saamaan sellaista huomiota naisilta, jota et olisi ikinä kuvitellut saavasi (ja nämä naiset ovat muuten tosissaan, haluavat kanssasi naimisiin, eivätkä mitään ala-asteikäisille kuuluvia huomionhakemis- tai vaikeastitavoiteltavuusleikkejä, joita suomalaiset naiset rakastavat harrastaa niin kauan kuin ulkonäkö siihen suinkin riittää), kun et tämän maan itsestään liikoja kuvittelevilta naisilta ollut sitä tähän päivään mennessä saanut ja siksi luulit joutuvasi elämään elämäsi yksin tai ruman/läskin (ainakin moniin ulkomaisiin naisiin (todennäköisesti ei eurooppalaisiin kuitenkaan) verrattuna) kanssa, joka heti papin aamenen kuultuanne muuttuu myös kiltistä täydelliseksi idiootiksi tai pirttihirmuksi paljastaen myös todellisen luontonsa, kun silloin naisella ei ole enää mitään menetettävää ja voi helposti paljastaa kaikki korttinsa - tai jos ei heti, niin pikkuhiljaa - siten ettei mies sitä välttämättä huomaa tai tulkitsee naisen käytöksen jonkinlaiseksi mystiseksi oireiluksi tai pahimmassa tapauksessa alkaa syyttää itseään. Kumma kyllä, sellaista nalkutukseksi tms. miehen mielestä avioliittoon kuulumattomaksi toiminnaksi sanottua ei todellakaan esiintyisi ulkomaisen vaimon kanssa.
Muutenkin tää maa on menossa sellaseen suuntaan poliittisestikin ajateltuna, että tekis mieli laittaa loppuun kaikki mahdolliset politisuituneen poliisin lanseeraaman "vihapuheen" sisältämät sanat ihan vain provokaationa sitä kannattavien ihmisten ja instituutioiden suuntaan. Aloitus on selvästi venäläisnaiselta.
Mistä näin päättelet?.. Ja mistä syystä joku VenakkoNaikkonen tälläisen aloituksen tekisi?.. ;P
Kyllähän tuollaisia Yksilöitä on PilvinPimein Sukupuolesta Riippumatta.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Mistä näin päättelet?.. Ja mistä syystä joku VenakkoNaikkonen tälläisen aloituksen tekisi?.. ;P
Kyllähän tuollaisia Yksilöitä on PilvinPimein Sukupuolesta Riippumatta.. ;POon katsellut täällä tätä suomalainen nainen vastaa venäläisnainen palstalla. Voin tuoda niitä esiin.
puolustanut aina ja ilmiantanut tästä röhkeydestä ja kieroilusta jos sitä jatkuvasti täällä jankutetaan että suomalaiset naiset pahoja vaikka pahempia olen nähnyt venäläisissä ja niiden kieroilua aina viesteissä kuin tässäkin.
Voinhan repiä ne sinulle. Voin korostaa että haukunta on ollut tietynlaista ja silloin nämä tunnistaa jo. Katsokun minä näen ne toistot.valtakunta kirjoitti:
Oon katsellut täällä tätä suomalainen nainen vastaa venäläisnainen palstalla. Voin tuoda niitä esiin.
puolustanut aina ja ilmiantanut tästä röhkeydestä ja kieroilusta jos sitä jatkuvasti täällä jankutetaan että suomalaiset naiset pahoja vaikka pahempia olen nähnyt venäläisissä ja niiden kieroilua aina viesteissä kuin tässäkin.
Voinhan repiä ne sinulle. Voin korostaa että haukunta on ollut tietynlaista ja silloin nämä tunnistaa jo. Katsokun minä näen ne toistot.Noh, En kyllä Usko.. Uskon että aloittaja on Mies, jonka kokemukset on aitoja.. Mutta niitä on voitu värittää enemmän tai vähemmän.. Tai sitten ei ole.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, En kyllä Usko.. Uskon että aloittaja on Mies, jonka kokemukset on aitoja.. Mutta niitä on voitu värittää enemmän tai vähemmän.. Tai sitten ei ole.. ;P
Kukaan mies ei sano noin. Hauku naista tuollaisella kyllä on jotain muuta.
valtakunta kirjoitti:
Kukaan mies ei sano noin. Hauku naista tuollaisella kyllä on jotain muuta.
Sanoo.. Sanoo.. Jopa moni niistä, ketkä ovat itse ihan samanlaisia.. Jos/kun on jotain tuon suuntaista kokenut.. Ja anonyyminä vielä herkemmin.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Sanoo.. Sanoo.. Jopa moni niistä, ketkä ovat itse ihan samanlaisia.. Jos/kun on jotain tuon suuntaista kokenut.. Ja anonyyminä vielä herkemmin.. ;P
Höpö höpö minulle on turha epätosiasioita selvittää.
- Nainenjokaosaa
Niinhän ne ovat kun pitäisi korjata jotain mitä itse ei saa tehdyksi ym. Johan mies kelpaa. Mutta kun mies ottaa yhteyttä ollaan niin vaikeasti tavoitettavissa. Se kuule naisten verissä tuo temppuilu.
- Bemarikehariko
Aloittaja kuulostaa yli 25 vuotiaalta ruikuttajalta joka tekee "myöhäisteineihin" vaikutuksen olemalla heille isä-kaverihahmo luullen, että saa piparia tytöiltä.
- ystävtä
Kuviohan tuossa on selvä. Mies yrittää tehdä kaikkensa, et sais pillua. Mut naiset eivät ole miehestä millään tavalla kiinnostuneita, kuin vaan auttajana tietyissä asioissa. Toinen juttu, jos mies myös saisi joissakin asioissa naisen tukea kuten varmaan saakin, muttei sitä vaan huomaa, kun sitä pimpaa ei ole vielä tullut.
- äitisi-porsas
Sika tekee pieniä porsaita joista kasvaa ajan kanssa suuria sikoja. Koskee sekä tyttö että poika porsaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181